AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtjeDat maakt niet uit Snoepje Ik vind je nog steeds lekker Ik ben mijn lijstje aan het maken voor het ziekenhuis Ben er niet zo goed in. Dus wees vrij om aan te vullen- spiegeltje- lippenbalsem- haarborstel- zeep, washandje, handdoek- pyamabroek- twee topjes en een trui met rits- boekje + pen (kan waarschijnlijk niet meer praten daarna)- fototoestel- formulier ziekte werkgever- AD- tandenborstel. tandpastaquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 sorry te vlug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Fleur, leesvoer en of een mp3 speler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ondergoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: fleurtjeDat maakt niet uit Snoepje Ik vind je nog steeds lekker Ik ben mijn lijstje aan het maken voor het ziekenhuis Ben er niet zo goed in. Dus wees vrij om aan te vullen- spiegeltje- lippenbalsem- haarborstel- zeep, washandje, handdoek- pyamabroek- twee topjes en een trui met rits- boekje + pen (kan waarschijnlijk niet meer praten daarna)- fototoestel- formulier ziekte werkgever- AD- tandenborstel, tandpasta- ondergoedquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Bah akelig Jopie AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtje- spiegeltje- lippenbalsem- haarborstel- zeep, washandje, handdoek- pyamabroek- twee topjes en een trui met rits- boekje + pen (kan waarschijnlijk niet meer praten daarna)- fototoestel- formulier ziekte werkgever- AD- slippers- ondergoed- sokkenquote> - leesvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Hé willen jullie niet alles ook noemen wat ik noem:angry: verzin es wat nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Laptop heb ik niet Maar dit zal toch ongeveer alles zijn toch? Kan niet dadelijk op nog iets komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 je gebit....fleur jopie ga even kijken dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zeg Ik draag geen gebit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Wat jammer, Snoepje, dat je op dit moment niet kunt zien hoe krachtig je geworden bent. Ik heb er waardering voor als je je problemen bespreekt, daar leer ik van en ik zie eigenlijk altijd dat je er weer uitkomt. Bambam, Ik herken me in je tekst. Het lukt me steeds beter om naar het positieve te kijken en elke avond voor ik ga slapen weet ik wel dingen, waarom ik dankbaar kan zijn. Dankbaar zijn en geluk zijn voor mij met elkaar verbonden. Steeds vaker ontdek ik, dat wat ik zoek er al is, maat dat ik het gewoon niet zag. Ik geniet van de positieve ervaringen van mensen, die net als ik een alcohol verleden hebben, maar nu niet meer willen vluchten voor de werkelijkheid. De werkelijkheid betekent voor mij ook lichamelijke pijn. Daar baal ik wel van, maar toch wil ik me zelf niet meer verdoven. Ik weet dat ik dan ook veel goeds mis. Ja, ik leer ook veel van degenen, die hiet pas zijn. Ze herinneren me aan het lastige begin en helpen me daarom ook om alcohol niet meer als een optie te zien. Ook treft het me iedere keer weer hoe mensen elkaar willen steunen, vaak heel lief en ook wel confronterend. Dat laatste kan ook heel erg nodig zijn. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Moe ben ik ook nog regelmatig verra. Maar ik ben altijd wel gek op slapen geweest. Kan er niet genoeg van krijgen. Misschien nog wat meer tijd geven? Ik vind het zelf niet zo lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ben trouwens heel benieuwd naar de foto's die je gaat maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Klinkt inderdaad niet goed Jopie..... Huh... Fleurtje, ik weet niet waaraan je geopereerd wordt, maar ik wens je nu alvast heel veel sterkte..... Washand en handdoek hebben ze in het ziekenhuis hoor. Uhm, iets te lezen, laptop? Kun je bijblijven. Steeds vaker hebben ze Wifi in ziekenhuizen en gratis ook nog eens. Oke frummers, ik ga mijn zondagse zaken doen. Altijd weer een vervelend gevoel dat ik 's avonds weg ga naar Twente. Maar helaas, geen keuze. Moet nog vragen van Tactive antwoorden, notulen schrijven, emails sturen, inpakken, en proberen ondertussen gezellig te blijven voor man en kids... Ondertussen het forum lezen is goed voor me, maar ik kan er erg veel tijd aan verliezen zodat andere zaken niet afkomen. Hebben jullie die ervaring ook? Begrijp me niet verkeerd, ik heb zoveel aan jullie! Nou kom Beertje, hup, een was aanzetten en dan aan het "lijstje; dingen te doen" beginnen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Je knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En je schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ga uitloggen. Ik moet leren voor een cursus. Fijne dag verder. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zo, was ik even lekker op tijd met mijn aanvullingen op het lijstje... :$ Mijn eigen lijstje maar doen dan.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ver, er zit veel suiker in alcohol. Dat gaat men missen als je stopt. Voor mij komt daarbij dat ik emaltijd over mn moeheid heen zoop. Dus hoezo moe; hoppa, paar biertjes en gaan. Nu ik niet meer drink voel ik veel beter waar mn grenzen liggen. Het heeft tijd gekost dat te accepteren. Ik kan iet meer wat ik kon met drank. Voor sommigen hersteld dat, bij mij is het zoals het is. Aanpassen dus, mn tempo drastisch omlaag geschroefd. geef het tijd, herstel vergt meer dan een paar maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Hoelang moet je naar verwachting in het ziekenhuis blijven Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: BamBamJe knuffelquote> Daar heb ik aan gedacht maar dat durf ik niet zo :$ :DMeneer schildpad is al gaan dutten onder de grond. Zal niet gaan maar had anders wel een optie geweest.Voor en na foto's lijken me wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Je mobieltje.. of stond dat er al op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Een knuffel is helemaal niet zo gek hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden