snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 goeienmorgen alle hier nog steeds ziek.....bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goede morgen Hannah en Snoep Snoep vervelend dat het nog niet wil opschieten zo met Igor erbij en Diesel in het midden kan het best nog wel gezellig worden met jullie denk dat Diesel het niet zo erg zal vinden, toch Draak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nog even en dan is iedereen hier ziek. Al dat gehoest en geproest. Jakkie. Ga toch maar niet fietsen denk ik. Anders ben ik er morgen ook aan koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 hannah derde dag...dus valt mee..maar moet morgen wel beter zijn want dan beginnen de verplichtingen weer lang geleden dat ik ziek ben geweest maar je hoor het overal dat het heerst en ik zit veel op school natuurlijk en dat is 1 groot bacterieen bron daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jootje buiten is juist beter dan binnen hoor is alles goed verders..is ex nu naar zijn eigen huis sha.....ik heb honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nou dat wordt dan zweten geblazen, met ze 3e in bed en dan die griep eruit krijgen Zeker als je mij in het midden had gepland Sha, jij kwam ons dan toch wel verzorgen Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: snoepjejootjebuiten is juist beter dan binnen hooris alles goed verders..is ex nu naar zijn eigen huissha.....ik heb hongerquote> Hij is nu daar en ik heb al zijn spullen ingepakt klaar staan, dus hij komt ze straks halen en dan is het voorgoed voorbij.Maar beter denk ik.dank je voor de belangstelling Snoepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hannah, zou jij vandaag niet naar de margriet winterfair?? of vergis ik me nu met iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Yah Snoep had ook het bos in willen gaan, moet nodig gesnoeit worden, maar kapotte arm/schouder is dat lastig met kettingzaag werken Misschien maar met de honden wandelen. Maar eerst maar eens een mooi rustplekkie voor 1 van me overleden diertjes gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jootje ga even met je eigen aan de slag en neem daar de tijd voor je weet nooit wat de toekomst brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Draak, Snoep heeft trek dus daar moet jij nu voor zorgen en dat lukt je best als je toch in het midden vertoeft even erover heen en beneden wat lekkers halen voor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ach zal wel heel vreemd zijn dan dadelijk Jootje. Zeker na zo'n tijd, zijn jullie daar ook samen komen wonen, of woonde jij er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Dat van die kapotte schouder/arm is minder Draak, zou het wel in de gaten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja leuk geregeld Sha Moet ik telkens maar over alles en iedereen heen zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Sorry Hannah, ik dacht dat het margriet winterfair was maar blijkt libelle te zijn dus aan mij niet besteedt, ben niet zo'n typje die dat soort 'fairs' afloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Als hij maar niet vanavond weer komt slapen Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 diesel als jij voor lekker eten zorg dan masseer ik jou schouder wel en igor wat doe jij????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Draad moet voor jou toch geen probleem zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hey hey, goedemiddag iedereen en een voor al de zieken hier. Dat zijn er precies nogal wat. Hoop op jullie vlug herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Kijk Snoep weet hoe ze het moet aanpakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: willMeer dan goed Igor, dank voor je vraag. Ik heb ze sinds gisteren heilig verklaard Sint Bazma hi, hi! Zo'n aureooltje zit niet lekker Will, dus laat dat maar in de kast liggen.Het is nog net goedemorgen, voor jullie allemaal.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Klinkt lekker he Lytse ?? Saint Bazma Nu haar baasje nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Diesel[Sommige mensen zoeken zich het apenlazerus in het bos naar kabouters en sommige worden er door wakker gemaakt Door wat je schrijft moet ik natuurlijk meteen aan Toine denken. Klopt het dat hij nauwelijks op het forum is, of heb ik hem gemist, doordat ik er zelf maar kort was?Toine: hoe gaat het?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goedemiddag luitjes. Zo, terug van sporten. En NEEN, ik sta niet te kletsen daar. Nooit. Ik sport. Maar klopt inderdaad, ik zie er veel mensen die voornamelijk staan/zitten te kletsen, en lang niet alleen de dames hoor, die heren zijn net zo erg. En nog erger: veel 'begeleiders' staan ook gezellig te ouwebeppen met de mensen die aan het sporten zijn. Heb ik snel afgekapt: ' sorry, maar ik ga nu weer even door en dan kan ik niet praten' , waren ze binnen de kortste keren afgeleerd. Ennu Gaby... als je woorddomino had gelezen had je daar wel degelijk een haiku gevonden hoor Heb trouwens voor de zieken wat sinaasappels meegebracht en wat zakjes hot xerdloC. Tis hier trouwens weer/nog verschrikkelijk mistig. Vind het zelf niet zo erg, maar jongste heeft nog niet zo lang haar rijbewijs en die moet elke werkdag zo'n 300 km met de auto , das dan weer minder leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hoi Lytse, klopt, ik heb Toine ook al een paar dagen niet gezien. Hoop niet dat hij een ban heeft??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden