Gretsch99 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Woensdag is de dag voor mij waarop het al jaren verkeerd gaat dus, vandaag echt keihard er doorheen. Wish me luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Oeps nieuwe draad aangemaakt was niet de bedoeling, heb het nu door:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 veel geluk gretsch, woensdag is ook totaal niet mijn dag,elke woensdag neem ik me voor om er vrolijk doorheen te fietsen, maar ben nu al vreselijk chaggerijnig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Als ik er chagrijnig zonder drank doorkom vandaag heb ik al weer iets bereikt, beter chaggie dan dronken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Mis ik iets? Wat is er met de woensdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden