Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Gaby,

Kan je hem niet sms-en dat hij of een face-to-face een gesprek met je aangaat of dat je anders de communicatie staakt?

Hier wordt je toch alleen maar meer gestresst van?

Geplaatst
Originally posted by: Ans
@Gunn ik laat het verder hier bij...quote>

@Teveel,

Zoals Ans wijs'lijk zei, we laten 't hierbij. 't is goed, Teveel, 't is goed. ;)

Geplaatst

Ans, zou ik kunnen doen, maar heb nog niet gereageerd op zijn laatste sms, en ja hier wordt ik gek van, maar ik moet me gewoon niet gek laten maken, voordeel van dit soort dingen is dat ik al het ooit geleerde nu dan eindelijk eens in de praktijk kan brengen, nuchter''

ach ja, elk nadeel hep ze voordeel

Geplaatst

Gaby :brokenheart:, niet op die sms-jes reageren - dat lijkt me het beste.

Je zegt dat je tig keer hebt aangegeven niet op die manier dingen te willen bespreken, dus dat lijkt mij wel voldoende.

Het is wel een rotsituatie en gelukkig heb je die refusal genomen, anders was je nu erg dronken geworden, gaan huilen en slaan en schoppen naar die leukerd en zou het alleen maar een groter drama geworden zijn nu.

En dan je werk morgen nog daargelaten. Sjonge. Dat kun je nu wel voorbereiden (hoop ik) maar je hebt morgen in ieder geval geen kater!

:sun: voor jou.

Geplaatst

oh Broekman, dat heb ik ook!

gisteravond was ik zo blij, en dankbaar, lekker gewerkt, leuke avond gehad, voor het eerst sinds tijden weer een echt gelachen, heerlijk, en dat allemaal op spa blauw!

en nu.........

Geplaatst

Gaby, ik weet te weinig van je situatie af, en het is niet neutraal wat ik nu ga zeggen maar hij komt op me over als een enorme bal gehakt die vooral overhoop met zichzelf ligt en dat afreageert op jou.

Als hij je pijn blijft doen kan je m nog altijd blokkeren op je telefoon/msn en weet ik wat nog meer.

Laat je idd niet gek maken... :present:

Geplaatst
Nou Ans ik bedoel het zo in het algemeen. als je van een kant dingen hoort is het toch altijd moeilijk om een oordeel te geven. quote>

@Lady Bol, sorry, had niet voor jou mogen denken/reageren:sun:
Geplaatst

Dat is super Gaby!

Je zult het zien - daarbij vergeleken is wat ons overkomt kattendrek!

Misschien huur ik hem nog wel een keer, hij was zo goed en zit nog steeds in mijn hoofd.

Meer zeg ik niet:P

Geplaatst

Trusten Broekman.:lips:

Hoop dat je lekker kan slapen.

Oh jongens, wat had ik een trek de afgelopen avonden, zelfs overdag. En het is pas 14 dagen zonder!

Het is gelukkig grotendeels voorbij. Heb mijn mond volgepropt met salade en later chips, veel sap, voelde het bloed door mijn armen en benen stromen.

Ja, dat schrikt zich ook rot, dat bloed wordt ook weer zichzelf in plaats van een mix:-).

Geplaatst

Gabs ik vind het ook altijd erg moeilijk om met mijn kwaadheid om te gaan. Ik raak het bijna nooit in een keer kwijt. Dat heeft bij mij altijd veel tijd nodig. Zeker als mij veel pijn aangedaan is.

Dat komt bij mij bijna altijd als ik in bed lig. Dan gaat het malen en kan ik niet slapen.

Trusten Broekm. slaap lekker.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...