lady jane Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 sorry AR moes me dr ff tegenaan bemoeien ga Canvaskassie kijke nu trust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nee dat was ook bijzonder. Maar van korte duur zie je wel. Heb iedereen weer teleurgesteld. En vooral mijn dochter die ik zo lief heb. Waarom gebeurt dit toch steeds? Geen controle meer......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jo, ik zit ook niet te wachten op de feestdagen hoor. Ik ben verplicht vrij 14 dagen want het bedrijf is dicht. Conclusie: kost alleen maar geld, zoon van Will thuis bij mij, Will niet hier, ik dus daar naar toe, kost haar geld, wat ze ook niet heeft, kerst en oud en nieuw kunnen we shaken dus. Ik ben allesbehalve vrolijk hoor, dat is alleen de buitenkant, van binnen ben ik echt verscheurd, mijn leven echt overhoop. Wie kan daar iets aan doen? IK Zijn jullie daar schuld aan, NEE, waarom dan jullie er mee belasten? dus humor moet blijven en als dat er even niet is zeg je dat gewoon, alle begrip van het wereldforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: jane4sorry ARmoes me dr ff tegenaan bemoeienga Canvaskassie kijke nutrust:lips:quote> Truste lief:lips: ik ga ook zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Trusts allemaal, AR sterkte... Jootje jij ook en Jane heeft gelijk denk, kijk naar wat je wel al bereikt hebt. Hannah hoop dat je ook kunt slapen, zal ik eens kijken of ik nog een dromenvanger voor je heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ja Albert, ik zit maar weer te klagen over mijn eigen. En jij hebt het ook zo moeilijk. Het is gewoon omdat ik alleen ben. Heb geen enkele afleiding. En niemand kent me ineens meer. Maar we slepen ons er door. Toch zeker door die donkere dagen. Ga het toch in ieder geval proberen. Ik ga mijn datum om ADB te worden even veranderen. Zou niet eerlijk zijn. Ik ga ook zo slapen. Kan wel wat nachtrust gebruiken. En jij vast ook. Veel sterkte verder. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jo, de enige die je teleurstelt ben jij. Jij hebt de kracht, de power om nee te zeggen tegen alcohol, alleen jij, er is niemand die zegt neem het nou maar, alleen je hersens (denk je) het is alleen maar de alcohol die zegt neem me maar. WEERSTA DAT Dan heb je echt een heleboel gewonnen. Zeg tegen jezelf ik WIL GEEN alcohol, en de wereld staat voor je open je WIL op de eerst plaats zetten is nu het belangrijkste. Ga er voor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ja makkelijker gezegd dan gedaan. Vind je zelf ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jo ik wil met jou een pact aan gaan voor deze decembermaand pb me even voor mijn e-mail (alhoewel iedereen dat al weet?) en gaan we samen ergens duiken op 1 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ben bang dat het me niet lukt. Maar ga in ieder geval zo weer voor de 23 dagen vanaf morgen. En gaan we dan duiken in "Het Diepe". Kerst zal het moeilijkst worden. Heb jij daar geen moeite mee? Heb geen ouders meer, oudste broer is dood. vriend weg enzenz. Heb natuurlijk mijn dochternog, maar die moet altijd met kerst werken. (horeca). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik ga slapen. Voor degene die er nog zijn. Weltrusten en tot morgen Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Lieve Jo, ik bén horecaman alle kersten gewerkt, met in het vooruitzicht dat Will (mijn vriendin al 15 jaar) het echt niet leuk vond. maar ze begreep het wel omdat het mijn vak was. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is. 2009 ben ik gestopt met alcohol en heb het een jaar volgehouden. in dat jaar heb ik ook triggers gehad hoor, stond in de winkel voor mijn drank ineens terwijl ik alleen maar brood wilde halen, en met kerst en de jaarwisseling ben ik op het forum geweest, in de arreslee en ze hebben me meeGESLEURD hoor maar vraag het Jane maar ik was 1 januari 2010 present op de nieuwjaarsduik in Scheveningen met nog een paar anderen. Ik weet wat horeca is hoor;) heeft je dochter geen probleem met alcohol? (gewoon een vraag) Ik heb altijd gewerkt met feestdagen en miste het thuisfront, 2 x heb ik gewerkt met de jaarwisseling De eerste keer vond ik echt heel, heel erg, ik miste mijn toenmalige relatie om 0.00 uur Toen zei ik dit doe ik nooit meer. De 2de keer stond er een echt leuk bedrag tegenover (het jaar 2000) maar ben om 23.45 uur gaan rijden met de auto (zonder alcohol haha, toen al) om om 0.00 uur bij Will te zijn. Ik bedoel maar IK WIL. Jo ik spreek je en ik hoop dat je met me mee gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Topper, ik mis jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 truste Jo:lips: Ik hoop dat je nog even na leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik ga nu ook slapen truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden