Gunn Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: krikkemikjewens jullie een fijne avond, ben erg moe, dus ga slapie doen.Tot morgen in de avond.quote> Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Dank jullie Albertina en Marjo. Ja het gaat nog altijd goed. Dinsdag ben ik in mijn nieuwe baan begonnen en ik vind het leuk. Voel me weer meetellen en dat is een lekker gevoel. Van 2012 willen wij een prachtig jaar maken en ik hoop dat het dat voor jullie ook zo zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 @Borretje, De bijwerkingen waren zó heftig, dat sommige 't vervelend vonden om te lezen. 'k vind 't ook wat overdreven, maar goed, C'est Ça. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ha allemaal en krikkie gaat het / Maar een negeer Lenie dag lijkt me wel leuk Kijken hoe dat gaat lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Naltrexon is toch een zuchtremmer of niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 bloed, bloed, maar dan ook bloed sjaggo ben ik!!!! WHAAAAAAAA!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 @Lenie, Nou vooruit, 'k leg m'n oor te luister. Wat scheelt eraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 nou allemaal nog de beste wensen, gaat ut Lenie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Hannah1Stik erinik ben wegquote> dank je....heb net m'n KAAS-fondue op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 tjah nu durf ik wel, moet zo weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: Dieselnou allemaal nog de beste wensen, gaat ut Lenie ? quote> nee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Yahh kaas ook wondermiddel tegen......veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 nou vind ik stom voor/van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lieve Primula, Wat fijn dat je weer op het forum was. Ik had al naar je gevraagd, want ik was benieuwd hoe het nu met je gaat. Hopelijk zijn je klacvhten niet heel ernstig. Als je bij de huisarts geweest bent en je wilt er meer over kwijt, dan weet je dat wij voor je klaarstaan. Hoe heb je je dagen tot nu toe gevuld? Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Dag frummers, ik kom vanavond weer langs. Nu Kunst & Kitsch. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik wil je niet ontmoedigen maar een kennis bij de AA zei dat Naltrexon niet erg werkte en zij dronk er gewoon op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Man, 't is pas 20:30 en 'k wil nu al naar bed. Iets te vroeg, toch? En m'n maag is nog vol. Dat slaapt niet lekker. Nou, ff thee zetten en een half uurtje rekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 http://dieren.marktplaats.nl/h...-heel-lief-teefje.html is de hond van mijn vriendin,, Man!!, wat baal ik!!! had liever gehad dat ze hier kwam, maarja dat kan niet. dus ben even mega sjaggo en ga nu ook naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Navond lieve mensen, Even bijgelezen sinds vanmiddag. Hmmm, ga niets met kaas eten, net thuis en moet nog. Wordt een magnetronmaaltijd: zuurkool met worst. Ook lekker....... Lenie boos? Zelfs uitgelogd zie ik.... Krikke ook uitgelogd, slapen denk ik? Soms heb ik zoooo het gevoel achter de dingen aan te lopen. Eerst maar eens eten, wordt tijd....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 oh, sorry, ze is vanavond opgehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 ik ben niet uitgelogt hoor? ben alleen maar vreselijk gefrustreerd! nu log ik wel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Oh jee Lenie, Ik was al bijna om..... Wat een schatje met die kreukels overal En Rhenen is niet zo ver bij mij vandaan.... Bloedend hart... Dieren moeten het goed hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Lenie!!!!! Ben je er nog? Je staat nog ingelogd...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 'k zit hier g'woon te knikkebollen! 'k doe 't g'woon. 'k ga slapen. Een beetje vroeg, maar dat moet dan maar een keer. Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Avond Niets bijgelezen dus val effe middenin. Vandaag trek gehad. In alcohol en in een peuk. Verschrikkelijk lekker moet ie zijn. Nichtjes zagen me voor de eerste keer en vonden het maar 'raar'. Mijn zus vond het nog wel meevallen. Kinderen zijn altijd zo verdomd eerlijk toch. Maar ze zeiden me niets nieuw. Het maakt het niet leuker maar hallo?? Volhouden zo maar aan het ijs maar die sigaret...sapper sapper sapper..het is moeilijk weerstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden