rapilos Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Beste mensen, Ik ga weer uitloggen. Zo, op de fiebel even naar m'n vrienden. Wordt het toch nog gezellig:D, Ik wens iedereen een heel goed uiteinde. Enne...We houden het droog he Dus geen regen en geen drank. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dag Rapi, veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: Hannah1En wat ook heel zielig is,vriendin van hun vader is vanmorgen door haar rug gegaan.Schijnt heel zeer te doen.quote> Heeeel zielig:(:devil:Haha Hannah toch maar snap je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Carbid schieten hier Zwarte duimen jonguh en blaren op de vingers Er is een verzoeningsactie op gang gekomen Ik (we) hou er niet van dat iemand nu, he zo.. Hoeft niet Maar er zijn van die dwarskoppen Dwêrskoppen út e'Wâlden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Harses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi mensen, 'k wist niet dat je tegenwoordig artillerie kon inhuren voor een oud en nieuw feestje. Man, 't lijkt wel of 'k aan een oorlogsfront sta! Dat b'looft wat voor straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tssssssss, groetnis van een dwarshazzes ut e Wâlden. Verzoening, altijd goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Vanavond is wel een beproeving van mn verdraagzaamheid. Wat een lol. oorlogsbommen. De lamp is van mn muur gevallen !! Raksha zit te bibberen, ondanks de valium. Zowie trekt het nog maar ook niet lang meer. Er is plaatselijke regen voorspeld. Ik hoop het. Voor het eerst dat ik niet naar buiten ga om 00.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 mijn zoon heeft ook van dat zware vuurwerk ramen vliegen er haast uit..vreselijk ben blij dat die weg is maar buurman aan de overkant heeft het ook dus we zijn er nog niet van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Maar goed, twee flessen priksjampagne in de koelkast. Ze gaan ook allebei op straks, dat weet ik nog van afgelopen jaren. In mn uppie hihi. Dat is al een waarschuwing dat ik gewoon niet nooit ever meer moet drinken. 2 flessen blijft 2 flessen. Liever dan zonder. is ook al slecht met al die suikers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik doe gezellig met je mee woman! Heb een six pack alcoholvrij bier gekocht en zit lekker Vrienden van Amstel live te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Woman, dan maar suiker, wat kan het boeien joh. Ik word hier ook zo'n beetje gek van het vuurwerk. Vreselijk, zelfs mijn eigen balkon ziet blauw van de rook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik zit aan een sjuutje, een verse welteverstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ook lekker Wat kijken jullie? Of staat de tv uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Cirque du soleil, mooie muziek, staat lekker hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik heb net de laatse 2 delen Millenium gekeken en nu Ned 3, ik heb eigenlijk geen idee wat er komt, eens kijken in de gids. Anders heb ik nog wel een paar filmpjes. Voor het geval er niets komt wat ik leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Albertine Word toch altijd beetje emotioneel ofzo... stom is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Zal ik nu mn honden laten plassen of vannacht om 3 uur...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Woman, hahaha, ja ik ben er ook niet echt gek mee. Maar goed nog effie en alle poppenkast is weer voorbij. En heel eerlijk ik ben blij met mijn eigen plekkie nuchter en wel en dat meen ik oprecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 RTL 7 is leuk maar daar moet je van houden denk.. Ik zing lekker mee en ook hier staatie hard Boven mij word turkse muziek gedraaid, daar ben ik minder fan van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Doe het vannacht wel. Ze zijn nu rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik zou het nu doen, hoef je meteen niet meer naar buiten. Daar zie je toch tegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 RTL 7 even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Kom ik wel even dansen, Danny hihi Ja ik ben ook blij met mn huisje. Ook iets minder blij met de buren vanavond grrrrrrr maar ook niet klagen want ze zijn erg relaxed en behulpzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Reclame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden