Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Oh ja, over een mantra gesproken, om jezelf te belonen. Moest ik ook nog verzinnen: een beloning voor als ik dat en dat gedurende die tijd volgehouden had. Nou, die krijg ik dus ook al niet verzonnen......... Pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Jane! Ik zie je wel hoor.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 En weg was Jane......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Jammer dat 5 op een rij niet bestaat. Kwartet kan ook niet meer..... Ggrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 J-Net??!! Ik ga zo slapen.... Man is zoon met vriend van galafeest ophalen. Nou, die zien mij niet meer in m'n huispakje............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 7.................. Wel makkelijk op dit uur.... Slaap lekker Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Stel dat het niet over jou ging, maar de vraag zou je gesteld worden door een vriendin. Wat zou je haar dan antwoorden/adviseren? Als je er zo naar kijkt kom je misschien wel tot zeer ludieke oplossingen. Het gaat om een flinke schouderklop voor jezelf. Waar je een smile van op je gezicht krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Dat is een goede............ Het moet iets zijn wat je jezelf eigenlijk nooit gunt. Iets wat je niet voor jezelf koopt.........of doet.... Denk......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik zat ff te denken en te tikken hoor. Geeft niks, kom morgen wel weer langs:-) Welterusten aan allen die hier nog zijn. Ik weet trouwens niet hoe ik dat kan zien, behalve opnieuw inloggen via de hoofdsite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Weer eens een (goed) paard onder mijn achterwerk en vliegen over het strand........... Sweet memories....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik heb een tab openstaan met ingelogde gebruikers. En die ververs ik als ik daar behoefte aan heb........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Een week in de Provence! Of een andere mooie plek, dat lijkt me wel wat. Maar wel je laptop meenemen:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Slaap lekker Jeannet, ik ga ook. Was goed ff met je te kletsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Niet als je op een paard zit natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ohhhh, die is nog veel beter! Ik ga mee!!!! Plannen? Of morgen maar verder oppakken. Anders heb ik alsnog die twee pubers voor me staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ok:sun: Hasta manana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hasta manana! (Woeha, met een laptop op een paard.... alhoewel, wij vrouwen kunnen multitasken toch? Moet dat ook lukken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 En weer een klaverjas-avondje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden