fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Oh ja....voor alle duidelijkheid Ik heb geen trek en deze gedachtengang is niet iets dat daaruit voortkomt. Het is geen teken dat ik drinken wil of een voorteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Kan je nagaan hoe het 'absurde 'terug tellen je bezig houdt Fleurtje. Ik ben een groot voorstander van absurd terug tellen. Voor de echte stopper welteverstaan. Stoppen is niet drinken, drink je dan toch, dan is de missie mislukt. Jaja, ik weet het, het was geen verloren tijd en alle niet gedronken dagen zijn prachtig. Klopt!! Maar ook uit een gevoel van eerlijkheid naar jezelf toe is het fijner op nul te beginnen. Het geeft een mooi gevoel het traject af te leggen zonder gesjoemel. Dag Fleurtje. Alweer een kleurtje op de wangetjes? Een gezond kleurtje natuurlijk. Niet pimpelpaars. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 hoe is 't fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 alle niet gedronken dagen zijn prachtig! jezus man ben je high ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Wellicht Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Godzijdank ben ik geen rasechte stopper :D Ik denk dat zoiets je juist echt kan nekken. Nog steeds lekker geel . Die ander kleuren heb ik om één of andere reden overgeslagen.. Met Fleur gaat ie goed Toine Alhoewel ik heb gisteren mijn vinger verbrand . Kon hem niet in mijn mond steken om af te koelen en tegen dat ik bij de kraan was, was het kwaad al geschied. Net als je vingers aflikken, kan niet. Heeeeeeeeeeeeel vreemd gegeven :D Ik ga niet vragen wat je eten gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 goed antwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 En ik vervel...maar dat is vast normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 salade, kipfilet en rijst jaja, moeten wat lijnen blehh:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Fleurtje, Even een relativering; gelukkig niet geel van je lever. Maar leuk is anders. Gelukkig wordt het iedere dag een ietsipietsie beter. Daar gaan we vanuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Zeker weten Soothe Nog even en ik kan een beetje gaan wandelen ook al is het fris buiten. Voor nu toch maar ff terug naar de zetel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 soothe nu 4 jaar gestopt zie dat nu pas. wat is je geheim? en zeg nou niet dag voor dag, want ook daar ga ik steeds de mist in brrr:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Toine om in jouw receptenstijl te blijven. Als er een speciaal recept zou zijn, of een onderliggend geheim zou ik dat zeker met je delen. Ik had al vaker geprobeerd te stoppen, dat zeker. Hoe harder ik probeerde, hoe sterker de glijdende schaal. Ik bevond mij in een neerwaarts zuigende kracht. Ik pendelde met een rotgang in de diepte. Kortom ik was het spuugzat en wilde nog een tijdje mee. Blijkbaar was de knop om. Zoiets, beter weet ik het niet te vertellen. Over-uit, het was genoeg. En toen begon ook voor mij een lastige weg. Dus als ik zeg dat de niet gedronken dagen prachtig zijn, dan bedoel ik geen slaaf meer te zijn. Leuker kan het echt wel soms. Soms vind ook ik er geen zak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 En...hulde aan alle forumgenoten, die mij steunden in de strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 heb de kracht niet om te stoppen met drinken en heb de kracht niet om te drinken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 uhhhh ja:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 kan mijn ei niet kwijt. en heb al een aardig mandje vol die kip is inmiddels met pensioen, mijn hemeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 morgen kater.... ben het zo zat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 AdÃos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Toine, Wat ga je nu doen?! 1,2, meer, teveel? Kun je wat van je afpraten hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 het voordeel van alleen wonen is, dat ik de boel de boel kan laten en ff een uurtje m'n bed in kan duiken, want vanavond weer werken, ik heb verdorie nog steeds trek om te drinken, kan niet, want wil niet, en refu ingenomen dus kan niet, kan de knop niet vinden om mijn hoofd uit te zetten ff liggen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Zuipschuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Volhouden Gabs. Drinken brengt je even het genot tot je morgen weer tellen moet. Goed dat je de refu hebt genomen. Morgen ook gewoon weer nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden