fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 BOE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 *klets* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Spank me baby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ja liters cola denk ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 1 litertje maar...valt goed mee toch Cola wel te verstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Alcohol sucks! . Ben al gek genoeg zonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 maar hoezo denk je dat bor ze doet toch altijd raar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Alhoewel ik bijster slim uit den hoek kon komen met een pintje op. Vooral ikzelf vond dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hoe staat het hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Niet iets waar ik over wil nadenken Ga nog wat rommelen in de badkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Madelief, Dat blijven altijd gevoelig dingen, mijn moeder leeft al 12 jaar niet meer. De scherpe kantjes zijn er vanaf, het gemis blijft. Nou, de monteur is geweest, het ligt aan mijn tv. Lekker dan, nieuwe tv en dan al ellende. Dus even in conclaaf met de leverancier. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Gewerkt, rust en kalmte, even naar de bieb om dingen uit te printen, smsje van N, zuigen elke keer beleefd gereageerd, nu gesmst dat dit soort berichtjes me pisnijdig maken enough is enough... helemaal opgefokt, dus toen ik thuiskwam, meteen een warme douche gepakt, kopje thee gemaakt, en nu ff lekker een uurtje m'n bed in goh, hoe deed ik dat vroeger nu altijd was iets met bier enzo moet er niet eens aan denken nu Yihaa!!!! Laat het los...... Zennnnnnnnn en nu even mijn oogjes toe, vanavond weer drukke werkavond allemaal een fijne middag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 CHOOSE LIFE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 wijfie volgens mijn heb jij geen open haard dus verbrand het maar boven het gas fornuis dan en gooi het as maar naar beneden vanaf het balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 verscheuren en dan de snippers maar naar beneden gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: borretjeZo is dat dames.That"s the spirit!Ook al ben je boos, gekwetst, verdrietig of weet-ik- veel- wat allemaal.Nuchter sta je veel sterker hoor.Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen he?quote> je wordt nog eens wijs;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Druk weekend achter de rug. Ik heb de nieuwe vriendin van mijn pa ontmoet. Leuk mens hoor, maar moet er nog wel een beetje wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jaap, dat is nogal wat, is je moeder overleden? Brutale vraag wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Klopt anderhalf jaar geleden ongeveer. Ik vind het leuk voor hem. En het klikt goed. We zien wel wat het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Mooi insteek Jaap, zonder vooroordeel en zien hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Kirk, Ja, die kinderen van tegenwoordig zijn moddervet, dan krijg je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Dank je Tina. Ik ga ook even aan de slag. Heb nog wat klusjes. En er wordt weer voor mij gekookt. Wat een heerlijkheid. Eet smakelijk dadelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: wijfieMadelief, sterkte vandaag Meiz:heart:Ook al is het 15 jaar geleden en slijt alles na verloopt van tijd, toch mag je er wel eens blij stil blijven staan.Heb zelf geen ouders meer, goh, word alweer 17 jaar, beide ouders in één jaar kwijtgeraakt, eerst mijn moeders, 9 maanden later mijn vader.Mis hen nog steeds....quote> Lief Wijffie!!!Mijn moeder is vandaag precies 19 jaar geleden overleden.Gelukkig heeft ze hoop ik dan he, een heleboel dingen niet meegekregen.....Maar het slijt niet, gek, hoe ouder ik word hoe meer het me doet.Hopelijk blijf je lezen.Het liefst zie ik je hier weer schrijven.Je doet het voor jezelf he??Kop op!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Originally posted by: fleurtje*klets*quote> Fleur, zelfs op een dag als deze, zorg je voor een glimlach op mijn gezicht!Thanx!!! SPANK!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Jopie, Zielsroerselen noem ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden