Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari 2012

Aicha

Aanbevolen berichten

@Bolletje,

Hé Bol, mijn character in Skyrim heeft nu een superstoere Dwarven Harnas. Oh, en mijn character is een dame ('k kan voor de rest van m'n leven nog lang g'noeg man zijn), g'naamd Na'Qia Zaruta. Ze is een Nord. Wie en wat en welk ben jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 449
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben een Light Elf Gunn. En zit nog steeds op level 6 Gaat niet zo snel maar dat hoeft ook niet. Hij is wel ontzettend mooi hé. en wat is het groot onvoorstelbaar. Ik ben blij dat je gezegd hebt dat het spel zo mooi is.

Heb al een tijdje zitten denken om een appart draadje te maken voor dit soort gesprekken. Misschien prettiger voor de anderen die hier niet van houden.;)

O en wat ik nog vergeten ben, ik heb een vrouw die me vergezeld, laat haar het vechtwerk opknappen. Vind dat die vrouwen ook maar eens wat moeten doen voor de kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ben er weer. Heb net via mail contact gehad met ex en ze heeft me verzekerd niet dit forum meer te lezen of te bezoeken en ik geloof haar. Ik zal wel heel terughoudend zijn over mijn prive. Ik wil iedereen excuses aanbieden voor wat er vanmiddag is voorgevallen. Zij heeft ook tegen mij gezegd dat het niet zo;n slimme actie van haar was, maar dat ze erg boos was.

Heb het niet droog gehouden.

Mijn traantjes zijn bijna op

Maar belangrijkste is geen alcohol in mijn lijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor.:)

Maar Suiker dat is toch het allerbelangrijkste? Je bent nuchter en hebt gevoeld. De tranen komen er niet voor niets. Heel erg knap dat je het durft toe te laten joh, het zal je opluchten.

Ja en w.b. je vrouw, als je kwaad bent doe je soms dingen waar je naderhand spijt van krijgt dat is nu eenmaal zo, we zijn allemaal mensen, zij ook;)

Heb je vandaag nu nog erg veel moeten vechten tegen de trek of is dat mee gevallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg aan begin van de avond mail van mijn ex. Was hele goede mail. Toen heb ik moeten vechten om Maar daarom wil ik ook op dit forum. Wniet te drinken. Heb eerst op msm gezeten daarom met vriend. Daarna in alle rust mail beantwoord. Heb nu nog veel zin om te drinken. We kunnen mekaar toch helpen om dit niet te doen en bij mij lukt dat tot nu toe.

Ja, ben een man, maar kan echt wat afjanken hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Ja, ben een man, maar kan echt wat afjanken hoorquote>

Suiker je bent een mens en mensen huilen. Kijk dat een man sterk moet zijn en niet mag huilen vind ik onzin. als jij verdriet hebt en je moet huilen, moet je het niet inhouden. Daarvan krijg je allemaal enge en rotgevoelens die je later niet kan plaatsen.
Ja en wat ik zelf ook altijd had was, als ik een flinke huilbui had gehad ik ook veel trek kreeg. Vaak om te ontspannen maar ook als een soort kadootje.
Niet doen hé? Nu ook sterk wezen, denk aan je kinderen kerel, daar moet je het voor doen.

Gunn fijn te horen dat in de game vrouwen ook met vrouwen kunnen trouwen. Das een pak van m'n hart.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...