fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: Hannah1Ik vind het stoer van je hoor Fleur,en morgenavond heb je het eerste gedeelte gehad.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Haha, Het gaat weer lekker hier zeg... Steunkousen, kwooten in andermans venster en het verstand tussen de tenen? He, lekker, even lachen, zo tussen de bedrijven door....... (Maaruh, Soothe, iets wat je kwijt wilt? Je bent wat minder vrolijk, laatstelijk, geloof ik?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Jong en lui, ik ga afsluiten. Mijn bed opzoeken en blij zijn dat deze dag weer om is. Soms zijn er van die dagen, morgen weer beter. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Beertje, Ik heb Topper ook al een pb gestuurd. Je kunt die inderdaad alleen lezen als je ingelogd staat op het forum. Voordeel is dat ze bijv. morgen ook nog kan zien dat ze een pb heeft. Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Lytse, Fijn dat jij ook even wat gestuurd hebt. Ik hoop dat ze snel weer aanhaakt. Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hoi Lytse, het is gelukkig allemaal al gezakt. Ik ga het zeker op papier zetten, dat is makkelijker. Wellicht dat ik haar bel of het goed is dat ik het eerst opstuur voordat ik weer langskom. Voor haar duidelijk en voor mij makkelijker om daarna erover te praten. Die medicijnen, daarvan denk ik nu - dat zie ik nog wel. Erkenning, dat is nu belangrijk. Ik ben nu toch blij dat ik geweest ben, het moest even bezinken. Het probleem is benoemd en nu kan ik proberen verder te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Albertina, een zucht geeft lucht. Albertina, jij hebt recht op een nieuwe TV. Zeker in de garantie termijn. Er is sprake van een ondeugdelijk aparaat. Een nieuwe TV moet het doen, zonder gesleutel. Ook na de garantie, als er vanaf de eerste dag gesleuteld is heb je recht op een nieuwe. Ondeugdelijk gebleken! En langskomen hoort onder de garantie te vallen. Toch niet in die schreeuwwinkel gekocht. Je bent toch niet gek, dacht ik. Zij horen te zorgen dat het goed werkend in je huis staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ik kruip eens onder de wol. Voor morgen...geen scheetjes laten, niet kotsen op de verpleging, niet kwijlen op de chirurg (alhoewel ), niet plassen in mijn bed, etc. Nog één nicotinekauwgom, nog een scheutje cola en net het laatste koekje op. Tot vlugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Kusje nog voor Tina Morgen is het vast beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Fleur, Je gaat even lekker slapen en als je wakker wordt is de ingreep voorbij!! EN WAKKER WORD JE! Sterkte filmster. Als je netjes opgedroogd bent zingen we "O, wat ben je mooi ....":D Je weet dat ik aan je denk. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk kruip eens onder de wol. Voor morgen...geen scheetjes laten, niet kotsen op de verpleging, niet kwijlen op de chirurg (alhoewel ), niet plassen in mijn bed, etc.Nog één nicotinekauwgom, nog een scheutje cola en net het laatste koekje op.Tot vlugsquote> Nogmaals: Sterkte en tot woensdag he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: Hannah1Jeannet zeg de volgende keer dat het erg moeilijk is om alles te blijven behouden.Je werk , je vrienden.Ook raar dat ze geen bloed heeft laten prikken op je leverwaarden.quote> Yah dat een goeie geweest Hann idd, had ze met1 ook een plaatje erbij en....tijd miss om erover na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Nog 1 sigaret en dan ben ik ook naar mijn bed. Koffie al klaar gezet voor morgenochtend. Ook nog de vuilnisbak aan de straat zetten morgenochtend. Sjonge jonge, druk druk druk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Belle Fleur: Zet hem op he! Ben terug van zingen. Poeh, dat viel nog niet mee zeg. Voor mijn doen is het al laat en daarom zeg ik: Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: fleurtjeEindelijk bijgelezenSoothe weer aan het zeuren zie ik Bedankt voor de succes en sterkte posting!! Ben in een milde staat van paniek. Emoties vliegen alle kanten op. I am on a roll quote> Ach Fleur nou mot gij nie voor stress kippie gaan spelen hoor, hee als je dan toch an a roll ben dan ook rock meenemen naar ziekenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Diesel! Vergeet ik helemaal Hannah te antwoorden, maar dat vond ik ook raar. Want ik vertelde ook dat ik vorige week zo moe was en liep te zwaaien op mijn benen, terwijl ik toen ook niet gedronken had. Heb wel gevraagd of ze mijn bloeddruk wilde meten, die normaal tergend laag is, dat heeft ze gedaan en nu was hij normaal, 150-80. Door de stress waarschijnlijk. Maar misschien dat dat bloedprikken de volgende keer komt. Of wat meer onderzoek, ze kan toch ook voelen als je lever is opgezet? Nou ja, het vervolgtraject wordt ingezet en dan merk ik het wel. Ik ga heus voor mezelf opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve frummers, Het was weer een lange dag, dus ook ik haak nu af. Alleen nog een pb beantwoorden. Hebben jullie nog iets van Jootje gehoord? Zij had problemen met pb's sturen. Welterusten en ik heb het vandaag droog gehouden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Nope lytse, ook tijdje nix van gehoord he, nou slaap lekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: jeannetDiesel! Vergeet ik helemaal Hannah te antwoorden, maar dat vond ik ook raar. Want ik vertelde ook dat ik vorige week zo moe was en liep te zwaaien op mijn benen, terwijl ik toen ook niet gedronken had.Heb wel gevraagd of ze mijn bloeddruk wilde meten, die normaal tergend laag is, dat heeft ze gedaan en nu was hij normaal, 150-80. Door de stress waarschijnlijk.Maar misschien dat dat bloedprikken de volgende keer komt. Of wat meer onderzoek, ze kan toch ook voelen als je lever is opgezet? Nou ja, het vervolgtraject wordt ingezet en dan merk ik het wel. Ik ga heus voor mezelf opkomen. quote> Nou dat soort dingen idd ook opschrijven in je brief Jeannet.Maar je klinkt nu je deze stap genomen hebt een stuk strijdvaardiger joh , goed hoor.Waarschijnlijk gaat het je nu voortaan ook echt beter en makkelijker af.Maar , ook ik dus, denk ook dat ze misschien de volgende maal beter vvorbereid is en zeker die brief vantevoren is heel goed idee.Wat Lytse al schreef Sha had ook veel problemen om pillen te krijgen van haar huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Het staat er een beetje gek maar ik bedoelde aan Hannah te zeggen dat ik ook verwacht had dat er wel geprikt zou gaan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Frummers, Ik ga nu echt uitloggen. Meld me droog af. Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Jeannet dat begreep ik, maar toen dacht ik das ook slim dat in de brief die je wou schrijve te zetten and so on..... rust goed en tot morggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Trusten Jeannet! Ik ga jouw goede voorbeeld snel volgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 jongens ik heb drank op sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Albert, Hoe komt dat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden