Spring naar bijdragen

Tweede kerstdag 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen frummels.

allemaal nog op 1 oor met de buikjes nog vol van gisteren? ach als het maar gezellig was.

ik zal even koffie en thee zetten en voor diegene die niet nog propvol zitten, zal ik even de ontbijttafel uitgebreidt dekken. met verse croissantjes uit de oven, beschuitjes, en kerststol. lekker beleg erbij en ik zal zo de kaarsjes aandoen. maar doen jullie wel zachtjes voor de langslapers ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over 6 dagen zitten we al weer in het nieuwe jaar. dan hebben de meeste mensen goede voornemens. ik doe nooit mee 1 januari. dus dan begin ik vandaag maar. dat houdt in dat ik morgen de antabus weer slik. de rest van de voornemens zal ik jullie maar besparen, maar ik wil in elk geval 1 jaar droog staan en dan zien we wel of het me beter afgaat allemaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee bollie niet echt. om het uur wakker. grappig gedroomd ( achteraf) ik had een begrafenis en het werd uitgestrooit over het water na 3 keer kijken zag ik wat het was....... een glas alcohol.

ik was ook al de hele week ermee bezig dat ik vanaf vandaag droog zou staan. ik was gisteren ergens op bezoek en wist dat er bij het eten wat geschonken zou worden en ik wou me niet laten kennen. ( dan kan ik het wel in de hand houden want ik moet nog naar huis) er komen nog drie feesten waar er zeker wat opgedrongen wordt dus vandaar de antabus voorlopig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allen,

Op 26 december 1996 is mijn vader overleden, ongeneeslijk

ziek en veel afgezien.

Op 26 december 2008 is mijn moeder overleden, ongeneeslijk

ziek en veel afgezien.

Ikzelf heb de ziekte die ze alcoholisme noemen, ook ongeneeslijk

en daardoor ook veel afgezien maar

als ik vandaag de eerste niet neem zal ik leven of toch in ieder

geval niet omkomen door die rotzooi.

Dan heb ik in feite toch een mooie ziekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik nog 15 dagen en heb ik mijn jaar bereikt

maar wat dan ?quote>

Gewoon doorgaan meis, gewoon doorgaan hoor, nu niet stoppen want je bent al zo ver gekomen. Op naar de twee jaar. Is het mee of tegen gevallen?

Goeie morgen Superrekel. Das mooi gezegd kerel. Ja en je staat al ruim 25 jaar droog. Nee jij gaat iedereen overleven.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie het wordt echt gemakkelijker meis. Geloof me. En waarom weer al die ellende op je dak halen, katers hebben, niet goed meer functioneren, relaties en vriendschappen kapot maken, schuldgevoelens hebben, een ander maar vooral jezelf zo'n geweld aan doen. Is dat het allemaal waard? Die paar uur een beetje (plezier).

Voor mij niet meer hoor echt niet. En ik hoop dat ik dat na een paar jaar er nog zo over denk.

Ik kies voor dit leven. Veel gemakkelijker hoor.

Zit me net te bedenken hé Snoepie, ik denk dat ik geen waarde meer hecht aan alc. Ik denk dat het dat bij mij is waardoor ik voor een ander leven heb kunnen kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...