Spring naar bijdragen

woensdag 28 december


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Nien,

Wij hadden ook een teefje. De gedachte toen was, dat vrouwtjes wel loops zijn, maar tussendoor aanhankelijker zouden zijn, terwijl reuen er vandoor gaan als ze een loops teefje ontdekken. Ze zouden ook eerder vechten met andere reuen.

Ik heb geen idee of dat alleen maar bakerpraatjes zijn hoor, want ik heb maar één keer een hond gehad, vanaf 6 weken, en dat was dus een teefje.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jootje,

Moest je vandaag en gisteren alweer aan het werk?

Uitgebuikt ben ik zeker, want ik ben nu heel verkouden (heb ook helemaal geen stem meer van het hoesten) en niet zo'n trek. Dat kan geen kwaad voor de lijn.

Er zijn nog wel kerstkransjes over, maar daar weet mijn wederhelft wel raad mee.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lastig hè Jootje, die verkoudheid. Ik hou alleen heel goed in de gaten dat het niet afzakt tot in mijn longen, want dan heb ik echt problemen. Tot nu toe blijft het bovenin.

Ik zal alleen vrijdag niet kunnen voorlezen aan de pleegkleinkinderen, dus maar even met de moeder overleggen. Ze komen hier de kerstboom e.d. bekijken.

Ik had al geschreven dat ik een echte Stille Nacht heb/had, want mijn man heeft gehoorproblemen en kan me ondanks zijn gehoorapparaten absoluut niet volgen. Geen reden om wat te zeggen dus! Wel rustig ;)

Probeer afleiding te zoeken hoor Joo, plan dingen in, want anders zijn die vrije dagen op zichzelf al een trigger ....

Liefs,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, hartstikke fijn voor jullie. Nu oudjaar nog en dan terug naar normaal (voor zover dat in jullie omstandigheden mogelijk is). Ik hoop ook dat het met je vrouw goed gaat. Ik heb een schoonzus die een bi-polaire stoornis heeft. Wel wat anders, maar ik ken de spanningen e.d.

Als dit te persoonlijk is, reageer dan en dan haal ik het meteen weg.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

bij deze hondjes moet ik onmiddellijk aan Pim Fortuyn denken.

Ik ken het ras verder niet. Zijn ze lief? Heb weleens gehoord dat hun brein eigenlijk te klein is voor hun schedeltje en dat ze daardoor last van erge hoofdpijn kunnen hebben.

Wat doen wij mensen die stomme dieren dan aan hè, bedenk ik me nu, alleen voor het mooi!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Kirk,

En als hij dat vuurwerk dan heeft, hoe krijg je het dan voor elkaar dat hij het niet te vroeg afsteekt?

Ikzelf hou niet van knalvuurwerk. Heb lang in de Bijlmer gewoond en die Chionese rollen .... over de balkons. Ik was een keer bij de buren en kon niet meer terug voordat dat ding uitgeknald was. We dachten dat de ramen eraan zouden gaan.

En vuurwerk en hondjes ... Ik gaf de mijne een kluifje even voor twaalven en zette de tv wat harder. Dan was dat geen probleem, maar als ik haar daags tevoren uitliet en die ....jongens gooiden vanaf de galerijen vuurwerk naar haar, dan kon ik ze wel vermoorden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...