Spring naar bijdragen

zaterdag 21 januari


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sha,

Ik neem net even pauze. Ik heb ruim een uur opgeruimd in mijn werkkamer. Die staat vol met spullen van mijn overleden moeder, foto's die uitgezocht moeten worden, spullen van mijn schoonmoeder die in een tehuis is geplaatst enz. Ik kan er zelf nauwelijks bij.

Het is zo moeilijk om die drempel over te stappen! Morgen probeer ik weer een stukje te doen.

Heb last van mijn nek en ben ongedurig na de crematie van mijn vriendin en onzekerheid over mijn zusje.

Maar een beetje bezig blijven dus.

Sterkte met je klussen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Lytse, geniet van je pauze. Denk om jezelf. Kan me voorstellen dat het nu niet alleen fysiek maar ook geestelijk moeilijk is om dit soort dingen aan te pakken.

Maar ben nu wel erg terughoudend geworden hier. Vind ik wel jammer maar ja er is veel gebeurd met mij afgelopen week op chat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat doe ik wel als ik het echt nodig heb. Ik kan dit weekend toch niks doen aan mijn problemen die ik nog moet oplossen behalve gewoon niet drinken. Dus ik wil het nu een beetje proberen van me af te zetten.

Had het vanmiddag wel moeilijk. Kwam uit mijn oude buurt op de terugweg bij de winkel en daar hadden ze bokbier in de aanbieding.

En dat vind ik zo lekker. Moest echt me inhouden om het niet mee te nemen. Maar is weer gelukt, dus weer overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje,

Je schrijft; Kwam uit mijn oude buurt op de terugweg bij de winkel en daar hadden ze bokbier in de aanbieding.

En dat vind ik zo lekker.

Maar.... Dit moet zijn; VOND IK ZO LEKKER!

Dat maakt het verschil hoor!

In je hoofd... Als je als maar blijft vinden dat je niet mag dan word het heel zwaar.

Het is ; ik wil niet!

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja myriam je hebt helemaal gelijk.

Maar ik weet zeker dat ik het nu ook nog heel lekker VIND.

Het was het enige aan alcohol dat ik ook rustig dronk. Pakte dan een echt bokbier glas en kon er intens van genieten. Met gewoon bier was het gewoon drinken om het drinken.

Maar vanaf nu zal ik proberen te schrijven ik VOND het lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste ik dronk bijna altijd thuis.

Ik dronk vaak 2 of 3 glazen bokbier in een normaal tempo en helaas ging ik dan over op gewoon bier.

Ik heb zelfs tijden gekend dat ik over 1 glas bokbier rustig een uur kon doen.

Maar ik ben blij dat ik niet meer drink. Ik ben nu veel eerlijker tegen mijn omgeving. Ik hoef niet meer te leven met mijn leugens. Dat is ook een heerlijk gevoel, ondanks dsat ik er nog lang niet ben. Puinruimen is ook zo moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k moet nog uitg'breid boodschappen doen, maar de puf ontbreekt me. Wat nitroglycerine in m'n kont zou nu wond'ren doen, denk 'k. Redeneer met me, overreed me, overtuig me nu van m'n luie bank af te komen richting supermarkt. Please!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje,

Jouw besognes kunnen me ook weinig schelen. Maar er zijn er toch g'noeg hier die er op reageren. Met dien verstande probeer 'k 't ook eens en... zie daar, Suikertje reageert! ;)

Nee hoor, gozer, 'k ga zo.

De weekenden... Je keek er eens de hele week zo naar uit, hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

Nee hoor, alles is tot 20:00 u. open. 'k heb dus nog even tijd. Maar 't is zo heerlijk b'haaglijk in m'n huisje, en dan de koude in is g'woon onprettig. Vijfendertig jaar, maar nog niet echt een bikkel van een kerel. En 't dan nog vreemd vinden ook dat 'k nooit wat vrouwvolk heb g'scoord. Daadkracht, daar ontbreekt 't me aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lief Witje van me.:sun:

Die daadkracht komt er vanzelf wel Gunn. Als je dadelijk wat beter in je vel zit, wat zekerder wordt van jezelf en natuurlijk de behoefte krijgt om vrouwen te gaan zien, komt dat wel oké, denk ik. Nu is het ook niet de tijd van het jaar om er eens lekker ff opuit te trekken.

Misschien dit jaar eens een reis maken met andere alleenstaanden? Zou je dat niet leuk vinden? of bij een wandelclub? Daar ben je niet te jong voor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...