Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Zo, nu even roken (buiten uiteraard), dan even kiijken hier, en dan toch naar de vragen. Jaha, ik weet het! Maar ik heb nu eenmaal een belofte aan mezelf gedaan. (Uhh, m.b.t. de vragenlijst, het roken (nog) niet :$ Beetje respectloos om die niet na te komen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Cadeautjes of giften zijn hier in het Wilde Westen naar draagkracht - is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Het begint hier te stinken kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ja Beertje, het trekt natuurlijk. Maak je lijst af - dat geeft een goed gevoel en dat is dan weer een stap vooruit. Hier een van mij. Aan allen, ik ga ook stoppen. Wilde vroeg naar bed en het is alweer 23.10. Voor straks welterusten en misschien tot morgen. Eerst werken en dan komt er een vriendin langs dus ik zie wel of ik nog tijd heb om aan te schuiven hier. Sterkte morgen allemaal en de groetjes. Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 weltrusten jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Trusten Hannah en Jeannet! En Kirk, serieus.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Welterusten, En mooi, knap en aantrekkelijk zijn is ook niet alles hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Oeps, had Hannah als trusten gezged. Nou ja, beter 2 keer dan niet. Zo, nu naar de lijst...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: Beertje Originally posted by: kirky Originally posted by: BeertjeEn dan om half 12 de "oprot"koffie met een broodje......quote> dat hebben wij toen niet meer meegemaakt .quote> Die conclusie had ik al getrokken."Been there, done that"quote> eeeuuuhhhh wel koffie de volgende dag soms, tjha feesjes en zeker bruiloftfeesjes lopen wel eens uit. Dus alleen koffie op de leukste feestjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 @ Jaap T'is moeilijk bescheiden te blijven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 :)haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: jeannetZelf ben ik 's avonds getrouwd. Na de ceremonie champie voor iedereen, de band gelijk spelen en feesten maar. Gelukkig voor mezelf had ik het veel te druk die avond dus om 02.00u 's nachts was het wel zo'n beetje afgelopen maar deze dame had nog zin om de stad in te gaan. Is niet gebeurd maar zo kan het dus ook.quote> Euuhhhh gloof dat onze bruiloft hier bijna een week heeft geduurd Maar daar zat dan ook wel de voorbereiding bij. Maar vanaf donderdag avond tot 's-maandags ochtends was er feest en gingen de laatste weg op een paar na die hun vakantie begonnen met helpen op te ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: kirkymaar goed , ga je zoeken op ''fleur,s'' kippenpak krijg je o.a deze .kippenpakquote> LOL, mis alleen die grote navelpiercing dan nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kirky, je bent geweldig Trusten en tot morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 WEltrusten kirky slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Niet overdrijven hee beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou Jootje, een beetje dan Had nooit gedacht dat stoppen/minderen met alco zo leuk zou zijn "elk nadeel hep z'n voordeel" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wat ook een nadeel is dat ik sinds ik hier kom, en mijn vriend weg is, ik steeds een uur later dan normaal naar bed ga. En niet later op kan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Maar, heb je daar overdag last van Jootje? Of zit het in je hoofd dat je vindt dat je je oude ritme moest houden? Per slot van rekening zijn er tegelijkertijd twee ingrijpende dingen in je leven veranderd....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou overdag heb ik eigenlijk geen last. Maar kan s'morgens veel moeilijker mijn bed uit. Heb me zelfs al bijna een keer verslapen. Ik val pas om een uur of twee/drie in slaap en wekker gaat om zeven uur. Veel te weinig slaap dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ik ga nu proberen te slapen. Misschien tot morgen beertje. pfffffffff dit was mijn 23e dag zonder alcohol Op naar het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Lieve Jootje, Slaap lekker, hoop ik. En 23 dagen, wat knap van je! Zover ben ik nog niet........... En weet je dat je zoveel vrolijker "klinkt" hier vandaag? Misschien helpt dat je. En ontspanningsoefeningen heb ik ook voor je. Hopelijk tot morgen! Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Mijn antwoorden zijn af...YES. En na Jootje ben ik de laatste hier, zie ik. Dus, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ach dat WAS je Beertje slaap goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 verkeerde dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden