Marc Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 goede morgen frummels. allemaal nog op 1 oor met de buikjes nog vol van gisteren? ach als het maar gezellig was. ik zal even koffie en thee zetten en voor diegene die niet nog propvol zitten, zal ik even de ontbijttafel uitgebreidt dekken. met verse croissantjes uit de oven, beschuitjes, en kerststol. lekker beleg erbij en ik zal zo de kaarsjes aandoen. maar doen jullie wel zachtjes voor de langslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 over 6 dagen zitten we al weer in het nieuwe jaar. dan hebben de meeste mensen goede voornemens. ik doe nooit mee 1 januari. dus dan begin ik vandaag maar. dat houdt in dat ik morgen de antabus weer slik. de rest van de voornemens zal ik jullie maar besparen, maar ik wil in elk geval 1 jaar droog staan en dan zien we wel of het me beter afgaat allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 moggel Igie, Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 goedenmorgen lekker igor..ik heb heel erge honger dus ga gauw beginnen voordat de rest wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ojee..daar is bolletje ook al,,heb jewel genoeg gemaakt igor? goedenmorgen bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Goeie morgen Snoepie. Igie das een heel erg mooi voornemen zeg een jaar droog, en dat gaat je zeker lukken hoor. Ga je ook melden op het refudraadje als je er een in neemt, of wil je lhet liever in stilte doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 nee bollie niet echt. om het uur wakker. grappig gedroomd ( achteraf) ik had een begrafenis en het werd uitgestrooit over het water na 3 keer kijken zag ik wat het was....... een glas alcohol. ik was ook al de hele week ermee bezig dat ik vanaf vandaag droog zou staan. ik was gisteren ergens op bezoek en wist dat er bij het eten wat geschonken zou worden en ik wou me niet laten kennen. ( dan kan ik het wel in de hand houden want ik moet nog naar huis) er komen nog drie feesten waar er zeker wat opgedrongen wordt dus vandaar de antabus voorlopig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 snoep ik doe nog wat extra croissantjes in de oven voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ik wil graag koffie maar ze slapen hier allemaal nog en als ik koffie ga zetten maak dat zoveel herrie en dan is de rust weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 WEEKPACT: Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Das een mooie droom Igie want dromen over de dood betekent eigenlijk starten met eeen nieuw leven, het oude leven is dood. Dromen over de alc. in deze zou kunnen betekenen dat je afscheid wilt gaan nemen van (vriend) alc. Moggel Marc:) Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ja bollie ik wil er ook afscheidt van nemen. die vriend heeft me belazert ik wil er niets meer mee te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 snoep heb je geen oploskoffie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: MarcWEEKPACT:Marcigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 nee bah igor...dat is toch geen koffie..maar slootwater en succes met je goede voornemen.. ik nog 15 dagen en heb ik mijn jaar bereikt maar wat dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 snoepje doorgaan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 snoep als je terug kijkt zie je dan geen possitieve dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 goedemorgen allen, Op 26 december 1996 is mijn vader overleden, ongeneeslijk ziek en veel afgezien. Op 26 december 2008 is mijn moeder overleden, ongeneeslijk ziek en veel afgezien. Ikzelf heb de ziekte die ze alcoholisme noemen, ook ongeneeslijk en daardoor ook veel afgezien maar als ik vandaag de eerste niet neem zal ik leven of toch in ieder geval niet omkomen door die rotzooi. Dan heb ik in feite toch een mooie ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ik nog 15 dagen en heb ik mijn jaar bereikt maar wat dan ?quote> Gewoon doorgaan meis, gewoon doorgaan hoor, nu niet stoppen want je bent al zo ver gekomen. Op naar de twee jaar. Is het mee of tegen gevallen? Goeie morgen Superrekel. Das mooi gezegd kerel. Ja en je staat al ruim 25 jaar droog. Nee jij gaat iedereen overleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 het kan toch zo eenvoudig zijn, bolletje..... maar omdat ik het vroeger altijd zo moeilijk maakte heeft me dat nog een hoop ellende gebracht. en natuurlijk nog gefeliciteerd met je 2e jaar.... Doe Stille Voort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Dank je wel Niwi, ik probeer jou achterna te gaan. En natuurlijk is het niet meer zo moeilijk als in het begin, maar het blijft opletten geblazen voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 slechte internet..dus als ik weg ben dan heb ik geen verbinding ik vond het zwaar en saai en dan te denken dat dit de rest van me leven zo moet ja daar ben ik wel over aan het denken of ik dit wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 mmmhhh snoep dat klinkt niet best. is het dan wel je eigen keuze geweest om te stoppen??? wil je weer iedere ochtend opstaan met een duffe kop enz enz enz...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Snoepie het wordt echt gemakkelijker meis. Geloof me. En waarom weer al die ellende op je dak halen, katers hebben, niet goed meer functioneren, relaties en vriendschappen kapot maken, schuldgevoelens hebben, een ander maar vooral jezelf zo'n geweld aan doen. Is dat het allemaal waard? Die paar uur een beetje (plezier). Voor mij niet meer hoor echt niet. En ik hoop dat ik dat na een paar jaar er nog zo over denk. Ik kies voor dit leven. Veel gemakkelijker hoor. Zit me net te bedenken hé Snoepie, ik denk dat ik geen waarde meer hecht aan alc. Ik denk dat het dat bij mij is waardoor ik voor een ander leven heb kunnen kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden