Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Misschien moet Gunn even googlen, klinkt echt niet best volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 kost je dan 10 euro per uur en reiskosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: ShahireGunn, gestoofde wortelen die erg zoet smaken? Klinkt niet best, vaak zijn ze dan al ver over datum geweest quote> Die wortelen, lieve Shahire, heb 'k afg'lopen zaterdag nog bij de super g'haald. En ze hebben al die tijd in de koeling g'legen. Neuh, aan de versheid kan 't niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Nou lieve Gunn, dat hoeft helemaal niets te zeggen, soms hebben ze daarvoor al een paar dagen buiten een koeling gelegen in de opslag en zijn zo op temperatuur geraakt, dan komen er bacterieen in die zich vermenigvuldigen en vermenigvuldigen en vermenigvuldigen..... en dat ziet de jongen die de schappen bijvult natuurlijk niet. Dan komen de wortelen opeens weer in de koeling te liggen en denken dan: ja toedeledoki.....nu zullen wij de mensen eens foppen!! Ja Gunn, zo kan dat gaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Het kan ook zijn dat de worteltjes uit Afrika komen, daar weten ze niet hoe ze ze moeten telen met alle gevolgen van dien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ja gunn,,sha kan het weten..is zelf jaren een wortel geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Juistum, en Snoep heeft altijd gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gun wortelen horen zoet te smaken, vroeger deed men er nog een extra schepje suiker bij. Maar tegenwoordig zit nergens veel smaak meer aan, dus waarschijnlijk heb jij dus juist goeie te pakken. Mij viel het laatst ook op, hé11 zijn zijn zoet. Lekker! Dus als je weer buikpijn krijgt niet denken dat het aan de wortelen ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Sorry Gunn zit je lekker op de wc te jagen, oeps.....(lees kast) je hebt gewoon teveel suiker er misschien bij gedaan? doen ze toch bij worteltjes? maak ze zelf nooit dus weet het niet precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dank voor de replies. 'k gooi ze toch maar weg. Als rechtgeaard emetophoob neem 'k liever 't zeek're voor 't onzeek're. 'k heb g'lukkig nog de bloemkool. Die smaakt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Smikkie nog even over roken en erg of minder erg verslaafd zijn. Kijk eens op de rookmelder, ik heb laatst geschreven over mijn zuster, staat bij het Alan Carr boek. Je weet niet wat je leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dank aan Lidia voor het juiste antwoord u bent door naar de volgende ronde ...... de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 bah wortels...rauw gaat het nog wel...maar gekookt ...alleen de gedachten al..net zo vies als spruitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hallo allemaal, Allereerst wil ik jullie al het moois wensen wat het leven te bieden kan hebben in het nieuwe jaar. Ben een poosje niet geweest, wel af en toe gelezen, maar was erg druk met visite hier en klussen in huis. De hele week vakantie gehad en woensdag ziek geworden. Vandaag was ik nog vrij maar heb toch maar gebeld dat ik morgen niet kom. Voor iedereen die het droog heeft gehouden hulde! Voor degenen die het niet volhielden, jammer maar helaas. Borretje:present: Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gisteren heb ik op het rookdraadje geschreven dat ik 2 peuken bewaard had voor vandaag als beloning na een moeilijke email die ik moest schrijven. Dat ging dus fout, was zo gestresst, ook weinig geslapen weer eens, dat ik ze al op had voor ik begon. Toen het af was ben ik de deur uitgegaan om toch weer een pakje te kopen. Even dacht ik heel dom en dan koop ik ook een fles wijn. Halverwege besefte ik dat ik daar niet kon pinnen en dus terug moest naar de automaat, maar ik liep dapper door en kwam met sig. en een lekkere koek en lege portemonnaie thuis. Tenminste 1 verslaving de baas geweest. Voel me nu gespannen voor het antwoord, maar als ik het niet had gedaan was het aan me blijven vreten en dat is het laatste dat je nodig hebt als je adb wilt worden. Dit was dus dag 4. Voor jullie mss niet zo interessant, maar wilde het even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 en nou weten we nog niet hoe het jou is vergaan Jeannet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lieve Frummels. Ik zeg hallo en ook weer dag. Met mij gaat het niet goed. Dus ik duik mijn bed in, dat is het beste voor mij nu. Morgen ga ik wel wat teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Griep Madelief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Jeannet, gelukkig, je bent er weer, vroeg me gisteren al af of het wel goed met je ging. Lenie Ik heb eens vochtsdooslag in de buitenmuur gehad. De woningbouwver. is voor zulke dingen verzekerd, dus zal je wel schadeloos stellen. Erger is als ze geen onkosten meer willen maken vanwege die renovatie en de oorzaak van lekkage is moeilijk vast te stellen. Shaire ik heb al een koelkast, geef hem maar aan iemand die hem nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Even voor AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Wil je het echt weten Jane? Heb het niet droog gehouden, heb zelfs enorm veel meer gedronken dan normaal. Ik zou alles weggooien wat ik in huis had, maar dat heb ik allemaal opgemaakt. Ik heb ze wel geteld en ben erg geschrokken, daar niet van. Wilde van de lege flessen een kunstwerk maken en in mijn kamer zetten als reminder, maar ze zijn toch in de glasbak verdwenen. Ik had ze verstopt in een grote boodschappentas maar omdat ik zo ziek was van de griep kwam mijn man om boodschappen te gaan doen. Toen durfde ik niet te zeggen dat dat allemaal van 1 week was, maar hij heeft de flessen zonder iets te zeggen weggegooid. Ik zal een schilderij maken met de aantallen en dan zet ik hem ook hier online. Hoewel ik niet zo mooi kan schilderen als Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lidia, ga je liever voor een magnetron? Ik sluit even af, merk dat ik melig (lees vervelend) word sorry, kan er niets aan doen ik zal even gaan afkoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 . Shaire ik heb al een koelkast, geef hem maar aan iemand die hem nodig heeft.quote> ikke ikke ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 ikke ikke ikke ....zei de gek zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik bedoel met normaal, zoals ik eerder dronk voordat ik hier kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden