Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zal toch eens er toch eens wat over lezen, ken het eigenlijk van verhalen en hiervan de lijst dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 pfff mensen bij ht journaal, zien een ijsco en hebben het met1 over de elfstedentocht, en dan zeggen ze dat (ex) verslaafden gek zijn ; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen Frummels! Zo ik heb kort maar goed geslapen. Zit nu met een bakkie achter mijn lichtlamp. Werkse voor diegene die nu al de kou in moeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Tijdens het vegen brak m'n bezemsteel pfff en er liggen alleen maar hondenharen en zand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 moggeuh lieffie, hoe nu met je na gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ja Diesel een groot deel zit denk ik ook gewoon tussen mijn oren voorlopig gewoon een mooi stukje gereedschap wat me rust geeft en het belangrijkste....me weerhoud te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief, fijn om te horen dat je in ieder geval wel goed hebt geslapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ja ik ga me rooie lamp maar eens opzoeken moet ik ook rustig voor blijven zitten en lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Lief dat jullie ernaar vragen! Gelukkig gaat het goed. Er is veel gesproken en op een rustige manier. Ik heb een man van weinig woorden, maar gisteren heeft hij toch zijn best gedaan om te praten over zijn gevoelens en wat hem allemaal dwarszit. Niet op een verwijtende manier met elkaar gesproken gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Fijn Madelief, maar snap dat je emoties de overhand namen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zo, alles klaar hier. Ik ga er vandoor lui. Pfff mist en kans op gladheid, getver. Hoop dat nederland zich aanpast aan het weer. Luitjes, later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Werkse Yvon en doe voorzichtig Madelief, misschien is dit wel het eerste begin van meerdere goede gesprekken? in ieder geval goed om te lezen dat het zo is verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goede morgen AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Moggeuh AR, beetje zicht daar binnen en buiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 AR, klopt. Ik kom miet meer tegen een broer/zus relatie.... Daar voel ik me toch echt te jong voor. Nu is mijn partner 15 jaar ouder, maar ik ben 45, dus sta met heel veel dingen nog midden in het leven zeg maar. Sha, ja ik hoop het!!! Maar dan zonder drank. Hij ging steeds meer en meer drinken Puur door spanning, dat weet ik wel, alleen dat lost niets op. Dan word hij ook erg overschillig, en dan valt er niet met hem te praten. Nu willen we daar samen verandering in brengen. Ik probeer al tijden ADB te zijn en blijven, dat gaat met vallen en opstaan. Eigenlijk moet het kwartje nog steeds vallen bij me. Daar willen we samen aan gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief ik hoop dat het voor jullie gaat lukken want we weten allemaal dat we het zelf wel moeten willen maar als ik zo lees is die er toch wel en wie weet kunnen jullie elkaar hierin enorm steunen veel succes meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Luitjes fijne ochtend laptop uit en naaimachine aan ik ben weer weg........zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nou meiz hoop dat dat gaat lukken hoor, want een logeerbed is niet om zelf op te slapen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ik ga werken fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Een zoefnaaimachine...??? Kijk een zigzagger ken ik wel, maar zoef weg machine en dan is alles weg. Dus dan ben je genaait, nee vin dat met naaimachines geen sport. Vraag ik me Moes wel voor Zijn we allebij blij, ziet ze ons weer eens Alhoewel we moeten nu uitleggen dat de kussens van de bank opgegeten zijn door de hondenpuppelz. Tenminste ze had hoezen gemaakt en nu gaat onze lobbes UMF de schuld op zich nemen, die kijkt zo dat je niet kwaad kan worden. Terwijl het de meiden zijn geweest die die hoezen hebben gemold. Ach in dit huishouden zijn wij mannen dat wel gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Werkse AR en let op buiten, ook op de mooie dingen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen, ik mag vandaag de hele dag wachten, er komt een monteur van de oggiZ, tijd onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden