Madelief Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Bol, helemaal mee eens! Nu weten we niets over Toine! Als ze hier niets aan doen dan denk ik dat ze een grote fout maken! Wij allen maken soms een verkeerde opmerking, maar ik vind dat TACTIVE ons op de hoogte moet stellen wie er een ban heeft. Eet smakelijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goede avond iedereen, werkdag zit er weer op. En nu aan het eten beginnen. Maar toch eerst even bijgelezen. Tartaartje met wokaardappeltjes en rucolasalade. MMMMMM klinkt goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goedenavond allemaal, Ik heb al gegeten, gisteren stamppot boerenkool en vandaag maar weer een uitsmijter. vandaag de hele dag buiten geweest met het werk, ben me een partij rozig dat wil je niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 De vraag rond het melden van een ban door Tactive is al eens een keertje gesteld geweest. Doen ze niet.. Ik kan me niet herinneren dat Toine iets gezegd heeft dat een ban verdient. Of ik moest het net gemist hebben natuurlijk. Alles kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jopie, je bent dus helemaal normaal:o Jammer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 als iemand van hier geen contact op een andere manier met iemand van hier hebt kom je er nooit achter als die iemand wat overkomen is of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Tja, zo gaat dat vaak Snoep. Is wel jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ach zelfs zonder ban verdwijnen er regelmatig mensen voor een periode. Is soms verontrustend maar is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Dave heeft een vraagje maar ken het antwoord niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: fleurtjeDave heeft een vraagje maar ken het antwoord nietquote> en jij weet altijd alles;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nee hoor, ik werd dom geboren. Ik doe gewoon alsof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Knock, knock, Ik kom hier ook maar eens langs. Zojuist flink wezen hardlopen en vier nu dat ik weekend heb met een potje rooibos thee. Ik heb m'n stopdatum maar handtekening gezet, staat wel goed vind ik. Een fijne avond. P-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Welcome P-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wow P. ik zag hier net heel vlug langs mijn raam iets voorbij flitsen. Dat was jij dus. Wat ging jij hard zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ik ga maar naar bed lekkah vroegh fijne avond nog en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Je gaat wel héééééééééél vroeg slapen AR. Ben je zo moe? Of moet je heeeeeeeeeel vroeg op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Inderdaad heerlijk en ook goed om je gedachten eens de vrije loop te laten. Als je het een tijdje niet doet is het wel even een stap om hiervoor de deur uit te gaan maar als je dan weer eenmaal bezig bent toch wel erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Slaap lekker dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goedenavond frummers. Hoi P, welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wat is het rustig aan het front! Blijf zelf ook niet te lang, ga vroeg naar bed. Vanochtend had ik nogal last van de zwaartekracht en was een half uur te laat op mijn werk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ha Kirks, ja het is echt genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ik ga het lekker ff over ons probleem en de wereld om ons heen hebben. Gisteren stond op nu dat men bij aanschaf van de nieuwe cd van Acda en de Munnik er een gratis krat bier bij krijgt. Dat zal dan wel nodig zijn, vast geen goeie cd:) En vandaag dat de pomphouders mee willen profiteren van het alom aanwezig alcoholisme. Als dat zo doorgaat wordt het hier vanzelf weer heel erg druk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: kirkymaar serieus , de feestdagen naderen weer dus de kratten gaan straks weer in de aanbieding .twee halen één betalen e.d .Gaan ''ze'' weer met een kratje of 6 de super uit .quote> Maar "ze"komen bij ons de deur niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden