albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: Hannah1Soothe zou het helpen als Jeannet als minnie mouse naar die mickey mouse club gaat?quote> Heb ik toch nog even gelachen vandaag,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Fleur, Bikkeltje!!!! Heel veel sterkte morgen, zet 'm op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: borretjeNu zit ik daar wat mee he?Ik draai het even om.Een vraag voor minderaars;Wat is er leuk aan als je er maar 2 à 3 mag?Wat is het effect daarvan?Wat is er voor lol aan, dat je moet oppassen om niet door te schieten?Bor, dat is een goeie van je. Ik ben ook een minderaar en ik ga hier eens lang over nadenken. Je hoort het wel als ik eruit ben.Bedankt.Lytse.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Het was even zwaar. Ik was blij dat ik vanmiddag eerder wegkon vanwege mijn bezoek aan de huisarts. En vanavond niet terug hoefde om een klus af te maken (dat zat er even in). Maar het was heel goed gisteravond en vannacht. Kirks heb ik nog niet gezien vanavond, die slaapt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hey Lytse, Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: jeannetKirks heb ik nog niet gezien vanavond, die slaapt:)quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: jeannetMisschien is ze zich wel rotgeschrokken:huh:Wat zullen we nou krijgen?Maar nee hoor, het voordeel van de twijfel is het beste. Ze was verder best aardig.De volgende keer zal het beter zijn want de eerste stap is gezet.Maar mezelf kennende, laat ik het overwaaien.Ja, en wie wil er nu serieus genomen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Me, myself and I Albertina:sun: Ik ga echt wel terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lytze en Albertina, Hoe krijgen jullie het voor elkaar om het antwoord in het kwootvenster te plaatsen. Het is zo wie zo al rommelig, maar zo wordt het echt een drama. De zeurkous. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: SootheLytze en Albertina,Hoe krijgen jullie het voor elkaar om het antwoordin het kwootvenster te plaatsen.Het is zo wie zo al rommelig, maar zo wordt het echt een drama.Geen idee, ouwe mopperkont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Eindelijk bijgelezen Soothe weer aan het zeuren zie ik Bedankt voor de succes en sterkte posting!! Ben in een milde staat van paniek. Emoties vliegen alle kanten op. I am on a roll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: albertina Originally posted by: SootheLytze en Albertina, Hoe krijgen jullie het voor elkaar om het antwoord in het kwootvenster te plaatsen. Het is zo wie zo al rommelig, maar zo wordt het echt een drama. Geen idee, ouwe mopperkont. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: BeertjeFleur!Alles ingepakt inclusief je knuffelbeer?Ben je er klaar voor meis?quote> Fleur denkt 'waar zat je verstand meid toen je die beslissing nam!!'Nou...ergens tussen mijn twee tenen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Fleurtje, easy does it. You will survive. Ik wil het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lekker rommelig, ik voel me helemaal thuis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 De steunkous! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Jeannet niet zo veel succes gehad bij de HA? Mijn HA is ook niet zo vlug met medicatie hoor en ik ken haar al jaaaaaaaaaaaaaren. Het is al bijzonder knap dat je het gedaan hebt..het is geen peulschil. De eerste stap is gezet...je komt er wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: Soothe Originally posted by: albertina Originally posted by: SootheLytze en Albertina,Hoe krijgen jullie het voor elkaar om het antwoordin het kwootvenster te plaatsen.Het is zo wie zo al rommelig, maar zo wordt het echt een drama.Geen idee, ouwe mopperkont.quote> quote> Over rommelig gesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ja toe maar. Het mooist is de kwoot, als het bericht er pal boven staat. Dan moet je echt blind zijn. Beetje lachen is ook helend. Zijn soms zware dagen hier, met donkere wolken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Fleurtje, dank! We zijn toch sterk en stoer? Nou dan! Sterkte morgen. Je wordt toch aan je kaak geopereerd? Veel sterkte. Kun je daarna lekker blaaskaken (grapje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Soothe, precies, een hele diep zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Jemig Jeannet, Wat een verhaal over je huisarts. Zet je met heel veel moeite eindelijk de stap en dan stuurt ze je zo weg! Laatst was er iemand anders op het forum die ook dat probleem had, maar ik weet niet meer wie. Zit het erin dat je bijv. volgende week weer gaat (ze wil je tenslotte nog een keer zien) en dan misschien het verhaal voor haar op papier zet? Vooral waarom jij denkt dat je Refusal écht nodig hebt en dat je er al lang over hebt nagedacht. Ik heb geen idee of dat wat uithaalt, maar het is het enige wat ik kan bedenken. BALEN. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 :D Originally posted by: SootheJa toe maar. Het mooist is de kwoot, als het bericht er pal boven staat. Dan moet je echt blind zijn. Beetje lachen is ook helend. Zijn soms zware dagen hier, met donkere wolken.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden