Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hartstikke goed sneeuwwitje... Wat moet jij inderdaad trots zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ERg lief dat jullie met me mee leven. Dat doet me ontzettend goed. Ik zou anders tegen de muren omhoog kruipen. En toch (ondanks mijn refu) toch gaan drinken. Dank je wel allemaal voor de steun. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Snowy, Jij gaat fantastisch zeg. Hier ben ik zeer blij mee. Het duurde even, maar dan is er ook resultaat. Marion, je bij een echte megatopper. Liefs Michael. En nu sterk blijven hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 En overigens dat afvallen zie ik ook wel zitten. Bij mij mag er ook wel een kilootje of tien af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Dank je wel lieverds. Ik ben ook heel trots op mezelf. Het wordt iedere dag makkelijker nu. Er zijn echt dagen dat ik helemaal niet meer aan alcohol denk. Ik heb ook een hele goede begeleiding. Ze komt bij mij aan huis, zodat ik niet ga afhaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: YvonneJa halfje zit er al in . helaasquote> Gelukkig..!!!...goed gedaan, joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: JootjeEn toch (ondanks mijn refu) toch gaan drinken.quote> Ik vraag me af of jij eigenlijk wel beseft wat je slikt?Als je de gevolgen weet zou geen haar op je hoofd erover denken om te gaan drinken volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Diesel raar landje kwa weer en dan rekenen we het Vlaamse land nog niet eens erbij quote> pas je op, Diesel..ook jij kan te ver gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Maar dat is mijn menig hoor Jo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: ShahireMaar dat is mijn menig hoor Jo!quote> Ik weet het sha,heb ook al op je reactie draadje refusal gbruikers gereageerd.Ga het ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ff pauze Ik heb er al genoeg van Dadelijk maar ergens cola scoren Probeer je zinnen een beetje te verzetten Jootje. Hoe meer je je fixeert op de trek, hoe aanweziger en groter het wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ga voor cola!! Prikkelt lekker in je mond...kan je grote boeren van laten en als je echt heel wild wil doen moet je zo'n twee liter achter elkaar drinken. Zit je zoooo op een suikerrush. De kater moet je er de volgende dag bijnemen natuurlijk Gooi daar beetje chocolade op, nootjes tussengemixt, burb...laat je gaan...live your life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja, ik ga vanmiddag maar eens grote pan spaghettisaus maken. Heb 500 gr. gehakt is nu natuurlijk veel te veel (voor mij alleen) maar ja. IK vries wel in. Of jullie moeten natuurlijk komen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja Hannah, het heeft even geduurd, maar de knop is om. En die knop is echt heel belangrijk, echt waar. Blijven geloven in jezelf, dat is het motto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Omdat ik op het moment bijna een moord zou doen om ïets" te nemen. Niet letterlijk natuurlijk. Maar snak er enorm naar. Snap je heel goed Jo , maar als je dit zonder kan overwinnen poeh wat een stap weer vooruit joh !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Als je kotsen gaat, is het niet mijn schuld wel te verstaan. Zal eens gaan dweilen...bah.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: DieselOmdat ik op het moment bijna een moord zou doen om ïets" te nemen. Niet letterlijk natuurlijk. Maar snak er enorm naar. Snap je heel goed Jo , maar als je dit zonder kan overwinnen poeh wat een stap weer vooruit joh !!quote> Ik hoop dat het me lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Fleur heeft gelijk, de trek gaat over. Je moet er ff doorheen, maar straks ben je blij dat je zo sterk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 oooooooohw ze speelt op safe :D Spaghettisaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jootje ik stuur sha wel langs jou met der bakkie wel op tijd weggaan nu sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: DieselOmdat ik op het moment bijna een moord zou doen om ïets" te nemen. Maar snak er enorm naar. quote> Hoezo Draak?? Waar komt dat door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Marion:heart: Wat goed van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Snoep, dan heb jij mijn eigen gemaakte saus nog niet geproefd saus ala Olivier Jamie en die komt echt niet uit een pakje alles vers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 neem ook maar mee hoor is gratis toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tuurlijk is die voor jou gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden