Spring naar bijdragen

woensdag 11 januari


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gewoon een gevoel borrie. En die verwachtingen, tja...... ze heeft altijd geweten dat ik er niet voor 100% achterstond, desondanks is ze blijven knokken voor me. Maar dat is het ook niet hé. Ik leef momenteel verschrikkelijk hard met haar mee, en dat zorgt voor pijn.

Het slijt alweer met de tijd (nogmaals) :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi Akelei, ik weet dat je gelijk hebt. Komt naar mij thuis en zeg hem gewoon dat ik een tijdje ni mag drinken voor mijn gezondheid (wat in feite ook zo is).

En er is ook goed nieuws, oudste zoon van mijn vrouw (19 jaar en reeds een 10-tal jaren bij mij) heeft eindelijk, na meer dan 3 maanden strijd, besloten om vanaf maandag terug naar school te gaan. En dit na 3 maanden verbale strijd, ruzies, etc., dit zal eindelijk terug rust in huis bengen, yoepi. Iets om te vieren met "Saudi champagne" (sprankelend appelsap dus ...)

tot later, muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Een snel 'hallo' vanaf het werk.

Ik heb me aangemeld voor het weekpact ipv het dagpact.

Het lukt me even niet om 2 x per dag op het forum te kruipen.

Bovendien kom ik pas donderdag's in de gevarenzone als (ex)weekendbinger.

Heb 'n beetje mee- en nagelezen. In het weekend ben ik hopelijk wat meer van de partij.

Sterkte voor wie het nodig hebben en een hele fijne dag gewenst:rose::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alhoewel het een stille dag is vandaag (op 't forum) word er toch nog wel wat over en weer gekletst. Das tof. Als ik daarentegen in België zie gebeurt er op vergelijkbare forums soms dagen niets, raar is dat.

En dit terwijl op "ons" forum toch wel wat landgenoten zitten (herken je gemakkelijk aan de schrijf en "praat" taal).

Rare jongens, die Belgen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aan Wijfie

da van die lijn dat zou ik ook gewoon makkelijk kunnen zeggen, zeker als je mijn "lijn" bekijkt, daar is ni veel recht meer aan ...

maar daar zijn we tegelijkertijd aan bezig alhoewel ik soms (zoals daarnet) vreselijke vreetbuien krijg, zal wel ter compensatie zijn zeker ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

den Will se....

ook weer present....

ik geloof trouwens niet dat ik verantwoording af moet leggen

voor het feit dat ik niet (meer) drink...

maar toen ik pas gestopt was, dacht ik dat ook wel...

wat zullen ze daarvan vinden ?...hoe moet dat nu ?....

nou, twas gewoon een alco-gedachte van mij....

en wat ik zeker nooit moet...is gaan drinken

omdat een ander het gezellig zou vinden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mijdt uitleg en zeg bijvoorbeeld;

- ik ben aan het afvallen

- moet nog rijden

- krijg last van de maag de laatste tijd van het drinken

Met kerst ging het mis, er kwamen mensen die ook flessen wijn meenamen, gezellig, bedankte ze daarvoor.

Toen aan tafel stond mijn broer op, inmiddels al een fles verder, en zij attentie;

'ik heb veel bewondering voor jan dat hij nu al maanden niet meer drinkt en van zijn alcoholprobleem af is'

Vondt het wat confronterend, zeker voor die mensen die wijn hadden meegenomen, zag ze kijken van oh .....oke

Was echter ook wel ontwapenend van mijn broer, weet dat ie er zelf mee kampt. Heb het langs me heen laten glijden.

Heb toen geen vragen gekregen en hoefde niet te verwijzen naar, ik ben aan het afvallen daarom drink ik niet. Ahum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Hannah, de meesten wisten niets. Ik zag ook mijn kinderen kijken naar mij van

oeps hoe gaat pa dit oppakken zo, is dit niet erg onhandig van oompje?

Maar ik heb het verder geen voeding gegegeven anders dan, attent van je.

Volgende dag belde hij of ik het niet vervelend had gevonden, zijn vrouw had nl. gezegd

dat dit niet de bedoeling was zo openlijk te spreken.

Ik zij .. welnee ben zelfs heel blij dat je er was. Meen dat ook verder. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Muffin
Alhoewel het een stille dag is vandaag (op 't forum) word er toch nog wel wat over en weer gekletst. Das tof. Als ik daarentegen in België zie gebeurt er op vergelijkbare forums soms dagen niets, raar is dat.

En dit terwijl op "ons" forum toch wel wat landgenoten zitten (herken je gemakkelijk aan de schrijf en "praat" taal).

Rare jongens, die Belgen ....quote>


Muffin, ik raap me even op vanonder de tafel van het lachen.
Ik weet niet of je dit leest, maar oke.
Ik voel me meer een Belg dan een Ollandse.
Zo kan het ook he?
Ach ik ben blij dat jij goed met de Ollanders kan praten en er ondersteuning in kan vinden.
Daar gaat het om, toch?
De mix van Begen en Hollanders vind ik overigens fijn.
Nu ben ik even weg, medicijnen halen en dan zoefffff weer terug naar huis.
Tot later!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Ai, maar goed iedereen weet het nu.
Dat is het voordeel.
Mag ik trouwens vragen welke boodschap je je kinderen nu mee hebt gegeven met de kerst?
quote>

Leuk dat je dat vraagt, de message in a bottle, was wel heel klein flesje, 1 cm met kurkje, zat wel een helemaal opgerold papiertje in met voor alledrie aan de ene kant
- altijd weer thuiskomen
en iets wat sloeg op er onderling (kids) altijd voor elkaar zijn
- en per kind een toegesneden tekst, voor de vrijbuiter altijd bij je waarden en normen blijven, voor de twijfelaar, de kracht ligt in jezelf en voor hem die lange weg ging, blijf altijd jezelf , iets van die strekking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...