Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Wat wordt het druk ineens, hebben jullie me geroken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Was inderdaad aangenaam luchtje, had kunnen denken dat jij het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja Har, je moet hier wel goed voor de dag komen vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Smikkie, ik vond het in het begin ook erg moeilijk om ergens te komen waar werd gedronken want ik was bang dat ik dan toch zou gaan nemen in het begin heb ik ook niets met mensen afgesproken, bleef liever thuis eerst zelf wennen aan de gedachte dat ik niet meer hoefde te drinken later viel het me dan ook veel makkelijker als ik mensen wel zag drinken maar het is voor iedereen natuurlijk anders hoe je dat wilt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Smikkie, Is ook volgens mij niet vreemd hoor. En beter een leugentje om bestwil dan een struikelpartij waar je morgen spijt van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Smikkie, ik denk dat dit heel herkenbaar is bij velen je bent tenslotte ook nog maar net dit pad aan het bewandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 En wat je zegt Han, een verjaardag is toch anders dan die borrel bij het uitgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ook zo'n minpunt van de kroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik ga ook niet uit vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Sorry, helemaal vergeten GOEDENAVOND ALLEMAAL te zeggen!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Voor deze pollewop het eind van de dag in zicht gisteravond ietwat te laat geworden, klok van 2.00 nog gezien dus ik zit nu behoorlijk te gapen en denk dat ik als een blok in slaap val jullie nog een fijn samenzijn en hou het netjes Aicha, mocht je nog meelezen heel veel plezier morgen en als mijn liefste maatje meeleest voor jou nog een dikke nacht grietje tot morgen maar weer.......... PING PONG PING PONG....ik rol zo het scherm uit..........................................................BOINK, oeps, stond een stoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Truste Shahire, lekker wegdromen op je geurige wolkje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ben nog ietsepietsie verkouden, Antigrippine ingenomen. Zonder me zorgen te maken over mijn lever, zonder alcohol kan ie dat wel hebben. Das toch wel erg fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Shahire, las je net en trusten!!! ik duik er ook in. lekker woelen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ohhhh Harry, heb je een griepje? Zet wel ff kopje citroenthee voor je Trusten Shaire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Das lief Pippie, W heeft me een beetje aangestoken denk ik. Ze heeft het ook veel erger te pakken. Trek je het een beetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Gaat wel vandaag, maar niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Das toch hartstikke goed Pip, is aan de basisvoorwaarde voldaan. Komt het uiteindelijk allemaal terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik heb er nu 15 dagen opzitten en om de een of andere reden het gevoel dat het nu gaat lukken. Hoe ver ben jij of tel je niet? Of ben je een middelaar? Ik heb niet besloten nooit meer te drinken, maar voorlopig even niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 en ook hier een latertje Blue Velvet - Canvas. doe jij het licht uit May? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goedenacht, Feest weer voorbij, Stukje met de nachttrein geweest, dat is ook altijd weer feest. Ik moet zeggen, dat late gedoe, ligt me steeds minder. Jullie kennelijk ook Ik zit hier helemaal alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 En ik kruip er ook maar in. Nachtlampje laat ik branden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi! SMS van dochter Mag ik naar jou komen Kan even nix met pap Na twee-en-een-half-jaar Dat kan altijd Nou gaat het gebeuren Ze heeft alles Dat is het dus niet Kom maar meisje Ik ben mam Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Veertien Trust! Op de fiets Als ik zou doen Laten.. Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden