will Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 De koffie is koud vonneke Gesprek vandaag Liefje ?? Hoop dat het wat oplevert voor je, want je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Je hebt gelijk, ik ga gelijk verse zetten Wil, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: GabyBeertje als je dit leest; Goed gedaan gister quote> @ Gaby Hoewel je weg bent, zie ik, alsnog bedankt Gaby! Hoop dat je dit terug leest.. Goedemiddag allemaal Uitgeslapen.... En beetje rond gerommeld, nu bijgelezen. Hier in de Achterhoek is het ook KKoouudd, en vanavond mag ik voor mijn werk naar Twente. Kirky, hoe klein is de wereld daar? Zie er tegenop om in de mist en donker te rijden. Zeker na dat vreselijke ongeval in Duitsland gisteravond. En aan alle zieken: beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Het huis hebben we samen gekocht, dus staat op beider naam. Hij is net geweest, maar heeft weer niet alles mee genomen. En heb net gekeken, hij heeft inderdaad zijn toiletspullen er allemaal nog staan. Zal straks nog wel eens terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ach dan zet ik wel ook nog koffie, was toch bezig met vanalles voor Igor en Snoep klaar te maken Nou is wel glijdend over natte zakdoekies heen dat bed proberen te bereiken zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tjee Jootje, wat heeft-ie nodig om het te snappen? het is al zo .. wat je o.a. gisteren over hem te weten kwam. Kun je hem duidelijk maken dat dit zo niet langer gaat?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 yvonne 300 km elke dag,,dat is toch geen doen jootje leg hem uit dat dit voor jou geen doen is zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hier is het, in het midden van het land, ook heel mistig. Gelukkig vanmiddag alleen naar het verpleeghuis van mijn schoonmoeder en dat is niet zo ver weg. In deze dagen tel ik met collectanten, de opbrengst van hun collectebus. Het valt niet erg mee dit jaar en een aantal mensen was ziek, net zoals veel frummers. Diesel: als je lekker wilt zweten neem dan citroen met heet water en een flinke lepel honing. Kwast heet het, voor een groc doe je er nog een andere substantie in, maar doen doen wij hier niet! Voor jou en alle anderen beterschap. Ik ga nuttige dingen doen. Vanavond zien jullie me wel weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Nou Jootje pak z'n spullen dan maar in en zet het bij de rest. Dan zullen jullie nog genoeg kontakt hebben over het huis lijkt me, hoop wel dat jij er kan blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ja .nu loopt ie als maar zielig te doen. Zei net dat ie nu alleen in een vreemd appratementje moet gaan zitten. Heb gezegd, ja dit is wat je zelf wou dus...... En ben er verder niet meer op in gegaan. We hebben het veel te ver laten komen. Had misschien veel eerder moeten gebeuren. Was het niet zo moeilijk geweest. En dat verhaal wat ik gisteren had gehoord dat ontkend hij. Hij zegt als ik een ander had, was ik allang weg geweest. Dus ja. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Niet over zakdoekjes Draak, op de tast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Tis inderdaad bijna geen doen, maar ja, wat mot dat mot... en het is nog maar voor een week of twee..:$ Hannah , echt??? Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ach dan voor de andere kwast maken neem ikzelf wel grog, soms is minderen dan opeens een voordeel, miss eerder beter? Of is dit nou weer soort vloeken? Ach maakte het vroeger ook voor mijn Moes en die drinkt eigenlijk nooit, tjah soms, heel soms een slokje en...als ze heel ziek was een grog dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jootje, mensen trekken vaak conclusies zonder exact te weten wat er werkelijk aan de hand is. Laat dat dus inderdaad maar zitten nu. Wel duidelijk maken dat dat heen en weer gedoe niet bepaald goed voor je is nu. Dus spullen ophalen en voorlopig jou met rust laten. Overigens hartstikke goed dat je gisteren niet hebt gedronken. Heb je vandaag je halfje er al in zitten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: YvonneJootje, mensen trekken vaak conclusies zonder exact te weten wat er werkelijk aan de hand is. Laat dat dus inderdaad maar zitten nu.Wel duidelijk maken dat dat heen en weer gedoe niet bepaald goed voor je is nu. Dus spullen ophalen en voorlopig jou met rust laten.Overigens hartstikke goed dat je gisteren niet hebt gedronken. Heb je vandaag je halfje er al in zitten??quote> Ja halfje zit er al in . helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jootje afstand nemen van elkaar kan ook positief uitvallen hoor maar als ik het nu zo hoor wil hij eigenlijk niet weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Goede middag allemaal, Hannah waar woon jij dan? Hier is het ook heel mistig en daadoor donker binnen en daar kan ik niet echt goed tegen. Heb maar veel licht aan en mijn depri lamp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Is zo Hanah, raar landje kwa weer en dan rekenen we het Vlaamse land nog niet eens erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Hannah1Beertje het is hier prachtig weerZonnetje schijnt, de lucht is blauw.quote> Hannah, ook Twente?Dan voel ik me vanavond in mijn appartementje daar nog minder alleen EN het forum EN zelfs echt wat dichterbij. Ik weet het, dat maakt niets uit, maar geeft me toch wel een goed gevoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 jootje waarom helaas??? wees trots op jezelf dat je nu wat aan je probleem doet laat het verleden rusten en ga verder met je nieuwe leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Hallo allemaal, Het is hier in de Achterhoek stralend mooi weer. Ik straal ook een beetje, want ik sta over 10 dagen een half jaar droog en ik kan het iedereen aanbevelen. het is een gevecht met jezelf, dat is waar. Maar je krijgt er ook wat voor terug. Ik ben 14 kilo afgevallen en ik geniet van iedere dag zonder kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: YvonneOverigens hartstikke goed dat je gisteren niet hebt gedronken. Heb je vandaag je halfje er al in zitten??quote> Ja halfje zit er al in . helaasquote> Jootje, misschien vind je het niet terecht als ik dit zeg, als minderaar. Dan moet je me dat gewoon zeggen.Maar jij wilt stoppen, en dat doe je al 18 dagen! Ik ben jaloers op je, want ik kan dat (nog) niet opbrengen.Poets in je hoofd dat "helaas" weg, meis. Je hebt dat halfje zelf geslikt, dus ergens is er iets dat dat wel wilde. Toch?Kop op, hij is geweest, maak wat van de rest van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jootje, goed dat die pil er in zit, echt, en probeer er ook blij mee/trots op te zijn. En ja, ook ik krijg de indruk dat hij nog niet echt overtuigd is van hoe het verder moet. Allebei even afstand nemen en tot rust komen zou misschien het beste zijn. Hannah, heerlijk he dat zonnetje.. Maar inderdaad zo gek, in zo'n klein landje zulke verschillen. Ook wel weer grappig toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: snoepjejootjewaarom helaas???wees trots op jezelf dat je nu wat aan je probleem doetlaat het verleden rusten en ga verder met je nieuwe levenquote> Omdat ik op het moment bijna een moord zou doen om ïets" te nemen.Niet letterlijk natuurlijk.Maar snak er enorm naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Originally posted by: sneeuwwitjeHallo allemaal,Het is hier in de Achterhoek stralend mooi weer.Ik straal ook een beetje, want ik sta over 10 dagen een half jaar droog en ik kan het iedereen aanbevelen.het is een gevecht met jezelf, dat is waar. Maar je krijgt er ook wat voor terug.Ik ben 14 kilo afgevallen en ik geniet van iedere dag zonder kater.quote> WOW! Kijk, dat is een mooi bericht. Ik wil ook zo graag afvallen, en hoop dat op deze manier mede te bereiken.....En ja, je hebt gelijk, ook hier is de zon er weer helemaal....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden