AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 JOPIE:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Geintje Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Het was wel interessant vond ik. Even voor Jopie en eventueel anderen: het gaat om een methode waarbij er een draadje vanuit het beloningsgedeelte in de hersenen naar een kastje gaat wat in de borst wordt geimplanteerd. Dat geeft een stimulatie en daardoor valt het belonings en verslavingsgedrag weg, de resultaten zijn zeer hoopgevend. Deze methode werd echter ook al gebruikt bij Parkinson en andere ziekten en heeft men gekeken of dit ook bij verslaafden (alcohol, drugs) werkt. Het is nog in een beginstadium maar In Duitsland is er al een wachtlijst om deze methode toe te laten passen. Ik vind het zelf redelijk eng. Ik vraag me af of dan ook ander beloningsgedrag wegvalt. Bijvoorbeeld iets moois voor jezelf kopen als je iets bijzonders hebt gepresteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 haha Jopie Jij en last van aandachttekort?? Valt wel mee he.... AZ is heus wel de moeite waard Kirky:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jopie! Rubsje nooit genoeg! Super en nu ook digitaal! Nooit gehad tijdens mijn opgroeien, maar toch genoeg van meegekregen dat ik het op oudere leeftijd ging zoeken. En ja cadeau gegeven aan mijn neefjes, en tot het besef gekomen dat ik dat soort cadeautjes beter aan mezelf kan geven. Maar nu ga ik mijn bedje echt opzoeken, mijn wekker gaat om half 5 Tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jopie nooit genoeg (aandacht):D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Overigens de therapie met het wegduwen van plaatjes dmv een joystick met alcohol en het naar je toe trekken van plaatjes met frisdrank had ik hier al eens doorgegeven naar aanleiding van een artikeltje in Quest Psychologie. Mooi om te zien dat het echt werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 in vorige eeuwen werden ook hersenkwabben weg om mensen bep. gedrag af te nemen. Dus ik ben ook zeer terughoudend hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Spud:heart: ik lees wel maar niet zo in the mood om te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah, nog bedankt voor de tip vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah, erg interessant! De hersen stimulatie is echt voor de zeer extreme gevallen. Als je aan de rand van je graf staat, toch helpend. De joy stick methode, heel mooi. Goed programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Trusten Kirks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheHannah, erg interessant!De hersen stimulatie is echt voor de zeer extreme gevallen.Als je aan de rand van je graf staat, toch helpend.De joy stick methode, heel mooi.Goed programma.quote> Erg interresant Soothe. Nog bedankt voor de tip, anders had ik het programma gemist.Ik heb me aangemeld voor die joysticktraining. Zal mij benieuwen wat het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Meen je dat Mupke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 AR Jopie!!!! Ik ben FAN van rupsje nooit genoeg! Ik ga slapen. Nog ff te gaan. Morgen half 6. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheMeen je dat Mupke?quote> Ja natuurlijk meen ik dat? Anders schreef ik het niet toch? Programma en de theorie over verslaving sprak me erg aan. Een soort kwartje wat valt. Die was al wel gevallen maar nog niet goed geland geloof ik. Lastig uitleggen Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Mupke, ik vind dat geweldig hoor. Niets te verliezen toch. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Super Mupke. Als je de kans hebt om dit te doen - altijd aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Begint pas in het nieuwe jaar hoor. Nu weet ik niet eens meer wat er stond op het aanmeldformulier. Januari of maart. Gaten in mn geheugen. Ik zat op het puntje van de bank bij dat stuk over ruiter en paard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jopie:heart: je bent snel;) Maar ik moet er iets mee doen en niet jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nina:heart: Hoe is het met die coole gozer van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: Hannah1Ik zat er ook al aan te denken.Maar heb geen joystick...En 4 keer een kwartier is niet lang,met goed resultaat.We zullen zienDenk ik daar vannacht weer over.quote> Die heb ik ook niet, maar die zijn vast wel te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah, even een vraagje. Ik ken je niet zo goed vandaar. Heb je een burn-out? Dit, omdat je zoveel slaapproblemen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Oei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Die ruiter en dat paard gaf heel mooi weer, wat ons beloningssysteem doet. Het is me wat verslaving. Alle verslaving. Dat de poetsvrouw ook met roken stopte en ging afvallen. Weg obsessief gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden