Spring naar bijdragen

zaterdag 14 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi mensen,

'k heb me de hele middag hiermee...

http://www.google.nl/search?hl...b0bc3&biw=1024&bih=745

Hiermee...

http://www.google.nl/search?hl...ad951&biw=1024&bih=745

En hiermee...

http://notnajja.bravehost.com/mijmeringen.pdf

Bezig gehouden.

Dat laatste is alleen aan te raden als je héél sterk in je schoenen staat. Zoniet, dan krijg je 't heel zwaar. Maar wat een inzicht heeft die man! Foei, oei, oei! En 'k heb nog niet eens alles g'lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Keesie71
Ze is boos dat ik toch 1 biertje heb gedronken en gelooft me niet dat het daarbij gebleven is. Ze vind me een zwakkelingquote>

Kees het is echt heel belangrijk dat je niet de mening van je partner gaat overnemen. Natuurlijk kijkt ze er zo tegenaan. Hoogstwaarschijnlijk weet ze niets af van een alc. verslaving, dus ze weet ook niet hoe moeilijk het is om er vanaf te komen. Maar jij gaat er tegenaan hé? We zullen haar eens een poepie laten ruiken of niet.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kreeg net een smsje met ''handig he, dat fb, kom je nog eens wat te weten over een ander''

ik laat het los, ik laat het los, ik laat het los,

ik heb er alles aan gedaan, allemaal vlg zijn regels, en nog is het niet genoeg, en geen uitleg , NIETS

maar ik voel me woest, heb morgen belangrijke dag op mijn werk, dus een geluk bij een ongeluk, dat ik niet kan drinken,'

maar hoe ik nu verder moet?

ach de tijd zal het leren, blijven ademen dus maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lees dat er meer zijn die in soortgelijke situatie zitten, heel veel sterkte voor jullie ook :present:

uurtje geleden zat ik al weer te rekenen, wanneer ik zou kunnen gaan drinken, maar ik besef me ook , dat ik gister heerlijk gewerkt heb, en een leuke avond heb gehad met vriendinnen, daar moet ik me aan vast houden, en drank zou dat allemaal weer teniet maken, dus ik denk dat ik mijn refu maar blijf slikken,,

ook dit gaat weer voorbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk hé Gabs, je voelt je dan zo ontzettend machteloos. Van alles proberen maar niets lukt. Maar misschien, als dat lukt, niets meer laten horen, kijken of er dan iets van hem komt. Zo blijft hij misschien toch het gevoel houden dat je aan hem trekt, maar als je het aan hem overlaat komt hij misschien zelf wel. En zoniet dan weet je ook dat hij niets meer wil.

Hoe het verder moet? je eigen leven misschien gaan leiden dan wordt het lijden vanzelf minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi akelei,

zat al te denken, waar zou ik nu naar toe kunnen, maar iedereen in mijn omgeving heeft een gezinnetje, dus daar kan je niet zomaar aan komen waaien, ga maar vroeg naar bed, en ga eens kijken op tv

best lastg overal alleen voor te staan, en nu helemaal :(

hij laat me gewoon stikken :devil:

maar voor morgenavond had ik gelukkig al afgesproken dat ik film zou gaan kijken (die van Jeanet) dus dan ben ik onder de pannen :) vroeger zou ik dat afzeggen, en zwelgend in medelijden gaan drinken, maar dat doe ik niet meer,

toch nog wat geleerd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Gaby
je hebt hem toch wel even ge-de-friend hoop ik?
quote>

wij waren geen vriendjes op fb, ik gunde hem zijn eigen leven daarin, en bij mij zit er veel werkgerelateerd op fb, dus ik had hem liever niet als vriendje op fb, want zat er niet op te wachten dat ie zijn frustraties als ie weer eens een bui had, eventueel er bij mij op zou zetten, voorzorgsmaatregelen ;)

keek ook nooit op zijn pagina, had ik beter wel kunnen doen, want dit bericht was al van 2 januari, en gewoon z'n mond houden tegen mij in zijn smsjes :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Gunn dat is geen inzicht, dat is zwartgalligge onzin die elke nitwit bij elkaar kan pennen in de mening interessant over te komen.

Zonde van alles wat er ooit aan besteed is....quote>

Laat Anton van Amerongen nu toch Doctorandus in de Biologie zijn. Niet b'paaldlijk een nitwit, hmm? Neen, Teveel, hij confronteert je (en zichzelf) met existentiële strijdvragen. Jouw reactie getuigt veeleer van onwetendheid, daar je slechts enk'le zinnen tot hooguit één paragraaf hebt g'lezen. Angst zal daarin ook wel een grote rol spelen. Maar g'noeg nu. 'k wil je niet tegen mij in 't harnas jagen. *Virtual hug*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
Originally posted by: Gaby
..............................
vroeger zou ik dat afzeggen, en zwelgend in medelijden gaan drinken, maar dat doe ik niet meer,
toch nog wat geleerd :Dquote>

:) zover ben ik ook ( meestal), wat een bevrijding vind je niet? :present:

quote>

Akelei, dat is zeker een bevrijding, daar ben ik ook dankbaar voor, en dat vier ik nu met mijn 4e alcoholvrije rose biertje, en ik ga niet terug drinken!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...