PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goed opgelost Jootje met je alcoholvrije biertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 hey ya wacht je met 1 pan soep op al duizende mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 sterkte Ya en je mag je schoen zetten vanavond:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Yajala zware longontsteking klinkt niet best hoe gaat het verder bij jullie gezien de laatste omstandigheden? alles weer een beetje op de rit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: snoepjehey yawacht je met 1 pan soep op al duizende mensen?quote> Heb gewoon een bad vol soep gemakt soep! haha!!nee echt oneloooooflijk druk hier met de intocht altijd!Mensen komen uit het hele land hier naartoe!Bom en Bom Vol hier!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 @Sha...ja baal er vreselijk van.... Had hem eind oktober al gehad namelijk en een kuur gehad maar blijkbaar niet helemaal weg dus en nu dubbel en dwars terug! PB je even over je andere vraag! Lief dat je het vraagt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 mmmmmm zou ik er iets inkrijgen denk je Jane?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 zal ik het doen.......of zal ik het niet doen???? JAAAAAAAAAAA 4 op een rij!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dat duurt dan al lang Ya, hoop dat het nu snel over zal gaan een hok vol soepeters, wel gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ik denk een wortel Ya voor in de soep:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Die komen vast koud terug! Zijn al vanaf half 6 weg en verwacht ze pas rond uur of 8 terug, dan hebben ze vast honger!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 sha ...anders ga je toch even een bakkie soep halen bij ya..bakkie heb je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: jane4ik denk een wortel Yavoor in de soep:Pquote> oeeeiiii....jij bent goed bezig Jane!Lees je wortel en denk ineens....chipzzzzzzz de konijnen lopen nog buiten rond!Ga ze snel even vangen en naar bed brengen! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 of ook in de soep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jullie zijn allemaal welkom! Bakkie meenemen hoeft niet ....alleen een lepel meenemen!! We eten gewoon gezellig met z,n allen uit het bad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 JANE!!!!! FOEIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 je heb dat bad toch wel schoon gemaakt van tevoren???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 niet zeuren snoep! Gewoon doorslikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jamaar igor is er voor het laatst in geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Dan neem ik het bakkie van Snoep mee naar Yajala om daar te vullen met soep uit haar bad want Snoep is ziek dus zij kan niet meekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 mmmmm:angry: kan er meteen geflost worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 kan je daarna ya de badkamer soppen want je heb nu ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Nee dat kan niet Snoep, ik moet daarna meteen naar jou door anders wordt de soep koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 oeeiieeee en ik ben weg..wordt net gebeld.. kleine man trekt hiet niet meer, moet hem ophalen!!!!! kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden