snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 dat alcoholisme niet meer het middelpunt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Bor als alcoholisme niet meer het middelpunt is dan ben jij het. Bor als middelpunt je bent het waard meid. Liefs Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Bor is een een mens met gevoelens en een goed hart. Kom op meid. We vinden wel een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 HOe oud wil je de gediende hebben Bor? Ik zie dat niwi online is tenminste:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedenavond Heb net wat terug zitten lezen maar uiteindelijk doorgescrolld wilde eerst ergens op reageren maar soms is wijsheid om maar beter gewoon je mond te houden Aicha, ben blij dat je hier weer bent meis Vanavond even trekmomentje gehad baalde even van het gevoel maar heb het snel uit mijn gedachte gezet nu lekker even aan een bakje koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Snoep weer veilig thuis kun je me weer 's morgens bont en blauw porren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedenavond lieve mensen, Hier alles wel (zover dat iemand boeit) Drie kleindochters te logeren (4, 4 en 2) hebben urenlang in bad gezeten en lopen dollen. Zijn nu naar bed, W probeert ze in slaap te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi allemaal, Mooi zo als het gaat op het forum ( Anders, Snoep, Aicha ) En inderdaad iedereen met zijn eigen gevoelens Anders die kwaad is en bezorgt, begint te trappen naar iedereen (zonder dat ze zegt wat er aan de hand is, dus ze was aan het opkroppen) iedereen is vervolgens met zijn of haar eigen gevoel bezig en reageert op haar(terecht hoor) De 1 vind het stom dat er zo gereageerd word (of gaat maar ineens weg van het forum omdat het zo gezellig is De ander vraagt door MOOI, LIEFDE, WAARDEVOL. (Snoep dank je, dat je het kon. Aicha dank je dat je reageerde) Aicha, je lijkt mij wel, gewoon maar niet meer schrijven op het forum omdat je gedronken hebt. Hoef je niks uit te leggen want het schuldgevoel heb je toch al. Blij ben ik dat jij op die sms gereageerd hebt, dat je dat toch durfde helemaal TOP:heart:( maar wel nu van de drank afblijven hè) Ik ben blij met iedereen hier, en ik hou van iedereen:heart: Frummers ik vond het echt gaaf zoals het vandaag ging, ik heb het ook met verbazing en liefde gelezen, zo warm als een arm om iemands schouder (terwijl zij in dit geval verbitterd en kwaad is) En zo hard als frummers dan kunnen reageren (Anders:heart:zoals je er op gereageerd hebt) Voor iedereen die het even heel donker vind Na regen komt Zonneschijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi beste mensen, Even een teken van leven. Bedankt voor jullie bezorgdheid. Ik heb momenteel een low profile omdat ik erg veel pijn heb. Alles is momenteel teveel. En omdat breed uit te meten is weinig zinvol. Niet voor jullie en zeker niet voor mij. Maar nu dus een berichtje. Ik hoop dat de kerst leuk was en nu op naar het nieuwe jaar. Mensen ga goed, ik meld me spoedig. Een groet. Allemaal aan de Jip en Janneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Een groet terug Soothe. Pijn is niet fijn, dus ik wens je heel veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: borretjeQuote: gewoon maar niet meer schrijven op het forum omdat je gedronken hebt. What the ..is going on?quote> Ik begin het hier ook nogal kwijt te raken, waar was dit forum ook alweer voor bedoeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Mike ik zie je:heart: hoe gaat het? ik wilde nog een bericht sturen naar Anna, want zij is de enige die je kent toch? Ik heb ooit je nummer gekregen maarrrrrr da`s allang weer gewist:$ Ouwe rot in het vak zal ik maar zeggen je werd gemist, da`s heel wat hier op het forum. Een teken van geen 1 dagsvlieger (kan ook niet meer hè, je bent bijna een motvlinder:D) En mensen houden van je Ga goed jongen Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 En sorry allemaal maar euhh ik ben toch echt mijn DING kwijt in het bericht van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jopie ik lig in een deuk wel verwijderen zo hè doe ik ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 tranen met tuiten hier Jopie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 door Soothe heen denderen is ie wel gewend hoor Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Heb het niet gelezen Jopie, maar liever iemand met scherpe tanden dan zonder tanden, zolang ze maar niet boos op je wordt. Leuk hè, dat we allebei "ze" kunnen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja Akelei, zou ook heel erg zijn, maar is maar op papier? in dit geval;) en was als grapje bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: akeleiOeps, nu word ik melig, en dat op mijn leeftijdquote> Mag hoor graag zelfs, maar geen schutting taalalsof ik het daar in douw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 wat is dan niet netjes Jopie? ik hou ook van jou met je sokken, had je wel de goede maat? en hoe vond ze ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Akelei, Je mag op elke leeftijd melig, lief, chagrijnig, blij, boos, opgewonden, verliefd, teleurgesteld, afwachtend, benieuwd, afwijzend, zoekend, down, suf, op zoek, zoooooooooooo blij met het leven enz, enz.... zijn. Kortom, op elke leeftijd mag je leven, maximaal en honderduit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Harry:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ben toch al homo volgens mijn stiefzoon;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Danny ik weet niet of ik je al verwelkomd hebt, maar bij deze dan En May ken ik ook nog niet, Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 AR, Ik hou van homo's, het zijn doorgaans hele lieve en bijzonder creatieve mensen met een (in mijn ogen) heel goede smaak. Ik mag ze graag om me heen hebben. Voor de duidelijkheid: ik ben beslist geen homo. En bijkomend voordeel...elke homo is een concurrent minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden