Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 nee tegen Sinterklaas.............haha nu ga ik echt hoor anders zit ik hier morgenochtend nog bye bye zwaai zwaai.............zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 nu ga ik echt hoor anders zit ik hier morgenochtend nog nou dat ben jewel gewend hoor..is niks vreemds aan doei ander lief maatje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 hallo, is er nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik ben er weer Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 aha. gelukkig. dacht dat ik alleen was. Ben je ook nog naar Hou van Holland aant kijken. Amusement!!! Vind het wel aaardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ja lekker programma vind ik dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 net als live for you op zondag dat vind ik ook zo gezellig rommelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Is dat dat programma van Irene Moors en Carlo Boshart? Ik geloof het wel hé. Dat vind ik echt lache. Alleen die Rudolf vind ik zo'n rare kwibus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ach ja die staat toch maar in de keuken, zie je niet zo veel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hoi Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 met mij gaat het wel goed hoor Bor:) en ik zoals gewoonlijk aan de limonadesiroop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hallo Borretje, ook nog aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik zit aan de kamille thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Kop op Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 even je zinnen verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hoi Marion:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 vertel eens een leuke mop Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Sorry frummers, maar deze meneer gaat naar zijn bed, vandaag best wel veel gedaan en morgen ga ik 1 en ander aan administratie doen, veel zin in:$ maar het moet en is nog heel veel werk fijne avond nog Bor hou je haaks truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 zal ik beginnen: weet je waarom Fleur altijd een lege les in haar koelkast heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 voor die Ollanders, die niks willen drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goeike Jane nummer 4 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jij bent heel slecht in moppen bor :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 chocolade met nootjes, cola zero en chips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Zo kwam er laatst een man bij de dokter. Zegt die dokter: En wat scheelt er aan. Zegt die man: Dokter ik heb de laatste tijd zo'n last van geheugenverlies. Oei zegt de dokter , heeft u dat al lang????? Zegt die man: "Wat?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 :D Jootje Bolognese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden