Spring naar bijdragen

Donderdag 5 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De mayakalender stopt per 21-12-2012, dan breekt er een nieuw tijdperk aan.

Mede door de stand van de sterren die nu al aan het bewegen zijn natuurlijk ,maar op die dag in een bepaalde stand komen te staan waardoor er heel veel teweeg wordt gebracht. Er zullen veel doden vallen en er ontstaat een wereld van ruilhandel. Zo heb ik het begrepen. De wereld vergaat niet, maar verandert wel. Het kan zijn dat de aarde een stukje uit zijn baan raakt en in een iets andere stand ten opzichte van de zon en de maan komt te staan. Dat op zich geeft al veel veranderingen.

De hele natuur is nu al van slag. En kijk eens wat er allemaal gebeurt op financieel gebied.

En ja, zij waren de grootste astronomen.

Er is veel veranderd sinds deze kalender is opgesteld maar toch....

*Jaartal stond niet goed:-)

Ben in ontkenning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeannet, door het vele lezen en discuseren hierover, ben ik toch wel iets nuchterder geworden.

Talloze doemscenario's etc, etc.

Morgen kan ik ook met mn auto over de kop vliegen en dan is het ook wel gedaan met me.

Het is ontzettend interessant, maar ik heb me in het begin wel heel erg laten meeslepen.

Dat is nu wel over.

Ik lees er graag over, maar ik blijf realistisch.

Net zoals ik de film die vanavond op TV is, ik had hem al gezien, echt het slaat nergens op.

Althans, dat is mijn mening dan he?

Mensen ik ga mn tandjes poetsen en weldra mn bedje in.

Voor een ieder weltrusten! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eerst even gekeken naar de beschrijving van de film en het lijkt me echt weer zo'n over de top Amerikaans spectakel. Met een happy end natuurlijk.

Bovendien was hij op de commerciële zender, toch al zo'n hekel aan met al die reclames, waardoor hij 3 uur duurt.

Onlangs heb ik een film gezien die absoluut de moeite waard is, Indencies.

Geweldig en verbijsterend, niks spectakel en geen happy end.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, net terug van de sportschool, was lekker, maar voor de les begon ,moest ik inene heel sterk aan een vriend van me denken die kanker had, dacht stuur hem toch ff een smsje, kom ik uit de les, vm bericht heeft zijn broer me gebeld dat ie gister is overleden :( toch sneller dan verwacht, ik heb hem dus niet meer kunnen zien, 48 jaar, oorzaak toch wel drank en blowen.

dacht nog, waarschijnlijk denk ik aan hem, omdat ik net een begrafenis heb gehad.

en dan lees ik akelei, dat het zo erg niet is en dat ze dus wel een blikje bier mocht, en nu op haar handen zit om niet een hele krat naar binnen te gieten, zo herkenbaar, mijn 2 uitglijders met december waren heel zo erg niet, maar het is dat :devil: stemmetje dat weer de hele dag loopt te toeteren in mijn hoofd, en het heeft een excuses, God wat ben ik blij dat ik voor ik dit hoorde een extra refu erin heb gegooid, nu kan het dus echt niet, gewoon NIET, bij een halve had ik nog kunnen twijfelen, maar anderhalf ga ik echt niet doen, en denk ook maar beter, korte huilbui gehad, snap ik ook niet, waarom kan ik niet huilen en alles eruit gooien?

Toch kan ik dit alles aan, ook mede dankzij mijn emmertje zand wat ik nu overal mee naar toe neem om af en toe mijn hoofd in te stoppen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, ik had hem via Videoland. Ik kan via mijn KPN box films huren en op het kanaal lieten ze een voorstukje zien.

Het gaat over een tweeling (jongen en meisje van een jaar of 20) die na het overlijden van hun moeder via de notaris de opdracht krijgen hun vader en hun broer te gaan zoeken in het thuisland, grens Palestina/Syrië.

Vervolgens zie je het levensverhaal van de moeder en daardoorheen de zoektocht en de bevindingen van de kinderen (om een lang verhaal kort te maken).

Eerst gaat het meisje naar het Arabische gebied, later komt haar broer haar halen maar daarna ook helpen. Het is echt een zeer aangrijpende film met een clou/einde, ongelofelijk.

De wereld van degenen die achterblijven na de dood van deze vrouw en door de zoektocht kennis krijgen van haar leven en gebeurtenissen zijn voor eeuwig getekend.

Maar dat blijkt pas aan het einde.

Echt een fantastische film. Met open mond heb ik hem gekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...