Lenie Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: Diesel Originally posted by: ShahireQuote; Hier precies hetzelfde Sha, of was dat niet gewoon mijn tekst ? NEE Draak, dat was mijn tekst!!!!! quote> Nou das stom want tegen Lenie zeg je wel dat waren jouw woorden Lenie.Maar mijn tekst wl je dan weer wel, nou zal reinhard oerlemans ofzo er wel op aan spreken als die "onze" familie geschiedenis gaat verfilmen hoor "Tante Bolll" ze pest me weer, ja dat durf je wel he als ze weg is.Nou dan zingen we het samen of anders in de ring bij de voice of holland quote> hey...la mij er ff buiten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Vorig jaar had ik een balkon en dat ging niet goed met de boerenkool, maar nu heb ik een tuin, dus nieuwe poging, volgens AR komt de boerenkool hier vandaan, maar ik heb het nog nooit kunnen vinden. De plantjes zijn nu 5 cm groot, ben benieuwd, zal er lief voor zijn vorst in januari denk ik, soms is het hier ook wel eens koud nu 6 snachts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Dhen, in deze tijd groeit er toch niks meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 nee ?? ik weet het niet, boerenkool hoort toch in de winter te groeien of ben ik te laat ? overdag is het nog warm zat om te groeien hoopte ik, 18 graden, zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Oh wacht, jij woont niet hier. 18 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Griekenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ja dhen, opeens wist ik het weer. Mensen, ik ga mn bed opzoeken. Daar ligt mn elektrische deken al lekker warm te zijn. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Avond :) Mupske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 dan loop ik wel wat achter, Sowhat ik ga nog ff bankhangen, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ha, die zag ik nog net. Fleurtje Ik las dat je er weer lekker warm bijzit. Fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Bijgelezen.... Jopie: dank voor bericht over Spike. En Spike: ga er voor hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: SowhatDhen,in de winter moet je boerenkool oogsten1quote> En eten natuurlijk. Hmmmm. ik heb nog wat in de vriezer. Dus daar is de vorst al overheen geweest. Goed plan voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 grblm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 En Fleur is meteen weer vertrokken? Fijn is dat. Blijf ik daarvoor op? Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ja ja..tweede kachel is nog niet gemaakt maar met ééntje kan je al behoorlijk stoken :) Lekker warme billetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Hoezo vertrokken??? Slaapwellekes lekker kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Is een beetje stil hier Ik kruip er ook eens onder. Morgen nog een heleboel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Blijkbaar per ongeluk de hele dag ingelogd geweest. Was er niet, ik ben net een uurtje thuis van mijn werk. Maakt niet veel uit geloof ik, wel of niet ingelogd... Spike Voor rest welerusten en de mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nou dat heb je dan toch goed gedaan, Kirky. Ik zou je graag wat rust gunnen in je kop. Niet de hele wereld is tegen je. Ik ga eens mijn bedje opzoeken. De zondag is aangevangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Gute Nacht Freunden Ik was wel ingelogd maar de hele dag druk lieve mensen.... Dus aan vandaag en vanavond heb ik feitenlijk niets bijgedragen. Met de pubers hebben we vanaf 20 tot 23.30 Kolonisten gespeeld en eindelijk heb IK eens gewonnen en het ook nog eens bewust meegemaakt Tja, wat wil je, ik was eindelijk eens nuchter....! Mijn lief zit op me te wachten voor een 3 kwartier tv. Maar, dat betekent niet dat jij, Kirky, het door mij beloofde bericht niet krijgt. Ik blijf op totdat ik het overgetypt heb en verstuurd Wacht er niet op, ga gewoon naar bed, dan vind je het vanzelf morgen wel. Voor de rest heb ik geloof ik niet veel gemist vanavond... Maar ik laat me niet ontmoedigen. Ben net onkruid en kom gewoon terug waar je bijstaat hoor! Puur egoisme, ik heb jullie nodig. En zoals ik al eerder schreef; het is hier net het echte leven..... Voor allen Ik vlieg straks nog even langs. Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Als je een kwartiertje geen actie onderneemt als je ingelogd bent verdwijnt je naam vanzelf uit het lijstje. En anders nog niets aan de hand toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ja, dat is ook niet alles natuurlijk te veel rust. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Dat je je leven wat meer in je eigen hand hebt, en niet het gevoel hebt machteloos te staan. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 En nu ga ik echt onder de wol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden