Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 O, wat zullen "ze" beroerd worden:D En wat een ruzies met de bedoelde stihille kerst! Nananananah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kersttip: een high tea! Lekker met scones, hoewel mijn eerste try-out toch wel ietwat uitdroogde. Het waren er 12 en ik ben alleen dus die kreeg ik niet weg allemaal. Ook niet met bio bosbessenjam en slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: jeannetO, wat zullen "ze" beroerd worden:DEn wat een ruzies met de bedoelde stihille kerst!Nananananah!quote> Dacht laat ik hier weer eens kijken...Maar godallemachtig wat een niveau.De kift en jaloezie druipen er af...Vooral een ander misgunnen en hopen op zijn ellende omdat je het zelf niet kunt.Triestig, het was een leuk forum, ooit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou nou, zo bedoel ik dat helemaal niet. We weten allemaal hoe erg het is en ik zat alleen maar ff te dollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Het is wel mijn laatste bedoeling om mensen in een frustratiemodus te brengen. Edoch, mijn waarde, soms komt een melding anders over dan bedoeld helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wat een vreemde gesprekken. Waar gaat het hier nou eigenlijk om?? Dit behoort toch een vriendelijk forum te zijn , waarbij men elkaar helpt en ondersteunt. Waar gaan deze gesprekken weer naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Geen idee, Jootje. Genoeg erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou Kirks, het zit je echt niet mee de laatste tijd. Ik hoop voor je dat het tij keert, echt waar:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ships, ben ik Harry misgelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoezo kadootje?? Ik ben gek op kadootjes En dan weer teruggeven dat is minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Laat maar zitten mensen, Ik viel er zo maar aan het eind in, vond het raar en reageerde meteen. In de juiste context is het niet verkeerd bedoeld. Sorry, wilde niemand pijn doen, op de kast jagen en zeker geen "raar gesprek" starten. Forget it, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Bij ons in het kerstpakket ook altijd twee flessen wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoe gaat het Harr? Alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wat kreeg je dan Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Het klaaguurtje is alweer aangebroken? Wens ik iedereen alvast een goeie nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kirks, als het goed is gegaan heb je nu een pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ja dat is inderdaad niet leuk. Krijg je eens iets extra's, moet je het afstaan. Moest eigenlijk niet mogen kunnen maar ja. Zo werkt het nou eenmaal. Indirect hen je het toch gehad moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 De PB's werken op het moment niet. Mij lukt het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Harry:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ken het gevoel Mups Teveeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En weg is ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: bolletjeWaar zou Toine nou uithangen. Eigenlijk moet Tactive, wanneer die een ban gegeven heeft het op een draadje zetten. Zal eens een pb tje sturen naar hem (haar)Bolletje, dat vind ik nu ook. Er staat ergens wel een kopje "ban" maar daar is niets ingevuld. Tactive zal best begrijpen dat we soms ongerust worden als we ineens niets meer van iemand horen. Laat ze er dan meteen een datum bijzetten tot wanneer die ban geldt.Groetjes,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En terug is ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden