AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wijfie je bent een TOPwijfie fijn dat je je er zo doorheen geslagen hebt hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: kirky maar ach , er zijn altijd nog oma,s .quote> Heu wat wie? Riep iemand mij?Kanjers ik ga stoppen voor vandaag. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wijfie, wat ga je goed! En laat dat van vanmiddag lekker van je rug afglijden en laat je er niet in meetrekken. Dat zou zonde zijn en voegt niks toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: LytseHallo Topper,Je ziet dat het weer avond is voor ik de dagdraad kan bekijken en een heleboel quotes en uitspraken zijn inmiddels weggehaald. Ik kan dus niet zien wat vandaag de oorzaak is van het tumult. Wel heb ik gemerkt dat het in een forum regelmatig voorkomt dat mensen elkaar verkeerd begrijpen. Mijn oplossing is om alle berichten waar ik niets mee kan, gewoon over te slaan. Sommige mensen hier kennen elkaar al langer dan vandaag en kunnen dus wel omgaan met eigenaardige postings. Wij nieuwelingen moeten het gewoon maar laten passeren en ons er niets van aantrekken.Hope gaat het nu met je? Red je het een beetje? Vooral de eerste tijd is zo moeilijk hè. Je weet dat je bij me kunt aankloppen als je het moeilijk hebt. Nu komt het weekend er weer aan en ik weet dat dat ook voor jou moeilijk is. Ik zal aan je denken en hou je doel voor ogen!Veel liefs en een bloemetje voor je goede pogingen!Lytse.quote> Lytse, dit was geen kwestie van verkeerd begrijpen, maar grof, schandalig en respectloos gedrag. Waar echt iets van gezegd moest worden. Hier kon en mocht je niet overheen lezen. Maar het is beter het niet meer op te rakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik ga mijn bedje in fijne avond nog, dank voor jullie aanwezigheid truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jootje, Ik ben aan het bijlezen, maar zag dat je ingeleogd bent. Hoe gaat het nu met je? Heb je steun aan mensen van het forum? Ik denk regelmatig aan je! Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 IK heb het gelezen en vond het walgelijk en enorm laag. Schrok er eigenlijk en beetje van, had dat hier eigenlijk niet verwacht. Zulke beledigingen. Maar alle eer aan jou hoor wijffie. Niet op je kop laten zitten en laten opjutten. Dat was volgens mij precies de bedoeling. Je hebt je kranig gedragen en gelukkig niks "gepakt" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 welterusten AR Wijfie, je heb je eer goed hoog gehouden. Sterkte Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: LytseJootje,Ik ben aan het bijlezen, maar zag dat je ingeleogd bent. Hoe gaat het nu met je? Heb je steun aan mensen van het forum?Ik denk regelmatig aan je!Veel liefs,Lytse.quote> Ja het gaat goed hoor Lytse,alles nog onder controle, en de dag is weer bijna voorbij op naar morgen.Ik houd nog steeds vol.Dank je wel.En heb hier inderdaad veel steunen veel herkenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Toppergoogle BMI index, dan kun je heel veel vinden hierover.ik haakte in op dat gewicht Jootjequote> Eigenlijk heel simpel , alles wat je hebt boven de 1meter aan lengte is je maximale (gezonde) gewicht .dus :1.70 - 70 kilo1.80 - 80 kilo1.90 - 90 kilohet beste kun je er een aantal kilo,s onder zitten .quote> Ik weet het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Welterusten AR. Lieve mensen ik ga ook stoppen, de honden uitlaten, en nog ff nieuws kijken. Lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Met alle respect Kirky, ik ben een nieuweling en begrijp wat je bedoeld. Maar dit was echt niet meer aan te passen. Misschien de punt aan het einde van de zin had nog kunnen blijven staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 weltrusten jessy leuk dat je er weer ff was. en misschien tot morgen. Kijk wel uit want het is mistig. Ook als je loopt moet je uitkijken. Want je wordt slecht gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Er kan ook niet vaak genoeg gezegd worden hoe ongelooflijk knap het van je was Wijfie. Niet terug gescholden en niet gedronken. Chapeau :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hi Wijfie, Dat gedoe van vanmiddag was al verwijderd voordat ik het kon lezen. Dat je je nu obstinaat voelt, kan dat ermee te maken hebben dat je je verongelijkt voelt omdat jÃj niet kunt drinken en de anderen wel? Bij mij komt daardoor weleens dat gevoel van me tekort gedaan voelen enz. Ik vind het heel knap van je dat je het vanavond zo opgelost hebt. Je bent echt op de goede weg en daar mag je trots op zijn. Ga zo door!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hallo Jessy, Iedere keer dat ik jopuw icoontje zie, denk ik dat ik tegen mezelf aankijk. Ik lees je regelmatig hoor, maar meestal ben ik zo laat dat iedereen al weer uitgelogd is. Groetjes van je mede icoon, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik begrijp wat je bedoeld wijffie maar niet aan toe geven. Alles komt echt wel goed. Even doorbijten en vooruit kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Welterusten voor straks allemaal, ik ga nog even bankhangen. Een rustige nacht en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Lieve frummers, Voor mij hetzelfde. Nog even bankhangen en dan naar bed. Veel liefs en sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Weltrusten Topper. Weer een dag voorbij. En morgen gezond weer op. Tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik raad jullie allemaal aan om alles te wissen en kijk allemaal naar je eigen Meer zeg ik er niet over Voor de rest zoeken jullie het maar uit maar niemand schiet hier uiteindelijk iets mee op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dan is t goed wijffie Hou t allemaal zo, zou ik zeggen. Ik ga dr van tussen weltrusten allemaal slaap lekker en hopelijk tot morgen iedereen!!! laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: Hannah1En daarbij kan ik nooit vergeten dat je die kittens hebt verdronken.Of in een doos hebt achtergelaten.Dit zegt veel over een mens om dat te kunnen doen.quote> Zulke dingen hoeven niet gezegd te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Giftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ga lekker slapen wijfie. Morgen weer een nieuwe dag. En die ziet er waarschijnlijk veel zonniger uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden