Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 hello madelief, Is inderdaad leuke mix, belgen en hollanders. Hoe zouden we dat noemen: Bollanders ofzo? Of Bellanders (klinkt meer neutraal ...) en er zijn natuurlijk ook nog Nederbelgen en de lui uit Zeeuws-Vlaanderen noemen we dan weer Reservebelgen Veel van mijne naaste vrienden (en zakenpartners) zijn Nederlanders, als ik er zo over nadenk heb ik waarschijnlijk meer Nederlandse vrienden dan Belgen. Ik spreek zelfs al een beetje Nederlands (zowel Rotterdams als Amsterdams, lekker is dat ...) tot later, Muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hey Hannah, ja ze hadden het met een pincet eruitgehaald en toch stiekum gekeken, ik zei eerder, dat maak je maar open later. Ze vonden het fijn merkte ik. Ach komen ze later wel weer ergens tegen op gepaste momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hé mensen, Even theepauze. Goh, hebben we net de gekte van de feestdagen achter ons, b'ginnen we alweer over Carnaval! Ugh, 'k zal er niet aan mee doen! 't is lekker b'drijvig hier. De jongens van de buitendienst hebben zojuist weer spullen binneng'bracht. Meubels, pannen, bestek en meer van dat soort ongein. En 'Yours Truly' mag zich daar weer doorheen worst'len. Beoordelen, sorteren, schoonmaken en ergens in de winkel een plekje zien te geven. Goed, nu ff groene thee. Hmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 middag Borretje, er is niet gezegd geweest dat de kids het niet wisten. Hier ff vanop het werk. Viel al bij al wel mee. Eén iemand schrok echt heel fel. Was het waarschijnlijk al wat vergeten ofzo en kon er niet bij. Grappig. Je klinkt wel als Fleurtje maar waar ben je naartoe? Gekke kalkoen diene Al bij al vind iedereen het een serieuze aanpassing. Zelfs de poetsvrouw was niet helemaal mee. Ben er in ieder geval vanaf Oeffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 En der zen der ier nog van antwaarpe oek hé ;-)) Dag nieuwe fleurie, cavakes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Antwerpen boven hé schattie Gaat wel goed hier kippetje. Jij beetje minder heb ik gelezen. Niet lanterfanten zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 actie...doorfriemelen...en wees inderdaad allert voor trek. Geen oetjes en aatjes. btw ik heb een laptop gekocht. De videokaart ofzoiets had het begeven. Ahum...chique dingens bij Fleurtje thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: borretjeZou je nu niet ander icoontje moeten nemen, Fleurie?quote> Toch maar niet Anders zijn mensen niet op tijd gewaarschuwd als ik hier kom binnenvliegen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Laptop gekocht ?? En ik weet van nikske ?? How come Fleurie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Lieve Fleurie, Had je gisterenavond mijn posting nog gelezen? Ik heb vandaag nog niet bijgelezen, maar ik wilde je dit nog even zeggen voor je misschien weer weg was. Het was allemaal zeer goed bedoeld (de soepkip ). Nu ga ik lezen hoe je eerste werkdag is geweest. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Lieve Will, Ik begrijp dat je relatie nu ten einde is. Het zat er al aan te komen. Loop niet te hard van stapel joh, want je neemt jezelf mee, pb-de ik al. Heb je het desondanks droog gehouden? Hoe is het met Bazma? Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: borretjeMaar zo Jan?En je kinderen die het niet eens weten?Pffff..quote> Hey Borretje, ik lees hoe je het zelft ervaart en er tegen aankijkt.Bij mij wisten de kids wel iets, mijn zoon helemaal. Maar na al die maanden is het geen enkel onderwerp en men weet niet beter of pa drinkt niet (meer).Maar met de kerst zo aan tafel werd dat door mijn broer, goedbedoeld en inderdaad, zoals ik schreef, een fles verder, nu wel uitvergroot! Ik schok zo hard dat ik dat gevoel snel kwijt wilde, en bedacht laat gaan, niet verder voedden!Maar inderdaad, tis effe schakelen. Ik had ook boos kunnen worden, of aangevallen, of genant gevoeld of opgelaten of ....pfffffff. Nee ik dacht, let go let go, en het uitdelen van de biefstuk kreeg snel alle aandacht, en dat voelde sterk. Kids zeiden dagje later wel, pap ik vond dat ongepast van oompje, ik zei dat hij het goed bedoelde, kijk en toen kreeg ik wel nog een wangkusje van die lieve meid. Toch gescoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: willLaptop gekocht ?? En ik weet van nikske ?? How come Fleurie ?? quote> Awel ik zeg het toch just. Mijn videokaart was stuk ofzoiet. En toen dacht ik...laat ik maar wild doen en ineens nen nieve kopen. Hou een vrouw een maand vast in haar kot (door de operatie) en dan krijgt ge zoiets hé. Wilde uitspattingen.Maar je mag altijd komen kijken hé lieverd. Kan je ondertussen wat aanpassingen doen en installeren enzo :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: LytseLieve Fleurie,Had je gisterenavond mijn posting nog gelezen? Ik heb vandaag nog niet bijgelezen, maar ik wilde je dit nog even zeggen voor je misschien weer weg was. Het was allemaal zeer goed bedoeld (de soepkip ).Nu ga ik lezen hoe je eerste werkdag is geweest.Lytse.quote> Ik heb je nog gelezen lieve schat Soepkip is het lekkerste stukje vlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: borretjeEn onze chefkok met z"n culinaire hoogstandjes (Toine) laat het ook weer afweten.Ik kukel de vriezer wel weer in.M"n inspiratie is aardig gedaald inmiddels.Twan, laat eens wat horen man!Laterr..quote> Croque monsieur!!! Hmmmmmmmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goedemorgen, alles even bij gelezen viel mee 5 bladzijdes Fleur nice to see you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Okay, 'k mag zo naar huis. 'k b'gin b'hoorlijke trek (honger dan, hé) te krijgen. En wel in broccoli! g'roerbakt met wat and're groente in cocosmelk. g'serveerd met rijst. Yep, dat wordt 't eten vanavond! Wat schaft de pot bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Voilà , mijne vriend net buiten, hij flesje Falanghina leeg gedronken en ikke twee koffies en paar glaasjes perrier. Daar zijn we toch "droog" doorgeraakt. En dan nu snel pakken en seffes op- en neer naar Bilbao, misschien tot later !! groeten aan alle forummers (komt daar het woord frummers van trouwens? mijne belgische euro is zonet gevallen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Sha, smakkerd Leuk jullie nieuwe pact!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Awel, schoon, ne nieve gekocht zonder ff naar mij te bellen, en ik had zo'n reuzeacties Moet hij nog afgesteld worden dan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: Muffingroeten aan alle forummers (komt daar het woord frummers van trouwens? mijne belgische euro is zonet gevallen)quote> Ben jij een Belg?? Ieeeeeeeeeeuwwwwwwwww....Die zijn niet kosjer zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hi Gunn, Het wordt bij ons stoofvlees (uit de vriezer, een hele pan ineens gemaakt) met sperziebonen en champignons. Lekker. Na mijn slechte dagen ben ik nog niet echt fit. Vanmiddag naar de kapper geweest en de helft van de boodschappen gedaan. Dan is de koek op. Dus iets gemakkelijks te eten. Gelukkig wel gelopen vanmorgen, in de motregen. Eet smakelijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: willAwel, schoon, ne nieve gekocht zonder ff naar mij te bellen, en ik had zo'n reuzeacties Moet hij nog afgesteld worden dan ??? quote> Da zegt ge nu Maar ik wou eigenlijk geen tweedehands meer..Ik denk dat ik nog geen virusscanner heb geïnstalleerd. En ik zou graag foto's op cdroms kunnen branden maar dan moet je software hebben? Geen flauw idee hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Muffin, Goed gedaan! Goede reis en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: borretjeHet is bijna avond, Sha:huh:Ik ben er weg mee..quote> Zat te prakkedenken waar dit op sloeg.....dacht eerst van: ja dat weet ik ook wel!??ik heb het nu gezien...goedemiddag/avond allen bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden