Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan me voorstellen dat je trek hebt in die borrel wijfie. Kan ik ook flink hebben als ik me boos of gekwetst voel door iets. Maar nu heb je ff een piekmoment en dat daalt ook weer. Emoties zijn vervelende triggers.

De wind gaat wel weer liggen. Het is geen leuke manier maar wel één van de betere en krachtigere manieren om in het kort met trek om te gaan.

Zo leer je sterker worden op één of andere manier.

Kruip er zelf ook eens in

:present:

Hannah is scherp maar dat maakt ze niet lelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dit forum er niet voor om mensen met dezelfde beginsel problemen, de drank en daar mee om te gaan, ieder op zijn /haar eigen manier dan. Zich kunnen uiten en elkaar misschien soms zouden kunnen helpen. en dat niet ieder1 alle anderen zo lief of aardig hoeven te vinden, of juist helemaal niet. We zitten hier allemaal dezelfde film te kijken , maar interperteeren hem alleaal op onze eigen manier, daar kan je het over hebben met elkaar leuk, inzichtgevend, helpend noem maar op. Maar je hoeft dat toch niet met ieder1 te doen. of je nou 1 dag loopt te jengelen of 6 jaar, maakt dat wat uit. Zet iedereen dan maar eens in een gewone huiskamer neer, zal iedeeen toch naar bekende toetrekken en met sommige geen woord wisselen. So what, maar dan hoef je elkaar nnog niet af te zeiken. Als je dat wel durft hier omdat het zo onpersoonlijk is en ieder1 zoals eerder vanavond gezegd is een beeld probeerd te vormen over "de ander(e) " wat totaal niet klopt. Misschien reageerd iemand wel op mijn tekst hier met een grote bek op mij, terwijl als diegene me op straat tegen zou komen vlug een blokje om zou lopen. Of zeik je wel je beste vriendin af die zonder dat je het weet hier ook zit. Iedereen is hier om op een eigen manier AdB te worden. Maar omdat iemand jouw tekening niet mooi vindt dat met1 te gaan jengelen dat jij die van de ander dus ook niet mooi vind en dan met sneren onder de gordel gaan geven pffff. Das lekker elkaar helpen zeg. Das een oud vrouwtje naar de overkant helpen en ondertussen beroven en dan later zeggen als dat uitkomt tjah zonder mij was ze misschien wel overreden en had ze toch nix meer aan dat geld gehad.

Dat soms hier dingen gevoeliger liggen snap ik best, dat mensen soms van gekkigheid omdat ze het ff niet meer weten uit hun slof schieten prima, maar haal elkaar niet zo naar beneden, want dat is lekker want was het niet "onze" huiskamer hier?

Slaap goed allemaal

Ja ik weet mijn vergelijkingen zijn soms niet te volgen ;) Maar vanavond boerenkool gegeten als iemand dat nog weten wil ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de vismarkt was ook weer open, vanavond. Pot, ketel en zwart zien enzo.

Beide zijn het geen opschieters of achievers, nou, so what?

Alleen lijkt het mij soms wel alsof ze dit forum alleen als podium gebruiken, weinig meer met ADB te maken, gewoon wat manifesteren, misschien omdat het I.R.L. niet meer zo lukt?

Ach, wat maakt 't uit.

Maandagmorgen uit de nacht wordt mijn hobbel weer, maar ga 'm gewoon nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Ja hangt ervanaf wat je baan is Haddock of je de weg opmoet is dat niet anders. Maar prettig is het niet in elk geval.quote>

Zal wel 'n paar keer moeten bij storingen, maar zo beperkt mogelijk. Ben wel wat gewend, volcontinue, heb op de weg genoeg meegemaakt. Ook wel 'snachts door de sneeuw gereden/geploegd terwijl zelfs de wegenwacht 'n motel opzocht, hahaha.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd zou kunnen, want hier hoef je niemand aan te kijken he. Ach en laat iedereen zich op eigen manier mee omgaan om adb bezig te zijn. Heb wel vanmiddag mijn keteltje die soms op de houtkachel staat ff van het zwart ontdaan, die kan dus niemand wat kwalijk nemen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...