anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 hoi Ans, doe ik ook. De energie in mij gaat op om een ding te willen en dat is niet meer drinken. Verder heb ik nogal wat dieren dus die moet ik ook verzorgen en probeer te genieten ervan. Vanmorgen vroeg zag ik een witte reiger. Die haalt wel de vis uit de vijver daar maar zo statig. Ik heb ernaar gekeken en nagedacht. Opstekertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 'k ga me vandaag bezig houden met de werken van William-Adolphe Bouguereau. D'r gaat zo'n serene rust uit van zijn schilderijen. En dat alles vergezelt van klassieke/barokke muziek. Wellicht een mooie afsluiting van een tijdsperiode. Vanaf morgen met een schone lei b'ginnen...? We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 met een biertje Gunn? de rest is mooi maar kom op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dank je, Albertina. Jij begrijpt 't. En dank aan jullie allen! Sorry dat 'k wat ondankbaar overkom, maar vanuit een b'paalde achtergrond is dit nu eenmaal een doodg'wone dag als ieder ander. Felicitaties in ontvangst nemen is voor mij dan ook onwennig. Dank voor 't begrip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunn je mag dan jarig zijn maar miss het anders vieren dan dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunn, Mooi dat je jezelf wijs kan maken dat je morgen met een schone lei kan gebinnen. Eerst zien dan geloven. Ik vind het ook niet echt gepast ten opzichte van de mensen die uit alle macht proberen niet te drinken. Dus, dat "gewoon met een biertje" vind ik nogal tenenkrommend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Lieve allemaal, Ik log weer een aantal uurtjes uit. Moet echt wat gaan doen, anders blijf ik plakken hier op 't frum:D Fijne dag, sterkte voor wie het nodig hebben en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Albertina, je vind t ook zo. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 @Albertina, @Anders, Bericht aangepast. M'n excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 sorry Gunn, dit is een forum om alcoholvrij te zijn of minderen en niet het tegenovergestelde. Denk eens even na wat je wilt? doorgaan of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 en dat is goed bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 @Anders, 'k ben gister al in de mist g'gaan, dat valt niet meer terug te draaien. Maar als 't je geruststelt, 'k heb zojuist een pot thee g'zet. En die ga 'k nu lekker leeglurken. Met een reep generieke praliné chocolade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 ok dat stelt me gerust. doe je best he. aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Gunn, wat mij betreft doe je wat je goeddunkt, als het besluit eenmaal staat om te gaan drinken of, zoals nu, je bent al begonnen, maakt het wellicht niet zoveel uit wat een ander ervan denkt. Wat ik jammer vind is dat je toch al een eind op weg was en dat zo weer teniet doet. En in mijn ogen doe je er nogal luchtig over, al kan dat ook het geschreven woord zijn. Het leest voor mij in elk geval zo dat het er voor jou niet zo toe doet nu. Jammer, de weg terug is weer zo ontzettend lastig maar ook dat weet je al. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 middag Sha twee maand? :heart: :heart: + Ieeeeekkees er was nog iemand en nu ben ik het helemaal kwijt :( Ach ja, :heart: :heart: :heart:, voor jou, je weet wel Ik bedacht me vandaag Wat is nu het leukste aan niet drinken? Tot nu vind ik het super dat ik elk moment van de dag de deur kan opendoen zonder me vervelend te voelen. Tenminste als ik daar dan zin in heb Of ik op elk moment van de dag iets kan gaan doen moest ik worden uitgenodigd. Klinkt klein maar het is een boel verkregen vrijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Fleur, helemaal mee eens, als er iets onverwachts gebeurt, leuk of niet leuk, ik ben er als het moet. dat is juis een heleboel vrijheid. En ik vind het niet klein maar groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Tegenwoordig zijn er hier wel veel aan den drank hé? Las er gisteren nog een paar. Lijken me sterke minderaars die te veel zeuren over een stopper te willen zijn. Wikken en wegen is leuk Na een tijdje wordt het vermoeiend Om te eindigen in pfff who cares? Take your pick Ik zet te veel in het engels. Dat is van de brownies. Echt waar Ik ben zo irritant de laatste tijd Ikke ikke ikke Ikke weet het Het is allemaal zo moeilijk niet Het zit in je hoofd, niet in je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Misschien zit de kunst een deel in het kunnen omgaan met al die vrijheid in het begin. Soit..ik praat weer vreemd. Tina Dochter is net binnen. Tijd om naar de winkel te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 fleur heb jij wel een definitief besluit genomen dan..voor jezelf spike je begon vanmorgen over het alleen zijn dat lijk mijn ook niet echt gezellig..maar een relatie is ook niet altijd even leuk hier ook weer hommelus..altijd maar strijden dacht dat me relatie ook beter zou gaan als ik niet meer zou drinken al een jaar aan het strijden en nergens een steek mee op geschoten ja ik ben een eeuwige zeikert..maar in me kop blijf het zeuren heb geen plezier meer in me leven...en is dat de bedoeling dan??? ik denk dat ik toch een minderaar gaat worden..hoe weet ik nog niet iedereen mag me een zeikert vinden..intresseert me nu toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Goedemiddag in deze stille "huiskamer". Het echoot gewoon:-) Lytse, van harte gefelciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je toch eem beetje kunt genieten vandaag en vanavond. Gunn, ook van harte met je 35e verjaardag Hoop ook voor jou dat je deze dag in een goede gemoedstoestand doorbrengt. Spike, hoop dat je een fijne wandeltocht hebt gemaakt. Het is prachtig weer vandaag,dus dat zit mee. Ik zie dat er vandaag maar weinig dagpacters zijn:huh: Denk dat als ik me niet aanmeld dan........... dus hup: Dagpact: Albert Muffin Rosa:present: Jeannet:moon: Heb hartstikke veel te doen maar kon me er maar net toezetten om te stofzuigen, mijn bed af te halen en dat is het dan. Ik vind dat echt niet leuk. Zou berefit en vrolijk moeten zijn maar ben bijna te lui dat ik uit mijn ogen kijk. Ga nog maar eens een bakkie koffie zetten en gewoon bankhangen, hopen dat ik straks de spirit nog krijg en anders is er morgen weer een dag. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Nou Jeannet, kijk dan maar eens op de rookmelder, daar is het nog veel stiller, dagen dat er niets gebeurt, dus heb daar iets geschreven. Recht uit mijn hart. Ik bedoel, meestal zit ik op het forum toch een beetje te wikken en te wegen, van hoe komt dit over. Maar op de rookmelder niet. Recht voor zijn raap. Goed genoeg stoere taal. Wacht op VM om haar een antwoord te geven op haar vraag of er meerderen zijn die om middernacht honger krijgen. Heb daar een theorie en praktijk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Fleurtje Zoals je nu overkomt, lijkt het net de Fleur van uit het begin. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik toen wel eens moeite met je had. Moet je nagaan, ik had toen nog niet eens de moed gehad me hier aan te melden! Maar ik zag je veranderen en vechten en geiten en volhouden en kijk nu eens, je bent toch al een jaar droog? Dus als je nu hoe zal ik het zeggen "bot" overkomt, maakt mij dat niet meer uit, want ik ken je inmiddels anders en (her)ken je humor. Wees jezelf, maar daar heb je geen toestemming voor nodig, ik bedoel het als aanmoediging. Knuffel Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 wat een oorverdovende stilte hier. Ik ben als een witte tornado door het huis gegaan. Lekker alles spic en span en een kraakvers bed vanavond. Boodschappen gedaan zonder auto met als gevolg dat ik niet alles kon dragen. Verder heb ik niets bijzonders, behalve dan dat ik ook niet zo van het weekend hou. Toen ik ft werkte was dat makkelijk ik werkte dan altijd of in elk geval zo vaak mogelijk. Dus Snoep, ik begrijp je wel hoor, maar om daar nou een minderaar voor te worden, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Dag frummers, Dank je wel voor alle lieve woorden, bloemetjes en slingers. De kleintjes zijn geweest met hun ouders en ook de buren. De moeder van de kleintjes had een heerlijk chocoladetaartje voor me gebakken. Hij is nu vrijwel op, nog een stukje bewaard voor mijn schoonmoeder morgen. Het is inderdaad een heel dubbel gevoel. Dit zal, vrees ik, nummer vier worden van de broers en zussen die ik heb verloren. Alleen de oudste (ik) en de jongste blijven over. Gelukkig is het met de jicht van mijn wederhelft wat beter en hij denkt dat hij vanavond wel kan rijden en uit eten gaan. We doen dat maar 3x per jaar, dus ik verheug me erop. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2012 Originally posted by: AnsZou toch liever dromen dat ik gewoon fijn nuchter ben. En een glaasje Gingerale aangereikt krijg door Antonio Banderas Hoi R:present:a,Helemaal mee eens Ans.Ik droom ook bij tijden dat ik teveel gedronken heb. Met name als het er extra toe doet, bijv. in de vakantie. Wat een opluchting als je dan wakker wordt hè.Sha, Ans en Dirk van harte met jullie mijlpaal. Op naar de volgende. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden