snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 nee sha dat kan ik niet ..wordt ik ongelukkig van klinkt heel kinderachtig..maar is echt zo vraag maar aan tina enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Even voor de boeken lezers onder ons. Wie heeft het boek, "De vliegenvanger" van M. Ravelli gelezen? Ik ben erg benieuwd. indien gelezen, wat jullie ervan vinden. Reacties graag per PB. Thanx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ik herken het wel hoor Snoep ik ga zelfs gewoon ziek te werk als het even kan je had trouwens wel mooi nu de tijd om mijn aardappels te schillen hoef ik het nu zelf niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 geen soep..geen aardappels:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nooit van gehoord Tina! (oeps, je vroeg alleen reacties als men het gelezen had) nou ja, staat er nu alweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Sha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Teruglezen heb ik niet gedaan, sorry. Het is over 15 minuten, 19 jaar geleden dat mijn Mams is overleden. Nog steeds een heel moeilijk moment. Wilde het zomaar even kwijt, ik weet, niemand kan er iets mee. Mams, misschien lees je me wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 madelief:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 is er nog een bed vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief, het verlies van je ouders of èèn van hun blijft moeilijk tenminste, voor mij ook hoor maar denk aan alle mooie en fijne momenten terug die jullie hebben gehad dat scheelt bij mij altijd wel weer iets ondanks dat het gemis, ook voor mij na 19 jaar, altijd groot zal zijn en blijven nooit heeft mijn vader mijn eerste kindje mogen meemaken maar zijn kleindochter zat wel als echo in zijn portemonnai en liet hij trots zien aan iedereen terwijl hij toen al wist niet lang meer te leven te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zit ik hier ook even te tranen, van de uien houden we het maar even op dus ik ga even wat anders doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: snoepjemadelief:sun:quote> Dank lieverd!!!Ik kan nu alleen maar huilen.Net mn Pa aan de foon gehad, hij heeft zoveel van haar gehouden.Nooit meer een andere vrouw in zijn leven willen toelaten.Terwijl ze zowat in de rij stonden voor hem!Mijn vader leek in zijn jongere jaren op Ludo Sanders uit GTST.Ik kijk er nooit naar, want ik hou niet van soaps, maar de gelijkenis is zeer treffend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: Lenieis er nog een bed vrij?quote> nee we zitten vol..sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Mijn vader leek in zijn jongere jaren op Ludo Sanders uit GTST. nee... is niet mijn smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Lieve Lieverds! Dank dat ik het even kwijt kon hier. Heb wel met mn Pa en Zussie gesproken, maar het is toch zo fijn om even je gevoel te beschrijven hier. Jullie zijn echte Kanjers!! Nu ga ik even liggen. En denken aan de helaas spaarzame momenten met mijn Mams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: snoepjeMijn vader leek in zijn jongere jaren op Ludo Sanders uit GTST. nee... is niet mijn smaakquote> Nee qua karakter niet! Maar het uiterlijk is treffend.Maar ieder zijn smaak he Snoep??Wij zijn zuiderlingen, ja dan val je niet op blond.... Laat ik er maar een grapje over maken.Maar ik had voor mijn Pa nog zo graag een 2e vrouw gewenst!Dat is niet omdat die mijn moeder kon vervangen, dat bedoel ik niet.Maar nu is hij zo eenzaam....en al 80 jaar.Ik ga zoveel mogelijk naar hem toe.Maar ik ben een dochter, geen vrouw van hem, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 geluukig wel dat iedereen een andere smaak heeft anders wordt het vechten geblazen;) maar inderdaad jammer dat hij nooit meer een andere vrouw is tegen gekomen want alleen is toch maar alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Lenieis er nog een bed vrij?quote> nee we zitten vol..sorryquote> ga ik wel op de bank...hondje erbij lekker warm.snotter, nies, kots...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 snotter, nies, kots...pfff lekker lenie..kunnen we dadelijk weer overnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zo de hormonen speelde even op was maar even de boerenkool gaan opzetten En Bor, ik hou die gedachte heel goed vast hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: borretjeIk heb een kaarsje voor branden, Made..quote> Bor!!! :heart:Thanx!!!!!!!!!!!!!!Je bent een ware lieverd!!En vele anderen hier ook, dat wil ik wel erbij zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 sha ook eeen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nu ben ik even weg. Dank voor de feedback!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief! Sterkte meisje!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jopie fijn om dit te lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden