Diesel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 moggeuh Frutsels, het water kookt bijna het is weer een dag vol dingen die moeten gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 goedenmorgen diesel is de koffie al klaar???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen Frummels! Zo, is de Diesel gestart? Snoep, jij ook een goedemorgen! Ik ben al een poosje wakker en ook al koffie op. De week is alweer doormidden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen, je draait je om en de dagdraad is al geopend Ha die Diesel, Snoep en Madelief Straks heb ik mijn eerste cursusochtend van (maar) 2, zo'n zin als ik had zo'n zin heb ik nu niet als ik er straks eenmaal zit zal het wel weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hier lag Ziggo er een aantal uren uit, tot grote ergernis moest nu alle mails vanmorgen snel achter elkaar schrijven de telefoon lag er daardoor ook uit, koste me weer mobiel het had wat vrolijker kunnen beginnen maar nu ik jullie zie maakt dat al weer alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 goede morgen frummels. doe mij maar een kop koffie om eens goed wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 goedenmorgen sha,,,igor..madelief:heart: igor aan de koffie..ga ik douche FLEUR WELKOM THUIS nu moet ze natuurlijk een hele tijd haar mond dicht houden LEKKER RUSTIG;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 fleur viel het mee achteraf???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen Beetje slaperig nog en wat verkouden maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan de plicht roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik ga Snoepie eens verrassen onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dat mag ik graag horen Jaap mijn ex had altijd terminale verkoudheid wat heb ik me daar altijd vreselijk aan geergerd zeg, geen spirit om zo maar te zeggen Fleur, hoop dat het je allemaal is meegevallen en anders stuur ik Snoep wel om je te verzorgen en te vertroetelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Jaap doe maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ging iets dubbel ofzo, vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen mensen, Hier al weer druk aan het werk, zoontjelief heeft last van z'n tandjes, heeft tie vannacht laten weten..... maar weinig slaap gehad. We gaan d'r weer wat van maken vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nou ik dacht gister dat het al weer eeder licht werdt, maar dat valt toch wel tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 jaap...viespeuk...ik ben eigenlijk een man hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 sha.....ga je mee dan naar fleur..doen we het samen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 snoep wacht maar ik moet ook nodig onder de douche dus doe de oortjes maar even dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Snoep, Jaap dacht dat je een vrouw was dus voor hem heel gezond gedrag lijkt me En ik kan trouwens vrijdag pas mee naar Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Goede morgen allemaal, ik heb gister met Will afgesproken dat ik daar vanavond naar toe ga voor de printer, en ben dus gisteren naar bed gegaan om 20.00 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dagpact: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 8 uur, dan moet je wel fit zijn, als je geslapen hebt natuurlijk He Diesel die rage van de hippe nuchtere mensen zal spoedig ook in Drente komen denk ik en alle plattelandsstreken daar achter zoals polen, rusland en scandinavie Want daar kunnen ze een beetje nuchterheid ook wel gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDagpact:AlbertLytseigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Spoep een man, dat had je wel goed verborgen weten te houden. En nu haasten, mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden