igor Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 goede morgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 zo koffie staat klaar. brood ligt in de kast en erboven staat het beleg. de wasmachine draait al, zo even gauw wat boodschapjes en de dingen doen die moeten. dan kan ik vanavond lekker genieten van een schoon huis, en heb ik ook rust met de kerst. ik dacht dat yvonne vroeg wou opstaan. YYYYYYYYYYYYYYYYYyyyvvvvooonnnIIIIIIIIIIIEEeeeeeeeeee wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Daar ben ik al.... bedje was zo lekker warm nog. Maar de koffie ruikt heerlijk Igor, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 het werkt. goede morgen yvonne. en ben je klaar voor de kerst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hihi.... Nou, ik moet de verse dingen nog halen straks... Hopen dat ze de boel hebben, zijn gewoon heel gewone dingen, maar de super hier is de laatste tijd niet zo uhhh, hoe moet je het zeggen, uhhh ze houden het niet allemaal meer zo goed bij. Dus het zou me niks verbazen als ze de vakken nog moeten gaan bijvullen als ik kom... of dat ze bepaalde dingen gewoon zijn vergeten te bestellen. Maar, laat ik van het positieve uitgaan... Laatste boodschapjes halen even. En dan nog 1 wasje draaien, wat rommelen in huis en alvast koken/bereiden wat van te voren kan, dat scheelt dan morgen weer als de kinders er zijn. Dus ben redelijk klaar ervoor. Jij hoeft dus vandaag ook niet te werken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ik vind het wel grappig trouwens.... de avonden hier tegenwoordig hartstikke druk.... maar de ochtendploeg is een pietsie uitgedund... lijkt wel of iedereen langer blijft slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ik heb eindelijk weekend. maar ik moet in huis nog wel het een en ander doen. en knabbel en babbel moeten ook nog even goed opgepoetst worden natuurlijk. ik heb iets lekkers voor ze gekocht voor morgen dus als ze daar een uurtje mee bezig zijn kan ik weer gaan poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hihi... hoop dat ze zich even lekker rustig houden dan.. Maar goed dat je het zegt, hondje hier moet ook nog even onderhanden genomen... lijkt wel een zwabber zo langzamerhand, even lekker met de schaar tekeer gaan maar. En daar heeft ze zooooo´n hekel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 JJjaaa als jij met een schaar tekeer gaat kan ik me voorstellen dat die pluizebol daar een hekel aan heeft. dat moet je ook met veel geduld en liefde doen. lief praten met hem enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ook een goedemorgen, eigenlijk was ik allang wakker maar heb de bijna laatste hand aan een knutselwerkje gelegd alleen nu heb ik mijn fototoestel ergens neergelegd....maar waar????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Ook goedemorgen Sha... Nu al aan het knutselen, leuk. Ben benieuwd wat het is geworden.. Fototoestel... uhmmmm, gewoon op tafel misschien, bijkeuken, kast, hihi, ik ken dat dus... Igor, als ik hondje onder handen neem doe ik dat altijd heeeeeel voorzichtig, en prijs haar in alle toonaarden dat ze toch zo goed netjes stil kan staan en dat ze zo mooi wordt enz enz.... Als een vreemde me zou horen dan sturen ze gelijk 'het busje' op me af Zo, ik ga me snel opknappen en hondje even uitlaten en dan op naar de super... Meld me later nog wel even... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 gisteren batterij in gedaan dus in de la bij de batterijen gelegd, gevonden!! denk niet dat dochter vrolijk wordt als ik em niet had gevonden wens jullie een fijne dag, ik ben er weer van tussen, zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goedemorgen! Kom ik de ochtendploeg versterken vanmorgen. Twijfel of ik nog even terug zal keren naar m'n bed, of niet. Shahire: zo vroeg al aan t knutselen? Wat als ik vragen mag...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Nog even hoi Vonneke, hihi ik was gisteravond al begonnen maar kreeg het niet zoals ik wou vanmorgen weer even nieuwe blik erop en voila! dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 sha ook goedemorgen. ik spring vast onder de douche voordat snoep wakker wordt en denkt dat zij als eerste mag ( ze mag als eerste de douche schoonmaken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 prim ook goede morgen en nu hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Hai Primula, zo kom ik natuurlijk weer helemaal niet weg hier wat ben jij vroeg ik heb een kartonnen kerstboom gemaakt, volgeplakt met kinderfoto's net dicht geseald zodat ie opgehangen kan worden voor iemand die momenteel geen kerstboompje mag hebben dus een prima oplossing dacht ik zo en nu ga ik ECHT!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Iggy, Snoep zal dit weekend wel in een bad gaan denk ik zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Sha: goed van je! Igor: de koffie was lekker! Yvonne: wat heb je alle goed voor mekaar meid (zo komt dat op mij over). Ga niet meer naar bed. Ga ook niet douchen nu. Even aan de slag in huis. Naar markt en bibliotheek. Dan een dutje. Daarna douchen en optutten. Zoiets dacht ik. Fijne dag en tot laters Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Originally posted by: ShahireIggy, Snoep zal dit weekend wel in een bad gaan denk ik zomaar quote> is het zo hard nodig sha?ik zal er wel een staalborstel bij leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 ik ga ook aan de gang. spreek jullie nog wel vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Wat zijn jullie vroehoeg! Ik hoef nog maar een paar boodschapjes, alleen de 2e dag bezoek dus het valt me. Wat is het een vreselijk weer, het stroomt hier van de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Goeie morgen Ap. Het is vadaag precies een jaar geleden dat mijn manneke is overleden. toch voel ik me niet slecht en vind het nog steeds een prettig idee dat hij nu niet meer lijd. Ja en verder moet ik een beetje kijken hoe de dag gaat verlopen, wil dadelijk weer wat gaan zitten schilderen en m'n zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden