Spring naar bijdragen

voorstellen


lara58

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Wil me even voorstellen hier, Ik ben Lara, een 58 jarige alleengaande vrouw, met 2 zoons en bijbehorende schoondochters, en 2 kleinzoons en een kleindochter. De reden waarom ik op deze site terecht ben gekomen is simpel, na een half jaar gestopt te zijn met roken wordt het nu tijd om eens met het alcohol gebruik aan de gang te gaan. Niet dat ik altijd dronken ben of zo, maar drink wel iedere dag in gezelschap van mijn buurtje een borreltje. Op advies van mijn cardioloog moet ik hiermee stoppen Via het stoprokenblog ben ik bekend geraakt met alcoholdebaas.nl. Omdat het sb voor mij een goede ondersteuning is hoop ik dat dit hier ook het geval zal zijn.

Lara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste lara,

Nu ben ik eens de eerste om een nieuwkomer hartelijk welkom te heten op ons forum. :)

Ik lees dat je al grootmoeder bent zoals ik.

Allé, ik ben grootVADER ;) van 1 kleindochter en nog eentje is op komst.

Ik vermoed dat het niet alleen het advies van de cardioloog is dat je motiveert om ADB te worden,

jouw status als grootouder zal er misschien ook wel voor iets tussen zitten.

Ik hoop dat je je snel thuis zal voelen op ons forum

en ik hoop je nog veel te lezen.

Groetjes, sterkte en succes, Frodo. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Lara! Fijn om je hier te lezen. Geweldig dat je al zo een uitgebreid nageslacht hebt. Heb je daar ook regelmatig contact mee?

Ik ben een jonge "oude" moeder van een zoontje van 9. Zalig! Ik hoop ook op een dag te mogen meebeleven om grootmoeder te worden.

Lees maar veel mee en gooi maar op het forum waar je mee zit. We leren hier elke dag van elkaar.

Ik ben ook reeds 8 jaar gestopt met roken en ik kon heel heel veel roken. Dat is me gelukt dus dit moet ook lukken.

veel sterkte en liefs

ps. het dagdraadje is de "huiskamer" van de dag, daar hoor je alle kwebbels en zorgen en humor per dag, welkom :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frodo, dank je voor je welkom, ik hoop dat ik me hier zeker thuis ga voelen, 't is hier zo anders dan op het sb, maar dat mag de pret niet drukken. Leuk dat je ook al een kleindochter hebt, en er binnenkort nog een kleintje bij komt. Heerlijk die hoopjes mens:) daar word je warm van. Maar zij zijn niet de reden dat ik ADB wil worden, het gaat echt omdat ik het zelf zat ben alle dagen te drinken en omdat het beter is voor mijn gezondheid.

Groetjes, en een fijne dag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lavendel,

leuk welkom hier hoor, gelijk al lieve reacties, leuk te lezen dat je een ouder jonge moeder bent van een knul van 9, mooi soort hoor, mijn oudste kleinzoon is 7, wat zijn die kids toch bijdehand tegenwoordig, maar wel erg gaaf hoor. Ben zeker van plan hier vaak te komen, maar ben ook nog regelmatig op het sb, veel lezen, maar misschien moet ik me de komende tijd wel ff specifiek op adb richten nu het roken toch gedaan is. Zal zeker een blik werpen op het dagdraadje.

Wens je een fijne dag, hier schijnt het:rose:, dus ga er zo lekker ff uit.

Groetjes Lara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Lara,

luister maar goed naar je caridoloog,

die zal het niet zo maar zeggen.

Ik zag dat je de dagdraad al hebt gevonden

en dus wens ik je toe dat je je snel thuisvoelt

en vaak komt schrijven.

geeft de beste kans op ADB worden en blijven.

succes Lara!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...