Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Akelei, de voorgeschiedenis had ik niet meegekregen.

En het is mooi om te genieten van een prachtige dienst, zeker als er mooie dingen gezegd worden die je van die persoon, hoe dichtbij ook, niet wist.

Heb zelf al heel wat familie weggebracht, waaronder mijn eigen moeder en een van mijn lievelingstantes.

Maar ik krijg van dit bericht de indruk dat ie fluitend met zijn handen in zijn zakken een begrafenis heeft bijgewoond.

Zijn gedrag gaf ergernis bij anderen, dus dan vraag ik me wel het een en ander af.

Geplaatst

Goede avond luitjes,

Ben weer bijgelezen.

Vandaag bloed laten prikken en morgen 2 onderzoeken.

Maar voel me beter dan vorige week,

dus heb goede moed.

Even op mijn werk geweest.

Opvolgster ontmoet.

Donderdag ga ik haar wegwijs maken en dan is het fini.

Alcoholloze dag voor mij vandaag.

Op naar de volgende.

Sterkte voor degenen die dat nodig hebben hoor!

Lytse: fijn dat het iets beter gaat joh!

Welterusten.

:lips:

Geplaatst

Ok, wist ik ook niet.

Ik heet overigens geen Lena hoor:)

Ik ben blij met mij omdat ik telkens weer de plank mis sla.

Maar ja, ik ben dan ook niet zo handig met hout.

Geplaatst
Originally posted by: jeannet
Kom er maar in mensen en maak de volgende zin af:

Ik ben heel blij met mij omdat.....
quote>

ik ben wie ik ben en me niet voordoe als een ander :present:
Geplaatst

Primula valt een beetje in het niet.

Als je dit nog terugleest, sterkte morgen met de onderzoeken.

Hoop dat het meevalt voor je.

Hannah, ik vind je nieuwe onderschrift supergaafB)

Geplaatst

Overigens heb ik vanmiddag de hele middag in het ziekenhuis doorgebracht omdat een alleenstaande vriendin van mij een maag- en darmonderzoek moest ondergaan.

Dat was geen pretje wist ze te melden. De arts wist later te melden dat er een rare bocht in haar darmen zat dus het was terughalen en weer doorduwen.

Net als een riool ontstoppen met een trekveer.

Voorpret was er ook niet bij omdat ze 4 liter speciale mix moest maken en drinken, op gezette tijden ook nog. Gisteravond liep ze helemaal te klotsen, het is maar een klein wijffie, en het was volgens haar supergoor spul.

Toch was ze gisteren nog bang dat ze niet naar de wc zou kunnen zodat ik, ondersteunend als ik kan zijn:-), vrolijk meldde dat ze dan eerst wel een klisma zou krijgen.

Aaaaach!

Maar dat hoefde gelukkig niet. Ze kon bijna niet meer zitten van het resultaat.

Maar wat een verhalen dat je daar hoort in het wachtgedeelte.

Aambeien met elastiekjes geschoten, dat ik niet wist dat het bestond - als oplossing.

Geplaatst

Heb naderhand alles wat de arts heeft verteld voor haar opgeschreven, onderweg haalde ze al van alles door elkaar. Ze was echt helemaal op, echt zielig.

Er was alvast wel een slokdarminfectie geconstateerd en we hebben gelijk de voorgeschreven medicijnen gehaald.

Eenmaal weer thuisgekomen had ik me voorgenomen dat als ze gelijk een biertje zou pakken, dat doet ze altijd - na mri scans en andere onderzoeken, dan pak ik het af.

Maar ze nam een flesje fruitdrank, gelukkig.

Geplaatst

'k ben zó (levens?) moe! 'k zou 't liefst voor de rest van m'n leven slapen. Dan is de overstap naar 'd'eeuwige' slaap ook niet al te moeilijk. Oh jee, 'k verzand weer in mismoedig g'mijmer. 't wordt hoog tijd dat 'k m'n nest induik. Schoonspringend. Waardering: 0, 1, 0, 2, 1, 0.

Truste, lieve mensen. :heart::lips:

*Snurk, zaag, fluit, snotter*

Geplaatst

Goedenavond, moet nog ff bijlezen, zit met een half oog naar Spirit24 te kijken, wel interessant, en ik heb verdorie nog steeds trek :angry:

maar refu zit erin :)

Geplaatst

Heintje,

Hier ben ik nog even. Ik zag Beertje ingelogd staan, maar die is natuurlijk nog aan het bijlezen.

Hoe is het weekend gegaan Beer?

Liefs,

Lytse.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...