Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 nog ff snel dan Tel je nuchtere dagen eens, is wat positiever. kijk daar wordt ik nu blij van, dat houdt immers in dat ik in de moeilijke dagen van december ''maar'' 2x heb gedronken , i.p.v elke dag, das toch een vooruitgang, en dit hele jaar heb ik nog geen druppel gedronken voelt goed :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Kiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 ik had in 2011 de meeste nuchtere dagen sinds mijn 14e jaar Yihaa, soms moet je het omdraaien he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: borretje Originally posted by: marjoMee eens!(toevallig)quote> Waarmee?quote> Duhuu!Met het bericht erboven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Thanx Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeBeer, ik had nog een liedje voor U.Telkens ik je naam zie denk ik eraan. singing detective kan ook maar deze is beter!quote> Geweldig!Voor het eerst krijg ik een liedje voor me I heart U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Wees vriendjes met de nacht Zei mijn vader dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Da's een goeie, dat ga ik dan nu echt doen....... Nighty night, all.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Mss zie je het verkeerd Bor Je bent immers goed bezig Met je drank gebruik.. Dat is wat IK bedoel althans Zie het goede! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Vriendjes met de nacht worden dus.... En stillekes even aan Will denken als ik me omdraai. Duim duim....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Jeetje! Ja, lekker koese! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik bedoel.. Mensen proberen je een hart onder de riem te steken Bor Schrijven positief Kijk eens! Wat jij eruit pikt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Zakt mijn broek vanaf.. Maar goed, is ook alweer omhoog Niet te gek Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 http://www.bosmanggz.nl/aandachttraining?id=41 misschien iets voor degene die niet kunnen slapen, hier kun je (slaapverwekkende) meditaties luisteren , als het dan nog niet lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik ga niet slapen Bekijk het! Stom gedoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: kirkyKom maar , kom maar met alle kritiek .ja , ik drink weer .soms , heel soms neemt het leven een wending dat .........................quote> Geen kritiek Kirky, geen kritiek.....ja je drinkt weer.....je hebt ervaren hoe het is om niet te drinkenaan jou wat beter voelthet is jouw leven, het is jouw lijfhet is wat jij wilt Kirky, welke weg jij wilt inslaan...het leven bevat hobbels in de wegsoms hele grote vervelende akelige hobbels jaaan jou wat je met die hobbels doet Kirky...... het is aan jou wat je daar mee doet!en soms ja, heel soms neemt het leven een wending dat......dat iemand toch weer inzicht krijgt toch beter af te zijn zonder alcoholgeen kritiek Kirkywijsheid en inzicht wens ik je toeik ga vaak op mijn eerste gedachte en gevoel afen weet je wat dat vanmorgen was bij het lezen van jou:hè, Kirky komt het wel hier melden......wijsheid Kirky.......dat wens ik jeveel sterkte in deze moeilijke periodewant die zal er denk ik momenteel wel aanwezig zijnLiefs sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Kirky, ik lees bij jou af en toe een soort van haat-liefde met het forum, net als bij drank misschien? Ik ken het wel: alles of niks gevoel. Kom maar gewoon schrijven, ongeacht of je drinkt of niet. In je hart wil je niet drinken en je weet dat je veel aan het forum hebt gehad. Dus oordeel niet te hard, het leven is al hard genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Even verplaatst. Kirky, ik heb je gelezen, kritiek heb ik niet. Ik weet hoe het is en gun dat jou absoluut niet. Ik wens je toe dat je jezelf weer bijeen kunt pakken. Voor jou heeft het leven erg veel hobbels, te veel, denk ik wel eens. Nogmaals heel erg veel sterkte en ik hoop van harte dat je de draad weer weet op te pakken. Afgezaagde woorden, hier al zo vaak geschreven, toch héél erg gemeend. Kirky. ------------------------- William Shakespeare, "Er is geen goed of slecht, maar het denken maakt het ervan". _________________________________________________ 17 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Kirk:present: take care. ik wens je goeds man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden