Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Lytse
Hallo Topper,

Je ziet dat het weer avond is voor ik de dagdraad kan bekijken en een heleboel quotes en uitspraken zijn inmiddels weggehaald. Ik kan dus niet zien wat vandaag de oorzaak is van het tumult. Wel heb ik gemerkt dat het in een forum regelmatig voorkomt dat mensen elkaar verkeerd begrijpen. Mijn oplossing is om alle berichten waar ik niets mee kan, gewoon over te slaan. Sommige mensen hier kennen elkaar al langer dan vandaag en kunnen dus wel omgaan met eigenaardige postings. Wij nieuwelingen moeten het gewoon maar laten passeren en ons er niets van aantrekken.
Hope gaat het nu met je? Red je het een beetje? Vooral de eerste tijd is zo moeilijk hè.
Je weet dat je bij me kunt aankloppen als je het moeilijk hebt. Nu komt het weekend er weer aan en ik weet dat dat ook voor jou moeilijk is. Ik zal aan je denken en hou je doel voor ogen!
Veel liefs en een bloemetje voor je goede pogingen!

Lytse.:present::moon::present:quote>

Lytse, dit was geen kwestie van verkeerd begrijpen, maar grof, schandalig en respectloos gedrag. Waar echt iets van gezegd moest worden. Hier kon en mocht je niet overheen lezen. Maar het is beter het niet meer op te rakelen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb het gelezen en vond het walgelijk en enorm laag.

Schrok er eigenlijk en beetje van, had dat hier eigenlijk niet verwacht. Zulke beledigingen.

Maar alle eer aan jou hoor wijffie. Niet op je kop laten zitten en laten opjutten.

Dat was volgens mij precies de bedoeling.

Je hebt je kranig gedragen en gelukkig niks "gepakt"

:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Jootje,
Ik ben aan het bijlezen, maar zag dat je ingeleogd bent. Hoe gaat het nu met je? Heb je steun aan mensen van het forum?
Ik denk regelmatig aan je!

Veel liefs,

Lytse.:heart:quote>


Ja het gaat goed hoor Lytse,

alles nog onder controle, en de dag is weer bijna voorbij op naar morgen.
Ik houd nog steeds vol.
Dank je wel.En heb hier inderdaad veel steunen veel herkenning.

:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Topper
google BMI index, dan kun je heel veel vinden hierover.
ik haakte in op dat gewicht Jootjequote>


Eigenlijk heel simpel , alles wat je hebt boven de 1meter aan lengte is je maximale (gezonde) gewicht .

dus :

1.70 - 70 kilo
1.80 - 80 kilo
1.90 - 90 kilo

het beste kun je er een aantal kilo,s onder zitten .quote>


Ik weet het.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Wijfie,

Dat gedoe van vanmiddag was al verwijderd voordat ik het kon lezen. Dat je je nu obstinaat voelt, kan dat ermee te maken hebben dat je je verongelijkt voelt omdat jíj niet kunt drinken en de anderen wel? Bij mij komt daardoor weleens dat gevoel van me tekort gedaan voelen enz.

Ik vind het heel knap van je dat je het vanavond zo opgelost hebt. Je bent echt op de goede weg en daar mag je trots op zijn. Ga zo door!!!!

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...