Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Frummers, ik stop ermee voor vanavond. Ook vandaag heb ik het droog gehouden. Morgen beginnen we weer fris (nou ja) aan de volgende uitdaging. Welterusten voor allemaal en houd de moed erin. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jaap, voor deze ene keer krijg je een nachtzoen voor het slapen gaan. Als beloning voor je saaie dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Hannah1 word het dan maar vanaf nu.Ik denk dat Fleur juist erg goed gaat.Maf hoe dat zo verschillend wordt gezien.quote> Hannah Je hebt (soms ) wel een grote mond,maar volgens mij een klein hartop de goede plaats.....Ik wil jou ook wel hearten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Beer, leuk een Golden retriever. Ik had mijn eigen hond (Friese staby) ook helemaal getraind en ben ermee op cursus geweest. Kon ermee lezen en schrijven. Nu ga ik echt naar bed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Niemand weet een oplossing???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Niets aan te doen Jootje. Goed onthouden dit. Dat kan helpend zijn om de drank te laten staan. Je kan een pammetje nemen en verder "rustig'' uitzitten. Veel water drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lieve Jootje, ik zou het niet weten. Rustig door je neus inademen en uit door je mond om de aanval te trotseren. Rustgevend bakkie thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Wat is eeen Pammetje? Thee heb ik net l drie kommen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Beer,hebben we dan verkering:Dquote> Uuhhhhh :$Nee hoor, of wel ??Ik lees je, en graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Een oxy, een dia of een librium. dus een tranquilizer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jootje, Dat is naar. Ik heb gelezen dat je bloeddruk kan stijgen van het stoppen. Tijdelijk. (Uiteindelijk zal die gaan dalen door het niet drinken) Ik kreeg zelf wel eens een zwaar gevoel op mijn borst. In het begin. Is vanzelf weer over gegaan. Heb het nooit meer. Het enige dat ik kan verzinnen is veel water blijven drinken en als het te erg wordt naar een dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jootje, meis, Neem een bad, een douche, ga lekkere muziek luisteren, alles wat even de molen in je hoofd stil zet. Ik ga even wat zoeken op you tube, iets wat mij altijd helpt. Ik hoop dat ik het kan vinden.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Slaap lekker Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 En nu echt weg Snurrrk, Oh nee dat is ook zo goed als over. ZZZzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: SmikkieRustgevend zijn pammetjes, van korte duur, dus kortwerkend en niet langdurig sufmakend. Jootje je had toch ook medicatie voor je hartslag? Mocht het aanhouden wel naar de ha gaan, door de afkick stijgt je bloeddruk ook enorm de 1e dagen.quote> Ik slik selokeen omdat mijn bloeddruk altijd veel te hoog is.En tranquilizers heb ik niet in huis.Wel chloordiazepam, zou ik die mogen slikken? Weet eigenlijk niet meer precies waarvoor het is en heb de bijsluiter niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Trusten jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Frummers, ik ga lekker mijn mandje in. Meld me droog af. Morgen weer wat gezonder op hoop ik. Jootje, sterkte meis. Voor straks welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Hannah1En andere thee nemen?quote> Wat voor soort thee? Heb een heleboel in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Dat is librium. Innemen als de datum nog goed is. Hoeveel mg zijn ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: SootheDat is librium. Innemen als de datum nog goed is.Hoeveel mg zijn ze?quote> er staat 25 mg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Neem maar in 25 mg. Je hebt onttrekkingsverschijnselen. Het zal wel wat rustiger worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Datum is 02/11/11, was de dag dat ik bij de dokter was geweest en opnieuw een poging ging doen om te stoppen, nu weet ik het weer. Was voor beter te slapen geloof ik. Kan ik die toch wel pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Ja dat weet ik niet,maar misschien heeft het er mee te maken met waar je net 3 koppen van op had?Zou het maar even bij water houden.quote> Was kruiden thee met munt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik ken dat gevoel. Ook enkele keren aan de monitor. Rust in de kop moet er komen. Paniek heeft je overvallen. Sterkte verder. Het zal we weer zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden