Spring naar bijdragen

zaterdag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jouw reactie getuigt veeleer van onwetendheid, daar je slechts enk'le zinnen tot hooguit één paragraaf hebt g'lezen. Angst zal daarin ook wel een grote rol spelen.quote>

Gunn, vind je niet dat een reactie op een tekst, welke dan ook, een kwestie van perpectief is?

Vind het wat bot iemand ontwetend en bang te noemen omdat hij een andere mening heeft... maar da's weer mijn perspectief;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je ook heel niet doen Broekman,

ik ben nu zo nijdig, en normaal ging ik dan drinken,

maar omdat ik refu heb genomen vanochtend, is dat geen optie,

nu alweer blij om hoor,

maar ik haalde het dus om toch ''iets'' te hebben, slaat nergens op, oud gedrag, ik ben ook weer aan het roken, en daar was ik ook mee gestopt, maar dit kwam ff heel hard op m'n dak, en ik ben alleen, dus kan dan ook nergens ventileren,

gelukkig hier , en dat lucht al iets op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Broekman, ik zie je vooral heen en weer stuiteren emotioneel gezien sinds je hier schrijft. Volgens mij hoort t er allemaal bij.

Er komt zoveel op je af momenteel. Is wat mij betreft niets mis mee om zo nu en toe te geven aan het 'ik ben zielig' gevoel. Zolang je jezelf idd maar op tijd een schop onder je behind geeft:)

Maar ik las het toch goed dat je ex jou een smsje stuurde over jullie zoon?

Dat lijkt me heel positief, toch? En een bewijs dat die 'afscheids e-mail' van haar ook tijdens een enorme boosheid en emotionaliteit geschreven is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ans,

Teveel had slechts een fractie g'lezen van een pagina's lang relaas. Aan de hand daarvan kun je geen goed onderbouwde mening hebben.

@Teveel,

Drs. van Amerongen heeft wel deeg'lijk humor als je wat verder leest. Zwartgallig weliswaar, maar wat verwacht je dan van een ernstig neerslachtige man?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je waar ik problemen mee heb. We horen deze verhalen altijd maar van één kant. Natuurlijk moeten mensen hier hun verhaal kwijt maar het is toch wel moeilijk om daarop te reageren vind ik terwijl ik het wel doe. Het is maar één waarheid we horen nooit de waarheid van de partner. Dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoop ik ook voor je Keesie. Want daar doe je het nu toch allemaal voor.:) En kinderen laten bijna nooit ouders vallen hoor dan moet je het inderdaad erg bont gemaakt hebben. Hoeveel geadopteerde mensen zijn niet hun hele leven opzoek naar hun ouders. Nou kent jou kind je en dat scheelt ook veel. nee die meid laat jou echt niet vallen hoor, geloof me.:heart:

Nou Ans ik bedoel het zo in het algemeen. als je van een kant dingen hoort is het toch altijd moeilijk om een oordeel te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee momenteel heb ik ff niemand om mee te praten, maar morgen weer wel, maar kreeg net weer een nijdig smsje, er zit hem blijkbaar veel (oud zeer) dwars, dus wat Bol zegt klopt hoor, je hoort het hier van 1 kant, helaas, kan ik wel heen en weer blijven smsen, maar ik heb denk al 20x gesmst dat ik het niet per sms wil, hij wel, en we schieten er niets mee op, eerlijk gezegd vindt ik het ook erg onvolwassen, maar ja het hoort natuurlijk wel een beetje bij deze tijd he, kreeg net ook een krabbeltje van 1 van mijn stagaires, dus werkgerelateerd gaat er ook veel per sms en fb/hyves, maar ja dit soort dingen is denk nog het best uit te praten met een derde (mediator/psych) erbij, heb ik ook al voorgesteld,maar meneer is gestopt met zijn therapie, zal wel te dichtbij gekomen zijn,ik moet mijn werk gaan voorbereiden voor morgen, tsja het Leven gaat door he, maar even voor iedereen die het nu moeilijk heeft, ik wilde zo graag zuipen net, en ik ben nu zo blij dat ik het niet gedaan heb,

niet dat de boosheid weg is, maar ik ben i.i.g nog nuchter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

Ik hou het wel bij Hans Dorresteijn en Levi Weemoed, das mij zwartgallig genoeg maar ook bijzonder leuk en leesbaar...

Wens jou veel plezier met Drs. van Amerongen.

Wil je trouwens mijn excuses aanbieden want door die opmerking van Ans besefte ik dat ook ik weinig respect toonde door iets wat jij waardevol vind af te schilderen als onzin van een nitwit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha

Sorry, wil je uiteraard niets aanpraten! Maar je zei zelf dat je van manisch naar verdrietig kon omslaan in een ommezwaai. En vaak gaat depressie ook gepaard met angeststoornissen en aanleg voor drankverslaving...

Dus, hing even de huis-tuin-keuken psych uit:)

Heb zelf nl wel een lichte vorm van depressie en angststoornis. Bij mij was drank ook een soort zelfmedicatie. Gebruik nu sinds een tijdje antidepressivum, lage dosis, en voel me daar erg goed bij. Rust in mijn hoofd en geen paniekaanvallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: broekman65
Plaats ik eens een keer een mail van mijn partner en moet die er direct af, krijg ik hier te horen dat alles van 1 kant wordt belicht.quote>

Ja Broek, maar ik dacht dat dat er meer mee te maken had omdat het een openbaar forum is en mensen van buitenaf privédingen van jou kon lezen. Dat is niet zo handig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...