albertina Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goedemiddag, wat een waardevol dagdraadje vandaag! Ik kon niet inloggen, heel apart. Maar goed, nu is het wel gelukt. Gaby, wat ontzettend jammer, heb je bij jezelf bedacht wat je anders gaat doen de volgende keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ik denk ook wel eens, pffffffff. Maar als ik vandaag dan weer lees stemt het mij wat positiever. Gelukkig ben ik niet de enige die soms wat te hoge verwachtingen heeft. Soms moet ik mezelf maar even bij de kladden pakken en toespreken. Mopperdepopper en daar schiet ik niet zoveel mee op. Maar eerlijkheidshalve moet ik ook toegeven dat een dagje ontevreden en mopperen ook niet echt helpt. Toch heb ik er zo nu en dan een, zo'n mopperdag. Dan vind ik niets de moeite waard niets goed genoeg en vooral mijn eigen persoontje moet het dan ontgelden. Ik denk dat het ergste nu wel weer geweest is en ik probeer weer in de positieve modus te komen. Even omschaken maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Leni, nee echt leuk is het zeker niet, maar ik ben blij dat het jou oplucht. Wellicht wordt er dan ook een hoop uit handen genomen en krijg je de kans om, als het allemaal achter de rug is, met een schone lei te beginnen. Dus een feliciatie dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 wat is wsnp??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ojee, had beter eerst kunnen lezen dan meteen alles maar neer te plempen. een zware dag voor sommigen. sterkte jongens.. dikke X dank je Albertina.. ja ergens wel en ergens niet...het is heel dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 http://www.wsnp.rvr.org/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ik dacht dat jij daar al in zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ja in een gemeentelijke hulpverlening...dit is via de rechtbank. is net even strenger maar dat geeft niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hallo Smikkie, Je voelt jezelf in de buitenwereld een buitenstaander met je drankprobleem. Ik ben het wel met je eens, maar ik voel dat ik er ook aan meedoe door er niet over te praten. Buiten mijn man weet niemand dat ik een alcoholprobleem heb, omdat ik dan nooit in de fout ga. Ik geef weleens een hint over hoe gemakkelijk het is om af te glijden e.d. maar mensen pakken het niet op, dus zullen ze het echt niet weten. Ik heb teveel schaamte om het nog duidelijker te zeggen. Bij anderen was het probleem zo duidelijk dat veel mensen het wisten. Het voordeel daarvan is weer, dat je ook steun krijgt als je er om vraagt. In ieder geval weet iedereen hier, waarom we hier zijn. Dat geeft rust. Ik probeer zelf altijd eerlijk te zijn hier, want als ik jullie (en daarmee mezelf) voor de gek hou, wat doe ik dan hier. We gaan moedig voort! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Oei lieve kanjers wat is er weer veel geschreven. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat want ik heb geen tijd om alles terug te lezen. Vaniddag bezoek gehad. Pfffft wat kunnen mensen het toch moeilijk hebben. En dat zo vlak voor een nieuw jaar. Ik heb geprobeerd om me niet teveel mee te laten slepen maar het is altijd verdrietig om te zien dat mensen het erg verdrietig zijn. Dadelijk wordt het wel leuk want mijn twee vriendinnen komen ook en das altijd lachen dus verheug ik me er op. Morgen niet werken want ze kunnen me niet halen. mooi meegenomen. Zo nu voor het eten zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Lieve Snoep, Ik heb gelezen dat je met Sha (?) een pact hebt gesloten voor 3 maanden. Wat een goede tussenoplossing! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hi Nancy, Laat de moed niet zakken joh. Misschien is Refusal iets voor jou? Er zijn er hier veel meer die dat gebruiken. Dan kan je gewoon niet drinken, omdat je anders hartstikke ziek wordt. Ik heb er geen ervaring mee, maar er is ook een apart draadje van. En: je faalt pas echt als je het niet meer probeert! Kan je je maatjes soms bellen, als je dreigt te zwichten? Ik heb dat met mijn maatje affgesproken en dat is een veilig idee. Veel liefs en sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hey Lytse Ja, Snoep wil toch een pact met me proberen ben daar heel erg blij mee voor ons beide eigenlijk we hebben elkaar toch nodig en deze keer ga ik het niet meer verprutsen heb mijn portie wel gehad afgelopen jaar nou ja, Snoep met mij eigenlijk dus alle wind in de zeilen en gaan ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 hey lytse ben ook blij dat ik weer een pact heb met sha een pact met iemand die er ook moeite voor moet doen is voor mijn wel noodzakelijk want dan kunnen we mekaar veel beter begrijpen en steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Net alles teruggelezen. Ik heb met open mond gelezen. Wat een mooie en fijne woorden zijn er geschreven vandaag! Hier kan ik me aan optrekken. O zo belangrijk voor me. Ik ben zo ver nog niet, maar dit geeft me wel een enorme boost! Daarom ben ik hier. Om te leren en het uit te voeren. Ik wil ook nog een lang en gezond leven, ik hoop dat ik op de helft ben. Ik wil er zijn voor mijn kinderen en mijn partner. Ook vrienden en familie. Maar vooral wil ik zelf helder door het leven gaan. Dat is mijn doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Aan Lenie, De vorige keer wilde ik het al vragen, maar wat is een wsnp? Ik begrijp dat je er blij mee bent, in ieder geval. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Madelief dat is mooi om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Snoep we gaan er weer samen voor hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Sorry Leny, ik kwam een stukje verder en daar zag ik de link die je had staan. Bedankt. Ik snap het nu. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 inderdaad sha door dik en dun;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Lieve frummers, Vanavond meld ik me wel weer. Ik ga nu koken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Snoep, even voor jou! http://youtu.be/H_73iZt6MAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 madelief jij bent een minderaar maar wat is jou doel daarin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Eet smakelijk Lytse, en de rest ook alvast!! Toine????? Nog niet achter de potten en pannen tevoorschijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Neem mij niet kwalijk als ik stoor, maar ik wil alleen maar even melden dat vanavond om 20.25 uur Profiel gewijd is aan Bonnie St.Clair. We hebben het wel eens over haar gehad hier en daarom denk ik dat er wel interesse hiervoor is. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden