Yvonne Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen frummers. Vandaag dus vrijdag de dertiende. Dat vind ik eigenlijk altijd nog steeds leuk op de één of andere manier. Het gaat vast een leuke dag worden vandaag. Maar eerst..... tafel dekken, eitjes koken, broodjes afbakken, en thee zetten.... De koffie staat al door te lopen. Ben zo weer terug dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Zo, de tafel staat klaar, beschuitjes, crackers, kids-witbrood voor de liefhebbers, volkorenbrood, jam, hagelslag, kaas en wat zalmsalade. Eitjes zijn klaar, roerei en broodjes bijna. Glaasje jus d'orange erbij. Voor Jaap vandaag de laatste dag op zijn werk geloof ik he? Zal een vreemd gevoel zijn Jaap en kan me indenken dat je er wel een beetje tegenop ziet. Afscheid nemen van... niet echt leuk lijkt me. Hoop dat het mee gaat vallen Zo, en dan ga ik nu eerst 'de tuin bezichtigen'. Oh ja, vergeet ik het bijna alweer: Ladytinne is jarig vandaag. Ik ken haar niet, maar meende onlangs te lezen dat ze een paar dagen bij VM was, dus leest ze misschien toch af en toe mee. In dat geval: gefeliciteerd Lady, hoop dat je een fijne dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 goedemorgen! kopje koffie mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen Anders.. Ook weer vroeg uit de veren he? Hier tijd om de douche in te duiken... Snoep waar blijf je? Zit me uit te sloven voor jou en dan blijf jij op één oor liggen??? WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNNNN !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Yvonne, ik lag er ook vroeg in maar werd wakker net. dus dacht ik kom even meelezen. Las het draadje van gisteren. Bolletje ik weet niet of je het over mij had maar soms kan ik hier niet inloggen. Is echt raar maar via de mail ben ik wel makkelijker te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 jajajajajaj yvonnen ben ik hoor smeer je even een broodje voor me..maak er maar een broodje gezond van en 1 koffie graag met twee zoetjes en op geklopte melk dank u en goedenmorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 morgen snoepje, heb je nog iets van aicha gehoord? ze zou miss hier komen maar ik hoor niks meer. kan moeilijk zijn daar om te mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen. Ja, ik heb een taart gekocht om te trakteren. Rare gewoonte om te trakteren als je weg gaat. Misschien zijn ze wel blij dat ze van me af zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 goedenmorgen anders aicha is regelmatig hier geweest af gelopen week yvon..het is heerlijk..mag je meer doen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 jaap succes met je laatste werkdag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 ja dat weet ik snoepje. ook op msn en ze maakt het goed dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 een heel goeie moggeuh alle wekkerwakkerwordtfrummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jaap ach toh hoop ik dat je wel leuke dag hebt, zit er wel nieuw werk aan te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goedemorgen Anders, Diesel, Jaap, Snoepje en Yvonne Jaap, succes op je laatste dagje eigenlijk hadden ze jou vandaag moeten trakteren hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 goedemorgen frummels. er zitten er hier 2 met de neusjes strak tegen het scherm aan op zoek naar de gebakken broodjes en eieren doe mij maar een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Zo Draak, het leukste nichie ook aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 jaap succes vandaag. maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Zo luitjes, ik ben er klaar voor. Ga er zo vandoor. Jaap, ik kan me niet indenken dat ze blij zijn van je af te zijn. Integendeel.... Maak er een mooie laatste dag van hoor. Igor, voor die twee boeven heb ik twee schaaltjes naast de tafel gezet, hihi... staat in hun cao dat ze ook verwend mogen worden. Snoep, wel moge het je bekomen..... Zo, en nu..... wegwezen Von... tis weer mooi geweest. Luitjes.... laterrrrrrrrrrrrrrr :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Ja Sha , fijn dat je er bent, ik heb tijd niet echt glezen hoe het met iedereen gaat. Hoop goei met jou en iedereen natuurlijk Terug lezen is bijna geen doen zeg, maar als je dt nie doe dan ben je echt overzicht (als ik dah al had) kwijt zeg. Nou erst dan maar koffie he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Inderdaad, ze moeten mij bedanken. Ik weet al dat ze mij waarderen hoor. Het werk is klaar, en ze hebben een jonger iemand die ooit stage heeft gelopen aangenomen. Die begint over een week. Mijn gevoel is dubbel. Ik had het best naar mijn zin, maar, zeker de laatste weken werd het werk wel erg suf. Eén ding ga ik niet doen. Er om drinken, om het toch een beetje alcoholgerelateerd te houden op de vroege ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jaap dit is niet leuk maar gewoon verder gaan en zeker niet drinken. Heb dit ook meegemaakt. Wens je veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Shahire, goedemorgen! er ligt iets in je mailbox ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Jammer dat het werk duf aan het worden was Jaap het belangrijkste van een job vind ik altijd dat je met plezier naar je werk moet gaat als het werk dan nog leuk is dan is dat alleen maar mooi meegenomen wie weet komt er iets minder dufs op je pad Jaap en drinken....nee waarom zou je nog ruim een maandje......zit je op je eerste jaar droog Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2012 Hai Anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden