snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: ShahireVooral straks heeeeel ziek zijn Snoep want je hebt van alles nodigdrinken, nog een uitgeperst sinaasappeltje, beschuitje, bouillon....quote> als ik ziek ben heb ik altijd heel de dag honger,,dus hij kan zijn lol op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 :D:D Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wil, heerlijk dat ze weer wat opknapt. Stukje tijd erbij gekregen, inderdaad van genieten hoor. Snoep, inderdaad ff zieker doen dan je in werkelijkheid bent... en dat rekken Wijfie, inderdaad niks van aantrekken verder, vanavond in de pauze gewoon naar huis dus. Sha, gewoon effe een dikke knuf En Bor, haal inderdaad maar weg hoor, het helpt niets en je krijgt er inderdaad vast last mee. Zo, en nu ga ik hier weer even aan de slag, kwam eigenlijk alleen maar mijn hotmail even checken, hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Snoep, inderdaad ff zieker doen dan je in werkelijkheid bent... en dat rekken jullie maken van mijn een slecht mens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Soothe, nix zeggen Gewoon negeren Da's beter Ouwe Amsterdammer! Ik logeerde laatst aan 't Vondelpark Dat was mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Nee hoor Snoep, echt niet.. Als dat zo zou zijn zouden bijna alle mannen slechte mensen zijn toch? Denk maar eens aan hoe zielig die zijn als ze alleen al flink verkouden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 yvonne ja daar heb je gelijk in..ik ga me best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Huh?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wijffie, gewoon niet aannemen in de winkel zeggen dat je niet drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Graag zwart Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: niwije moet er toch wat voor over hebben omte stoppen he, Sha...quote> Dat kan je met recht zeggenben er nog steeds mee bezigassistente niet te bereiken van 12 tot een 10 minuten geleden'misschien konden ze er niet doorkomen'ik kwam er al niet tussen laat staan hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja, zij/ik krijg er nog een stukje bij. Jullie kunnen niet geloven hoe blij dit feit mij maakt vandaag The White Old Lady Strikes Again Toch een kleine voetnoot nog van de DA. Het zal wellicht niet meer voor maanden zijn, maar dat had ze een paar jaar geleden ook al eens gezegd na een hersenattackje, dus ...... Het ga jullie goed, enne MyLady, russ ann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi Will! Wat fantastisch!!! Geniet fijn van je weekend! Dag! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Thanx Tine, same for you en voor iedereen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Borrie Marjo.....please ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik krijg toch ineens heel sterk het gevoel ********* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Marjo had nog fatsoen jij niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hahahaha..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Quote verwijderd door de moderator. Who the hell is *. Soms sta ik verbaast hoe weinig ik weet en wil weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 * Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Okee I'm off Soothe is in da house Daar heb ik respect voor Die kent me Nix mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja heb ik weleens van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Net gebeld door de HA, recept is onderweg naar de apo alleen heeft deze het niet op voorraad dus morgen kan ik het halen voor vandaag zit ik toch al safe eindelijk mijn zin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik dacht dat we hier respect voor elkaar hadden? Dit vind ik echt ongelooflijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: TopperIk dacht dat we hier respect voor elkaar hadden? Dit vind ik echt ongelooflijkquote> het is er maar 1 hoor die geen respect heeftsha......goed zoooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden