Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 HI Jeanet, heb de film nog niet gezien, maar als het goed is is ie nu wel ''binnen'', dus zal ik 'm binnenkort wel op een schijfje krijgen, laat ik je weten hoe ik hem vond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Originally posted by: akeleiGedachten stellen eigenlijk niets voor.Dat gaat eindeloos door, uit zichzelf.Het ligt aan de aandacht die we er aan schenken hoe ver het naar de voorgrond komt. Zoiets.Of we er naar handelen, nog erger, etc.KLopt Akelei, en vaak lukt me dat, eindeloze boeken over gelezen, cursussen en workshops voor gevolgd, maar toch, zoals vandaag, van die vervelende gedachten, en niets helpt vandaag om ze te stillen herkent iemand dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Welterusten voor straks, meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Gaby je weet wat je moet doen, naar de oorzaak zoeken en die aanpakken. Sterkte en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Smikkie take care Trek het je niet teveel aan! Goedenavond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Mee eens Lidia, maar best moeilijk als de ''andere partij'' niet meewerkt.... maakt zo onmachtig, en dat frustreert me zal wel weer goed komen hoor, dat weet ik wel, ' en ik weet ook dat mijn gedachten (hoe noemen ze dat ook weer, mijn tweede geest?) momenteel leugens verspreid, maar wordt er wel bloed chaggerijnig van, want het lukt me niet om het om te buigen vandaag en ja, vroeger dronk ik het weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Slaap lekker Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Smikkie, Ik word ook onpasselijk van die berichten en dat is dan nog netjes uitgedrukt. Uitermate storend en totaal niet helpend. Slaap lekker voor staks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hi Marjo alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Smikkie, dat is nogal wat van je vriendin. Ik vind het erg knap dat je nu toch de drank kan laten staan want dit is echt een trigger van jewelste. Ik hoop dat je sterk kunt blijven de komende week en de komende tijd. Wens je veel sterkte en kracht toe:heart: En Gunn zou 'ns wat leuks buitenshuis kunnen gaan zoeken. Maar ja, als iemand liever verzwelgt in darkness kan ik daar ook weinig mee. Lidia, top dat je je droog afmeldt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hallo Gaby Hier alles wel! En met U? Ik stoor me er niet aan Misschien gaat Gunn door een rot-fase en wil wat kwijt? Kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Effe Baantjer kijken.. Ondertussen staande bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hallo, Heb het bij 3 ristretto en wat glazen water gehouden. Derde dag inmiddels en voor de zoveelste keer, maar ja, wie het kleine niet eert... Ben allesbehalve levensmoe, vind leven geweldig, allemachtig prachtig. Daarom wil ik ook de drank onder controle, dat ik er zo lang mogelijk en zo volledig mogelijk van kan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Originally posted by: akeleiHi GabyIk weet het, soms word je horendol van die gedachten.Daar weet ik niks op, ik herhaal dat het niks voortseld vaak naar mezelf. Vaak helpt dat. Maar je zegt net ook dat je het toch niet doet, daarom quote> ik verbreek het, ik buig het om, vraag aan mezelf of het waar is (antw NEE), zet er positieve affirmaties tegenover,mediteerm, sport, en toch blijft dat klere stemmetje me omlaag halen, en ik wordt er gek van, en dat is nu al twee dagen , om horendol van te worden, hoop dat het morgen over is, vraag me af hoe of het komt, vaak lukt het me wel door iets te doen het naar de achtergrond te drijven, maar nu is het gewoon eng, hoe hard het aanwezig ismmm....... vraag me af of iemand het nog snapt? en drinken ga ik niet doen, geen optie, dus die gedachten zijn het niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Teveel, well done! Zo kan het ook, ondanks de eventuele aangeboden drankjes. Op naar dag 4! Ik meld me droog af voor vandaag en wens iedereen een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Welterusten en slaap wel, Om het leven zo mooi te houden moet er wel geld verdiend worden. Ik ga dus naar mijn afspraak met Morpheus Fijne nacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Slaap lekker Jeanet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 jij ook lekker slapen Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bijgewerkt. Bleek niet van toepassing. Slaap lekker allen, niet teveel malen hoop ik en Smikkie, ook al lig je - dan rust je toch uit. Als ik niet kan slapen ga ik mijn droomhuis inrichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Smikkie en Gunn alletwee een wie schrijft die blijft (zich uiten, beter dan binnen laten gisten) slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Originally posted by: TeveelBen allesbehalve levensmoe, vind leven geweldig, allemachtig prachtig.Daarom wil ik ook de drank onder controle,dat ik er zo lang mogelijk en zo volledig mogelijk van kan genieten.quote> Yep!En andersNiet zeurenZoals James DeanLive fast, die youngDe 27-club..Ben ik al te oud voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 But hee! (Geintjuh..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Dubbel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik ga slapen Ik ben moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden