lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 zag ik het net al even niet meer meer zitte na een eenzaam TVOH net wil met mn boekje alleen naar bed maar hee daar heb je Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 zoiets? U vraagt wij draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 jaaa Jane zoiets bedoelde ik inderdaad. Dat is zoals het rijmen hier gaat. Leuk Jane om even wat van je te lezen als zal je zo wel weer snel wegweze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 en zag je de posting-tijd? kben telepatetisch of is dat onetisch? dan toch maar Jomandameid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 daar ook al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ben ik ook al aan jou verschenen han? daar helemaal in het verre Oosten? goh ik ben nog beter dan ik dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 haha heee Jomanda Deze speciaal ff voor jou Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 leuk dus Witte ik ga ff naar de zuiderburen Al pacino dat wordt nachtwerk dus truste al vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Geniet lekker vd film Jane... Jaa bij mij ook Hannah. het ellendige is nu dus dat ik jou me zo voorstel in zo een blauwe jurk en met je handen omhoog.... Vandaar dat jullie altijd beter weer hebben daar... Nou snap ik t!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ja nou ja... blond he... Ik ga mn bed is opzoeken. weltrusten jullie allemaal en hopelijk vannacht een paar uurtjes lekker doorhalen (met slapen) Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 toch weer een biertje gepakt... ( of 4) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 1/2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 kan mezelf wel wat!!! waarom kan ik mijn problemen niet "nuchter" aanpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 welrtusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 tsja... de vrijdag blijft moeilijk voor sommigen van ons morgen weer nieuwe kansen! ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Wijffie is? ik heb het droog gehouden dankzij de refu.... duik nu mijn bedje in truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 goeden avond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Truste mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 -- -- -- -- -- -- gaat slapen -- -- -- -- -- -- die is moe en dan gaan je beertjes draaien doe je oogjes nu maar toe pfoei .... 18 jaar geleden al weer Harry thnx:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden