fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Middag Ff kleine pauze Duts toch! Suikerklontje, waarom oude mails opzoeken? Ah die vraag werd je al gesteld. Hier is de trek naar een sigaret weer even weg. Vreemd genoeg.. Het komt en gaat. Zoals de wind en de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ja moet ik ook niet doen die mails lezen. Maar ben mijn leven aan het overzien. Mis mijn gezin zo en lees de mails zodat het voelt dat ik nog contact heb. Kan niet zelf bellen, want beltegoed is op en kan niet opwaarderen wegens geldgebrek. zDit geldgebrek is wel weer gunstig voor het niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ja moet ik ook niet doen die mails lezen. Maar ben mijn leven aan het overzien. Mis mijn gezin zo en lees de mails zodat het voelt dat ik nog contact heb. Kan niet zelf bellen, want beltegoed is op en kan niet opwaarderen wegens geldgebrek. zDit geldgebrek is wel weer gunstig voor het niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nu komt bericht weer 2 keer, hoe kan dat. Even deze testen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Heb dat ook heel lang gehad. Die dubbele berichten bedoel ik. Na een nieuwe tweedehands muis aan te schaffen verdween ook het probleem. Begrijp wel ergens dat je dat wil doen Suiker maar op die manier blijf je in dat gevoel hangen. Wordt je alleen heel neerslachtig van lijkt me. Mijmeren over wat is gebeurd brengt je niet verder. Ongerust zijn over wat komen zal net zo min. Vandaag is belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Heb helemaal geen muis fleurtje! Weet dat ik het niet moet doen. Heb zojuist even mijn verhaal kunnen vertellen aan iemand en dat lucht al aardig op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ik stel mezelf graag een aantal doelen. Dingen waarvan ik weet dat ze me iets positiefs zullen brengen. Soms weet ik het zelfs niet maar ga ik er toch gewoon voor. Zou dat je misschien kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: SuikertjeHeb helemaal geen muis fleurtje!Ah dan weet ik het niet . Dan tik je te vlug ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 helemaal mee eens fleur, positieve focus en doelen stellen al zie ik het soms ook niet , weet wel dat ik het moet doen beloning zit vaak al het gewoon doen bleh blah bluh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 ja, maar ik weet op dit moment nog niet echt wat ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nietzeggend antwword van me, maar ik weet op dit moment niks beters. Komt nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Een collega van me zei me ooit eens op te schrijven wat je echt graag zou willen. Heel concreet. Niet zo van "oh ik zou graag gelukkig willen zijn" ofzo. Dat is te vaag. Dan schrijf je op welke stappen je denkt te moeten nemen om daar te geraken. En dan begin je er gewoon aan. Jij zou graag je kids terug zien toch suikertje? Wat moet je daar voor doen en hoe ga je dat aanpakken. Maak een plan op. Ga achter je dromen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ik wil dit jaar bijvoorbeeld gaan parachutespringen en een tattoo laten zetten . Meer zeggen hoeveel ik van sommige mensen hou. Je kan het als voornemens zien maar voor mij zijn het doelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: Suikertje.Mis mijn gezin zo en lees de mails zodat het voelt dat ik nog contact heb.quote> Suiker, misschien ben je toch al bezig met het rouwproces van het loskomen. Vaak is dat erg moeilijk en wil je je vastklampen aan dat wat geweest is. Maar het risico zit er in dat dat juist veel pijn gaat doen. Maar begrijpelijk is het wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Eigenlijk heb ik nu maar 1 doel en dat is dat mijn kinderen en ex weer gelukkig worden. Ik las in haar mail dat ze niet kwaad is, maar wel heel verdrietig. en dat doet zo'n pijnm, wetende dat ik dit heb veroorzaakt. Voor mezelf op dit moment eers 1 doel en dat is niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: borretjeHoeft nu ook (nog) niet Suiker:heart:Blijf bij vandaag, alleen vandaag.Het hier en nu.quote> Dat lijkt me blijven trappelen ter plaatse ongeveer Het hier en nu lijkt me niet zo aantrekkelijk toch? Zeker niet zoals het was aangegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Kijk heb je toch een doel Hou je sterk klontje Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 fleur een tattoe..... mag er wel een van mij lenen. young wild and free ga douchelen iemand nog een badeentje over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ik beweer zeker niet het tegenovergestelde bor. Maar in oude mails blijven rommelen is niet het je dat. Zeker niet als je daar te lang blijft in hangen. Dan is het focus verleggen geblazen. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ooooooooooeeeeeeeeeeeeeeh benieuwd Toine! Wat en waar? Ik hou van tattoo's. Heb er zelf maar eentje. Een heeeeel kleintje dan nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 blijkbaar bor doelen voor de toekomst kunnen er voor zorgen dat je vandaag goed doorkomt. been there, done that. Maar jij jouw kijk bor. Ervaring genoeg *kleine aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Lees het nog wel Toine, of niet...waarschijnlijk wel Nu ff aan de pap Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 romeinse tekens op mijn onderarm en bovenaan mijn rug heel bescheiden. hehe nou nog maar een eitje en dan aan de wandel laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: SuikertjeEigenlijk heb ik nu maar 1 doel en dat is dat mijn kinderen en ex weer gelukkig worden.quote> Ook als dat zonder jou is Suiker? Want dat kan ook gebeuren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Goedemiddag, Even aanmelden, zit op mijn werk maar vanavond ook weer druk. DAGPACT: Albert Lytse Muffin Aicha Pippie Wijfie Jeannet Dinsdagavond druk met schilderen, gisteravond les. Vanavond vereniging en morgenavond een etentje dus ook weer weg. Zal blij zijn als het zaterdag is. En ik me maar afvragen waarom ik zo moe ben:huh: Wat een drukte was het gisteren en wat is er veel verwijderd?! Zelfs van Jane. Huh, dat is echt raar. In ieder geval Lytse heel veel sterkte vandaag en voor alle anderen, ga goed en uiteraard mijn support voor die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden